Citat:

Ursprungligen postat av 
tobban86

Hur har det gått för dig? Jag har samma problem, beställde via transaver/posten för hemleverans och det står samma sak på transavers hemsida.

Tja ursäkta förseningen. Men jag fick det bekräftat av bussgods att min beställning var innlämnad 19/7 på eftermiddan. Sen var det inte så mycket mera med det.men sen idag(24/7) fick jag till min glädje att jag hade min beställning levererad på bussgods ombudet i min närhet. Sen att vi båda fick våra beställningar via bussgods och inte på posten som vi hade beställt .!
Så tror jag att det som har hänt för mig är att jag först trycker på trans buss/ombud via scanb sida sedan tryckt på bakåt-knappen och valt transavers/posten och fullföljt beställningen. Men då kan det har hänt nått med datasystemet och beställningen har gått via bussgods.?? 
Sen till beställningen så ger jag 11 av 10 på packningen bara för att jag fick en liters flaska istället för en halv liters som jag hadd beställt. Men för frakten tog nästan 20 arbetsdagar att få hem bestälningen
så det får ett sämre betyg. Men huvudsaken ärr att jag slap allafall tullen å de är fan de viktigaste.!