Citat:
Ursprungligen postat av
Jollyboi
Nu när du skriver så känner jag mig som en idiot, vet bara inte vad jag missat. Jag har försökt att läsa på som mycket som möjligt, ville inte bli den som var den :P Det var inte meningen att var respektlös mot någon. Men får skylla mig själv.
Jag verkar ha missförstått phenibut-schemat. Tur för mig att du skrev.
Jag fattade schemat för:
Dag 1.
Morgon > 1-1.5 g på fastande mage, kanske kaffe som stimulant för att "boosta".
4-5 h senare > Känna av hur man mår. mår bra = 1 g till
Ännu 4-5 timmar senare > mår bra = 1 g till
Dag 2-3 = Samma procedur. Dock max tre dagar i rad/per vecka.
Har även läst från denna sida:
http://www.gll-getalife.com/2013/02/phenibut-review/
Jag har kört phenibut ett tag och 1g på morgonen räcker hela dagen + förmiddagen dagen efter. Din dosering är sjuk.
AT på phenibut känns såhär:
• Varje gång du reser på dig så blir du svimfärdig
• Konstanta sura uppstötningar/spyor (Jag hade sura uppstötningar ungefär lika frekvent som man hickar när man har hicka.)
• Ångest
• Säkert mycket mer, men detta är vad jag har upplevt efter 3 dagars bruk som var betydligt mildare än ditt (
MAX 1g dagligen tog jag då.)
Vid extremfall är det plingplong taxi och dagar på sjukhus som gäller.
Du får inte AT utan att vara beroende = för frekvent bruk.
Det enda sättet att lindra det är att ligga i sängen tills du mår bättre, minst 1 dygn. I ditt fall förmodligen
längre och
värre redan.
Jag vet att jag skrev mycket noga till dig att respketera detta och du tar långt över dubbla mina rekomendationer i alla fall. Jag har redan sagt till dig att det inte är något du vill uppleva. Du kommer förmodligen må sämre än vad du någonsin har gjort i hela ditt liv oavsett om du haft aids, cancer eller andra hemska sjukdommar.
Hade aldrig någonsin tagit 3 dagar i rad igen, hade aldrig boostat med mer än hälften utav min första dos, hade aldrig boostat mer än en gång på en dag. Finns flera inlägg där folk skriver att en nybörjare aldrig någonsin under några omständigheter ska gå över 1,5g under en dag.
Personer som brukar phenibut respektlöst slutar på pskyhem med men för livet. Det finns mängder med skräckscenarion som har länkats i tråden där folk fått olika livsproblem av phenibut och aldrig pillat på skiten igen.
Mitt råd nu om du tänker lyssna: Ta förfan inte mer. Lägg det på hyllan och vänta minst en vecka
efter din AT. Pillar du på det någonsin igen så pilla förfan försiktigt. Det går inte köpa i sverige av mer än en anledning.
Just nu så är du en av dem.
Rekomenderar denna läsningen för att du ska få perspektiv på saker:
http://www.lakartidningen.se/07engin...rticleId=19512
Du sa till mig att min sammanfattning jag skrev till dig var den bästa du någonsin läst. Du har struntat blankt i majoriteten av det jag skrev till dig ser jag nu. Håller med tgv23000 om att detta är sjukt respektlöst utav dig när vi sitter här och lägger ner tid på att detta inte ska hända.
Phenibutets effekt är att man mår bra. Så det känns fett idiotiskt av dig att ta mer för att du mår bra. Jag tar det för att jag mår piss.