2024-11-01, 13:57
Medlem
Intog ca 3 gram Phenibut utspritt på dagen igår samt en dos på kvällen! Jag blev märkbart påverkad och låg nästan och noddade på natten, sen somnade jag skönt i 8 timmar!

Till saken kan jag köra bil säkert idag eller kan det bli problem om farbror blå tar in en på drog tester?
Citera
2024-11-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Intog ca 3 gram Phenibut utspritt på dagen igår samt en dos på kvällen! Jag blev märkbart påverkad och låg nästan och noddade på natten, sen somnade jag skönt i 8 timmar!

Till saken kan jag köra bil säkert idag eller kan det bli problem om farbror blå tar in en på drog tester?
Det går så bra så det syns ej på drogtest, håll dig till högst 2 dagar i veckan om du kör sånnq doser annars 400mg om dagen som rekommenderat
Citera
2024-11-03, 21:49
Medlem
Måste faktiskt säga att Phenibut var riktigt trevligt att ta i helgen, spred ut 3 gram under 12-15h, och jag noddade typ till några gånger på natten innan jag somnade djupt i 8-10 timmar med sköna drömmar!

Dagen efter mådde jag som en gud hela eller halva dagen kanske! Samt en extrem självsäkerhet + social

Jag kommer i framtiden prioritera en Phenibut dag framför alkohol så mycket som det går!

Är väl medveten om att man inte ska ta det mer än 2 dagar i veckan, vilket jag inte planerar att göra heller!

Trevligt att hitta något som man tycker om för en gångs skull! Inte lika mycket rus som lyrica eller gabapentin men ett extremt välmående i själen!

Väldigt uppskattat för mig som lider av psykisk ohälsa!

Må väl, MVH
Citera
2024-11-03, 22:53
Medlem
Skeppsvraks avatar
Citat:
Måste faktiskt säga att Phenibut var riktigt trevligt att ta i helgen, spred ut 3 gram under 12-15h, och jag noddade typ till några gånger på natten innan jag somnade djupt i 8-10 timmar med sköna drömmar!

Dagen efter mådde jag som en gud hela eller halva dagen kanske! Samt en extrem självsäkerhet + social

Jag kommer i framtiden prioritera en Phenibut dag framför alkohol så mycket som det går!

Är väl medveten om att man inte ska ta det mer än 2 dagar i veckan, vilket jag inte planerar att göra heller!

Trevligt att hitta något som man tycker om för en gångs skull! Inte lika mycket rus som lyrica eller gabapentin men ett extremt välmående i själen!

Väldigt uppskattat för mig som lider av psykisk ohälsa!

Må väl, MVH

Låter ju fantastiskt gött!
Vart köpte du detta?

Ra*powders har ju något som heter hcl och ffa vad är skillnad mellan dom?
Citera
2024-11-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsvrak
Vart köpte du detta?

Stämmer, köpte från ra*powders, 500 mg kapslar, så jag intog alltså 6 st kapslar utspritt under morgonen, dagen + kvällen, gick och kollade påsen nu det är HCL! Vet faktiskt inte vad skillnaden är om jag ska vara ärlig, min påse lär räcka en lång tid framöver för mig! Och jag kommer antagligen köpa samma från raw* igen =))

Bör även kanske tillägga att jag drack 3 st redbulls utspritt under dagen, och jag åt enbart en pizza lite här och där under dagen + kvällen!
Senast redigerad av Torsken1399 2024-11-04 kl. 00:23.
Citera
2024-11-04, 00:41
Medlem
Citat:
Stämmer, köpte från ra*powders, 500 mg kapslar, så jag intog alltså 6 st kapslar utspritt under morgonen, dagen + kvällen, gick och kollade påsen nu det är HCL! Vet faktiskt inte vad skillnaden är om jag ska vara ärlig, min påse lär räcka en lång tid framöver för mig! Och jag kommer antagligen köpa samma från raw* igen =))

Bör även kanske tillägga att jag drack 3 st redbulls utspritt under dagen, och jag åt enbart en pizza lite här och där under dagen + kvällen!

du får gärna ställa dej på vågen och återkomma hur mycket du gått upp i vikt av en sådan dos. farligt så mycket man kan börja dricka och äta på phenibut. viktuppgången är irreversibel. dvs när du slutar så måste du börja träna hårt för att tappa. kan ta 100-300mg för insomningsbevär nån gång ibland.
Citera
2024-11-04, 15:32
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Vart köpte du detta?

Det är bara tilö vilket salt som bundit substansen till. HCl är saltform bundet till saltsyra.

FFA står för Free Amino Acid. Aldrig hört uttrycket förut, men det kanske är fribas dom menar. Det är ca 20% mer phenibut (molekylvikt) än HCl. Detta pga HCl tar upp en del procent eftersom det är bundet till HCl.

FFA är bra om du vill ta det sublingualt exempelvis. Annars så föredras nog HCl
Citera
2024-11-05, 10:08
Medlem
Skeppsvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det är bara tilö vilket salt som bundit substansen till. HCl är saltform bundet till saltsyra.

FFA står för Free Amino Acid. Aldrig hört uttrycket förut, men det kanske är fribas dom menar. Det är ca 20% mer phenibut (molekylvikt) än HCl. Detta pga HCl tar upp en del procent eftersom det är bundet till HCl.

FFA är bra om du vill ta det sublingualt exempelvis. Annars så föredras nog HCl

Oj tack för förklaringen grymt!
Men jag tittar på deras kapslar 500mgs jämfört med deras pulver så är väl kapslarna mera prisvärda eller missar jag något?
Citera
2024-11-05, 21:46
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Oj tack för förklaringen grymt!
Men jag tittar på deras kapslar 500mgs jämfört med deras pulver så är väl kapslarna mera prisvärda eller missar jag något?
Att köpa pulver brukar vara ganska mycket mer prisvärt än att köpa doserade kapslar. Alltså att du får mer mängd(gram) per krona.
Citera
2024-11-05, 22:56
Medlem
Airwave92s avatar
Någon som vet om detta går att blanda med alkohol? Farligt eller ofarligt?
Citera
2024-11-06, 09:06
Medlem
Skeppsvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Att köpa pulver brukar vara ganska mycket mer prisvärt än att köpa doserade kapslar. Alltså att du får mer mängd(gram) per krona.

Håller med. Men när jag räknade på det sååå kanske jag var för trött eller något jag missar?

Men detta samt 5htp är inga problem alls i tullen?
Citera
2024-11-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Någon som vet om detta går att blanda med alkohol? Farligt eller ofarligt?
Att ta för mycket eller kombinera med alkohol kan leda till depression av centrala nervsystemet (CNS). Detta kan göra att kroppen saktar ner så att personen inte längre kan andas. Det kan vara livsfarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in