2014-01-19, 18:59
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirayanoia
Vil nok heller si det var alkoholen og ikke phenibuten som fiksa tjej åt dig. Etter min erfaring må du ha minst dobbelt så mye (1.5g) for å kjenne noen prososiale effekter, selv kombinert med alkohol. Mitt råd er å øke gradvis med et halvt gram hver gang inntil ønsket effekt, eller uønskede bivirkninger oppnås. Min dose er 2-2.5g (maks 1gang/uke).

Jag pratar inte med främlingar på krogen under alkohol, men jag raggad brudar i hissen på endast 1g Phenibut så jag skulle säga att det är väldigt individuellt.

Om du inte vill ha Phenibut klassat asap så hade jag inte rekomenderat för någon att öka doserna så mycket så fort. Men visst, det är min åsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jollyboi
Hallå där!

Efter 0.7 g-dosen så kände jag absolut ingenting. Skulle på fest på kvällen så skippade att ta någon mer dos och köra på hederlig gammal alkohol istället. Alkoholkonsumtionen märktes ingen skillnad på heller, har läst att man ska tåla mycket mindre? Men sammanträffandet är att man vaknade upp med en tjej för första gången under mina 19 år på jorden. Så jag hänger inte läpp

Ska ta det regelbundet nu i tre dagar så får man se om det händer något. Började med 0.7 på fastande mage nu vid 15.30.

Tack för all hjälp hittills!

När jag provade att ta 3 dagar i rad så hade jag sura uppstötningar konstant i 2-3 dagar efteråt. Det är kroppens klagan på att du inte tar mer = beroende.

Det är efter några gångers bruk som du kan börja inse hur annolunda du faktiskt är de dagarna du tar phenibut. Personligen så känner jag ett visst lugn innom mig hela tiden och är skärpt samt social som bara den.

Jag skulle inte säga att man tål mindre, utan att man mer förstår när det är tillräckligt. När jag dricker på phenibut så känns det verkligen exakt som att man är en nykter person som sitter och försöker styra en full person, hjärnan är på topp, men inte ens rörelser, synen är bra om man koncenterar sig på att den ska vara bra etc.
Tror inte att jag kan förklara det bättre än att det känns exakt som att nyktra du försöker styra över och samtidigt hålla koll på berusade du.
Senast redigerad av EmotionalBastard 2014-01-19 kl. 19:25.
Citera
2014-01-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Jag pratar inte med främlingar på krogen under alkohol, men jag raggad brudar i hissen på endast 1g Phenibut så jag skulle säga att det är väldigt individuellt.

Om du inte vill ha Phenibut klassat asap så hade jag inte rekomenderat för någon att öka doserna så mycket så fort. Men visst, det är min åsikt.

När jag provade att ta 3 dagar i rad så hade jag sura uppstötningar konstant i 2-3 dagar efteråt. Det är kroppens klagan på att du inte tar mer = beroende.

Det är efter några gångers bruk som du kan börja inse hur annolunda du faktiskt är de dagarna du tar phenibut. Personligen så känner jag ett visst lugn innom mig hela tiden och är skärpt samt social som bara den.

Jag skulle inte säga att man tål mindre, utan att man mer förstår när det är tillräckligt. När jag dricker på phenibut så känns det verkligen exakt som att man är en nykter person som sitter och försöker styra en full person, hjärnan är på topp, men inte ens rörelser, synen är bra om man koncenterar sig på att den ska vara bra etc.
Tror inte att jag kan förklara det bättre än att det känns exakt som att nyktra du försöker styra över och samtidigt hålla koll på berusade du.

Näe men det är nog bra att ha en inkörningsperiod/testvecka och inte köra på innan man ver vad man gett sig in på ^^ nu blit det kanske lite vajsing iom att jag tog en gång i fredags, men testar att köra tre dagar nu på 0.7 g, kanske höjer till 1 g på tisdag. Om jag inte känner något då, så utgår jag från 1 g nästa vecka på söndag.

Jag var ju absolut lugnare nu på festen än vad jag brukar vara och det var några kompisar som sa det ock. Brukar köra fjortisfylla och Kata med allt och alla annars. Men är skeptisk att det skulle bero på phenibuten. Kan ju inte säga så mycket säkert nu när man inte har någon erfarenhet.

En digital våg på eBay blir det nog till att köpa, kul att se om måtten verkligen stämmer tack för tipset!
Citera
2014-01-19, 23:05
Medlem
Citat:

Ja, det er helt individuelt, men 500 mg er ikke mye å øke med om du ikke kjenner noenting på 700 mg. Dette er en substans som måles i gram, ikke 100mg-ere. Skulle ønske jeg fikk så bra effekt på 1g.

Har kommet over en ganske fersk case-rapport av interesse. Her er den, fra Karolinska men skrevet på engelsk. Det er sånne typer som han som kommer til å få phenibut klasset i Sverige. Han tok opptil 20 g/dag, og da han sluttet endte det med psykose.

Denne karen hadde hørt om phenibut fra et svensk webforum. Kanskje case-studien er medlem på flashback, kanskje han til og med hørte om phenibut i denne tråden?
Citera
2014-01-20, 15:41
Medlem
Inget positivt än så länge... Har ju läst en del som inte känner effekt alls från phen. Hoppades verkligen.på denna.

Hur känns AT:n på phenibut? Kännt mig typ onykter och mått svagt dålig idag. Placebo? Tog 1 g igår vid midnatt och samma dos vid 8, respektive 12. Ska ta en till nu vid 16-17.
Citera
2014-01-20, 15:51
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Inget positivt än så länge... Har ju läst en del som inte känner effekt alls från phen. Hoppades verkligen.på denna.

Hur känns AT:n på phenibut? Kännt mig typ onykter och mått svagt dålig idag. Placebo? Tog 1 g igår vid midnatt och samma dos vid 8, respektive 12. Ska ta en till nu vid 16-17.
Har du som total nybörjare tagit sammanlagt 3 g Phenibut på 12 timmar, och tänker ta 1 g till nu inom totalt 16 timmar?

Du är en komplett idiot som inte lyssnar på råd, du kommer att hamna i trubbel som fan, läs åtminstone igenom denna korta tråd innan du fattar såna idiotbeslut, men näädå det orkar du inte din ignoranta fjant, men jag tror du ska vara nöjd med att du haft tur, din dumhet har gjort att du mätt fel, hade du tagit de doser du säger hade du legat helt utslagen i 16 timmar.

Men så dum som du är kommer du att sluta som han i länken ovan (som du i din respektlöshet inte ens läst kan jag slå vad om) och jag lovar att han inte började sin resa lika idiotiskt som du.

Det är så otroligt respektlöst av dej, mot de i denna tråd som anstränger sej att skriva genomtänka inlägg och ge bra råd, att du inte ens orkar läsa det innan du startar upp ett livsfarligt drogmissbruk, Jag ger då inga fler råd till dej.
Senast redigerad av tgv23000 2014-01-20 kl. 16:07.
Citera
2014-01-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Har du som total nybörjare tagit sammanlagt 3 g Phenibut på 12 timmar, och tänker ta 1 g till nu inom totalt 16 timmar?

Du är en komplett idiot som inte lyssnar på råd, du kommer att hamna i trubbel som fan, läs åtminstone igenom denna korta tråd innan du fattar såna idiotbeslut, men näädå det orkar du inte din ignoranta fjant, men jag tror du ska vara nöjd med att du haft tur, din dumhet har gjort att du mätt fel, hade du tagit de doser du säger hade du legat helt utslagen i 16 timmar.

Men så dum som du är kommer du att sluta som han i länken ovan (som du i din respektlöshet inte ens läst kan jag slå vad om) och jag lovar att han inte började sin resa lika idiotiskt som du.

Det är så otroligt respektlöst av dej, mot de i denna tråd som anstränger sej att skriva genomtänka inlägg och ge bra råd, att du inte ens orkar läsa det innan du startar upp ett livsfarligt drogmissbruk, Jag ger då inga fler råd till dej.

Nu när du skriver så känner jag mig som en idiot, vet bara inte vad jag missat. Jag har försökt att läsa på som mycket som möjligt, ville inte bli den som var den :P Det var inte meningen att var respektlös mot någon. Men får skylla mig själv.

Jag verkar ha missförstått phenibut-schemat. Tur för mig att du skrev.
Jag fattade schemat för:
Dag 1.
Morgon > 1-1.5 g på fastande mage, kanske kaffe som stimulant för att "boosta".
4-5 h senare > Känna av hur man mår. mår bra = 1 g till
Ännu 4-5 timmar senare > mår bra = 1 g till

Dag 2-3 = Samma procedur. Dock max tre dagar i rad/per vecka.

Har även läst från denna sida: http://www.gll-getalife.com/2013/02/phenibut-review/
Citera
2014-01-21, 13:06
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Nu när du skriver så känner jag mig som en idiot, vet bara inte vad jag missat. Jag har försökt att läsa på som mycket som möjligt, ville inte bli den som var den :P Det var inte meningen att var respektlös mot någon. Men får skylla mig själv.

Jag verkar ha missförstått phenibut-schemat. Tur för mig att du skrev.
Jag fattade schemat för:
Dag 1.
Morgon > 1-1.5 g på fastande mage, kanske kaffe som stimulant för att "boosta".
4-5 h senare > Känna av hur man mår. mår bra = 1 g till
Ännu 4-5 timmar senare > mår bra = 1 g till

Dag 2-3 = Samma procedur. Dock max tre dagar i rad/per vecka.

Har även läst från denna sida: http://www.gll-getalife.com/2013/02/phenibut-review/

Jag har kört phenibut ett tag och 1g på morgonen räcker hela dagen + förmiddagen dagen efter. Din dosering är sjuk.

AT på phenibut känns såhär:
• Varje gång du reser på dig så blir du svimfärdig
• Konstanta sura uppstötningar/spyor (Jag hade sura uppstötningar ungefär lika frekvent som man hickar när man har hicka.)
• Ångest
• Säkert mycket mer, men detta är vad jag har upplevt efter 3 dagars bruk som var betydligt mildare än ditt (MAX 1g dagligen tog jag då.)

Vid extremfall är det plingplong taxi och dagar på sjukhus som gäller.

Du får inte AT utan att vara beroende = för frekvent bruk.
Det enda sättet att lindra det är att ligga i sängen tills du mår bättre, minst 1 dygn. I ditt fall förmodligen längre och värre redan.

Jag vet att jag skrev mycket noga till dig att respketera detta och du tar långt över dubbla mina rekomendationer i alla fall. Jag har redan sagt till dig att det inte är något du vill uppleva. Du kommer förmodligen må sämre än vad du någonsin har gjort i hela ditt liv oavsett om du haft aids, cancer eller andra hemska sjukdommar.

Hade aldrig någonsin tagit 3 dagar i rad igen, hade aldrig boostat med mer än hälften utav min första dos, hade aldrig boostat mer än en gång på en dag. Finns flera inlägg där folk skriver att en nybörjare aldrig någonsin under några omständigheter ska gå över 1,5g under en dag.

Personer som brukar phenibut respektlöst slutar på pskyhem med men för livet. Det finns mängder med skräckscenarion som har länkats i tråden där folk fått olika livsproblem av phenibut och aldrig pillat på skiten igen.

Mitt råd nu om du tänker lyssna: Ta förfan inte mer. Lägg det på hyllan och vänta minst en vecka efter din AT. Pillar du på det någonsin igen så pilla förfan försiktigt. Det går inte köpa i sverige av mer än en anledning. Just nu så är du en av dem.

Rekomenderar denna läsningen för att du ska få perspektiv på saker: http://www.lakartidningen.se/07engin...rticleId=19512

Du sa till mig att min sammanfattning jag skrev till dig var den bästa du någonsin läst. Du har struntat blankt i majoriteten av det jag skrev till dig ser jag nu. Håller med tgv23000 om att detta är sjukt respektlöst utav dig när vi sitter här och lägger ner tid på att detta inte ska hända.

Phenibutets effekt är att man mår bra. Så det känns fett idiotiskt av dig att ta mer för att du mår bra. Jag tar det för att jag mår piss.
Senast redigerad av EmotionalBastard 2014-01-21 kl. 14:02.
Citera
2014-01-21, 18:31
Medlem
Undrar ett par frågor, känner inte för att läsa igenom massor av sidor.

Är substansen vanlig i sverige, eller är det utlandet man får vända sig till.

Vad kan man få för ev. straff om tullen plockar det?
Senast redigerad av ImovaneKungen 2014-01-21 kl. 18:45. Anledning: Om fixad
Citera
2014-01-21, 19:13
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Undrar ett par frågor, känner inte för att läsa igenom massor av sidor.

Är substansen vanlig i sverige, eller är det utlandet man får vända sig till.

Vad kan man få för ev. straff om tullen plockar det?
Så du orkar inte ens läsa 3 inlägg i en tråd med 38 inlägg, men vi ska orka svara på dina frågor? Fuck off din respektlösa jävla idiot.
Citera
2014-01-27, 16:51
Medlem
Har ingen våg hemma. Någon vänlig själ som skulle kunna väga upp en tesked/kryddmåt phenibut?
Citera
2014-01-27, 18:40
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VV
Har ingen våg hemma. Någon vänlig själ som skulle kunna väga upp en tesked/kryddmåt phenibut?

Vad du söker står redan i tråden. Behövde gå 1 sida tillbaka :/
Citera
2014-01-27, 20:52
Medlem
Citat:
Vad du söker står redan i tråden. Behövde gå 1 sida tillbaka :/

Skulle nog ha gjort det, trodde att det stod 5ml på doseringsrekomendationerna.... Tog två teskedar(10ml), hur farligt är det att överdosa detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in