2014-08-08, 18:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Haahaha men det kändes ändå lite logiskt när folk säger att man är påverkad dagen efter, men du har säkert rätt snart 2 timmar om jag blir nöjd så har jag sidan öppen och tänker lägga en order till vi får se

Jo men bara för att man är påverkad dagen efter säger inte att Phenibut skulle ha 24 timmars halveringstid, allt brors på mängden.

Phenibut har 5 timmars halveringstid, nuff said.
Citera
2014-08-08, 19:56
Medlem
3 timmar har gått , känner mig lugn chillad...inte alls speedad.

Funderar på att vänta en halvtimme och ev. fylla på lite, hur väck kan man bli på det här vid höga doser ?
Citera
2014-08-08, 22:57
Medlem
Känner mig chillar 6 timmar har gått, gjorde ingen mer påfyllning kanske borde gjort det.
Citera
2014-08-09, 10:24
Medlem
Ska recensera lite. Phenibut fungerade bra för mig, kändes mer medicin-aktigt än än drog. Vilket är bra tog 1000mg (1G) sitter här nu 18 timmar efter intag och känner mig ångestdämpad och på bra humör.

Absolut en värd medicin att ta då och då, men någon daglig basis blir det inte för min del. Man känner att den har riktigt bra effekter på social fobi mm.

Hade kanske lite för höga förväntningar, men samtidigt är jag nöjd. Hat tom. lagt en ny order. Här är en lite + / - lista.

+ Humöret.
+ Sömnen som som ett spädbarn.
+ Lång effekt säkert över ett dygn.

- Lång väntan innan effekt.
- Svårt att vakna.

Helt klart värt att använda vid behov, men inte värt ett beroende.

Må väl / IK
Citera
2014-08-09, 10:52
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ska recensera lite. Phenibut fungerade bra för mig, kändes mer medicin-aktigt än än drog. Vilket är bra tog 1000mg (1G) sitter här nu 18 timmar efter intag och känner mig ångestdämpad och på bra humör.

Absolut en värd medicin att ta då och då, men någon daglig basis blir det inte för min del. Man känner att den har riktigt bra effekter på social fobi mm.

Hade kanske lite för höga förväntningar, men samtidigt är jag nöjd. Hat tom. lagt en ny order. Här är en lite + / - lista.

+ Humöret.

- Svårt att vakna.

Må väl / IK
Prova Phenibut ihop med alkohol Det blir mer drog-aktigt då.. Fast se upp för toleransen! MAX 2ggr/vecka rekommenderar jag..

Mvh
Citera
2014-08-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Prova Phenibut ihop med alkohol Det blir mer drog-aktigt då.. Fast se upp för toleransen! MAX 2ggr/vecka rekommenderar jag..

Mvh

OK får kanske ta o prova det framöver dock dricker jag inte mängder isf.
Citera
2014-08-09, 12:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

+ Humöret.

- Svårt att vakna.

Må väl / IK

Bra recension, men svårt att vakna är väl en bra egenskap?

Nej att vara beroende utav Phenibut är ingen höjdare, at:n på det är mkt likt en GHB avtändning.
Citera
2014-08-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Bra recension, men svårt att vakna är väl en bra egenskap?

Nej att vara beroende utav Phenibut är ingen höjdare, at:n på det är mkt likt en GHB avtändning.

nja inte om man vill vara aktiv, känner ett litet behov av att ta en dos idag, men ska nog skita i det, men om jag mot förmodan skulle vilja ta en dos skulle 2G va perfekt då ?
Citera
2014-08-09, 13:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
nja inte om man vill vara aktiv, känner ett litet behov av att ta en dos idag, men ska nog skita i det, men om jag mot förmodan skulle vilja ta en dos skulle 2G va perfekt då ?

Tar du en dos över 1 gram så påverkar Phenibut förutom GABA-B även GABA-A.

Jo en dos mellan 1,5-2 gram lär du behöva idag.
Citera
2014-08-09, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tar du en dos över 1 gram så påverkar Phenibut förutom GABA-B även GABA-A.

Jo en dos mellan 1,5-2 gram lär du behöva idag.

OK tänkte ev. 2g , känner för o ta idag efter som det inte vart världens bästa kväll igår. Och sen ta ett break, Känner mig endå rätt sliten idag trött o så. Läste något tidigare att någon sa att första gångerna inte blev så bra sen börjar man gilla det. Får hoppas att det blir bättre idag
Citera
2014-08-09, 15:18
Medlem
Så jag riskerar ingen AT om jag tar idag ? andra gången totalt ?
Citera
2014-08-09, 15:22
Medlem
Citat:
Så jag riskerar ingen AT om jag tar idag ? andra gången totalt ?
Nej. Inte riktigt så fort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in