2019-08-27, 11:47
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninuli82
Vilken är bäst mot ångest? Phenibut eller gabapentin?
Provat gabapentin.. men ej phenibut.
Båda säga ju vara bra mot ångest. Vad har ni för erfarenheter?

Att ens påstå att gabapentin som enbart är direktverkande mot smärta skulle vara bra mot ångest är galet!

Dock phenibuth är bra. Antingen HCL i 3 dagar, uppehåll 4-7 dagar sen 3 nya dagar med HCL.
Eller FAA, men den är inte att leka med! Den är bra mycket potentare än folk påstår!
Flourophenibuth är slut och verkar segt att ta in i den butik jag handlar så den hann jag inte prova!

Flourophenibut sägs vara 8-10 ggr mer potent än faa så det är väl knappnålshuvud till att dosera den antar jag!

Jag tycker absolut du ska prova phenibuth! MEN inte mer än 3 dagar, sen måste man vila från det på allvar en vecka ungefär!
Citera
2019-08-27, 21:22
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
NEJ, svara inte. Det är klassat som hälsofarlig vara! Tar tullen det så är det som det är bara!
Låt det vara och förneka all kännedom, sej att folk använt din brevlåda pga att du är borta mycket!
Även om du inte har en brevlåda i öppen form så vet ju inte tullen det och det är inget de kollar upp, de har fullt upp och vill nu skrämma dej, ev så kan det bli nåt skit om du hör av dej..
Du väljer själv!

DOCK! Har använt phenibuth under några år nu, 2 ggr har polisen tagit det, båda ggr så har jag efter lång väntan fått tillbaka det och då har det stått att substansen är laglig!

Så phenibuth är verkligen nåt i gränslandet gällande lagen!

Lycka till nu och stå på dej!

MVH M80

Tack för svar men tyvärr försent nu skickade redan in igår .

Vad kan konsekvenserna bli nu?
Citera
2019-08-28, 21:38
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon

Du kommer till 99% få dina varor utan konsekvens. Snubben du citerar verkar lite yr och säger även emot sig själv i sitt eget inlägg.

Frid
Citera
2019-08-28, 22:05
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:

Som sagt, den den du citerade har ingen koll alls. Det kommer nog inte att hända ett piss. Tveksamt om du får det du beställt dock.

Sen skriver samma människa i ett annat inlägg att man kan ta phenibut 3 dagar, vänta en vecka, ta igen och vara safe. Så år det INTE med phenibut. Det är en rätt potent gabapentioid som ställer till det i hjärnan som en rejäl fylla ungefär. Jag skulle råda dig att ta 1 gång 1000-1500 mg (gärna mindre)och vänta minst två veckor om du vill bli helt återställd. Och ja, det är rätt ordentligt beroendeframkallande.
Citera
2019-08-29, 15:50
Medlem
hipp-hipps avatar
skojar ni? man kan beställa phen från eu.
Citera
2019-08-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Att ens påstå att gabapentin som enbart är direktverkande mot smärta skulle vara bra mot ångest är galet!

Dock phenibuth är bra. Antingen HCL i 3 dagar, uppehåll 4-7 dagar sen 3 nya dagar med HCL.
Eller FAA, men den är inte att leka med! Den är bra mycket potentare än folk påstår!
Flourophenibuth är slut och verkar segt att ta in i den butik jag handlar så den hann jag inte prova!

Flourophenibut sägs vara 8-10 ggr mer potent än faa så det är väl knappnålshuvud till att dosera den antar jag!

Jag tycker absolut du ska prova phenibuth! MEN inte mer än 3 dagar, sen måste man vila från det på allvar en vecka ungefär!

Knappnålshuvud är väl att ta i men är man osäker kan en våg vara till hjälp jag har tagit 3 gram vanlig phenibut på en gång så en 0,3 lär vara bra mycket större.
Men självklart ska man börja med lägre doser men jag hade sådan vidrig ångest och tog det bara några gånger och det hjälpte väl en del.
Men skulle vilja testa igen men går på analysprover så det får bli till framtiden och har benso på recept med som jag också är försiktig med för att undvika beroende.
Citera
2019-08-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Som sagt, den den du citerade har ingen koll alls. Det kommer nog inte att hända ett piss. Tveksamt om du får det du beställt dock.

Sen skriver samma människa i ett annat inlägg att man kan ta phenibut 3 dagar, vänta en vecka, ta igen och vara safe. Så år det INTE med phenibut. Det är en rätt potent gabapentioid som ställer till det i hjärnan som en rejäl fylla ungefär. Jag skulle råda dig att ta 1 gång 1000-1500 mg (gärna mindre)och vänta minst två veckor om du vill bli helt återställd. Och ja, det är rätt ordentligt beroendeframkallande.

Så försiktig var inte jag utan jag tog ca 4 gånger per vecka 1-3gram per gång har jag för mig under ca 5 veckor inget hände när det tog slut.
Men jag kan konstigt nog dricka stenhårt i mer än en månad och bara bryta direkt med enbart lite trötthet ett par dagar och lite små ångest.
Citera
2019-08-30, 12:06
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Knappnålshuvud är väl att ta i men är man osäker kan en våg vara till hjälp jag har tagit 3 gram vanlig phenibut på en gång så en 0,3 lär vara bra mycket större.
Men självklart ska man börja med lägre doser men jag hade sådan vidrig ångest och tog det bara några gånger och det hjälpte väl en del.
Men skulle vilja testa igen men går på analysprover så det får bli till framtiden och har benso på recept med som jag också är försiktig med för att undvika beroende.

Jag menar flourophenibuthen, du talar om HCLvarianten!

Det är skillnad som natt och dag, det räcker att bara känna skillnad på HCL och FAA som är enorm!

Sen köper jag mitt phenibuth helt rent, inte på nån öppen inrikesshop. Provade en gång inrikes från där och det var så utblandat så kunde lika gärna slängt pengarna i sjön.

MVH M80
Citera
2019-08-30, 12:36
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:

Jag vet inte!

Men gör såhär nu:

Säg att du köpt bra proteinpulver och så från träningssidor förut, och
att du inte trodde phenibuth var nåt olagligt alls för isåfall skulle du inte ha köpt det alls!

Det är klassat som hälsofarlig vara men jag fick ju tillbaka det av polisen så det är lite gränsland på det hela!

Det behöver inte hända nåt alls faktist!

Uppdatera i tråden så ska vi hjälpas åt så gott det går!

Det går nog bra, det tror jag!

Lycka till nu, hör av dej igen sen!

Vänliga hälsningar M80
Citera
2019-08-30, 12:38
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Beställde phenibut från USA som nu har blivit stoppat i tullen och om du vill man ska skicka in kvitto för att få paketet annars skickar dom tillbaka skiten. Vågar man göra det eller är det bättre att skita i det? Kan man bli straffad för phenibut innehav i sverige? Räknas det som narkotika?

Uppskattar svar så fort som möjligt!

Det är ju iaf INTE narkotika!
Så därför kan det gå bra iaf!

MVH
Citera
2019-08-30, 12:45
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Så försiktig var inte jag utan jag tog ca 4 gånger per vecka 1-3gram per gång har jag för mig under ca 5 veckor inget hände när det tog slut.
Men jag kan konstigt nog dricka stenhårt i mer än en månad och bara bryta direkt med enbart lite trötthet ett par dagar och lite små ångest.
Ok men i ett längre perspektiv kommer du förmodligen få problem med den frekvensen.
Citera
2019-08-30, 14:25
Medlem
bortmedfifittors avatar
Jag beställde Phenibut från en amerikansk shop (säljer nootropics i blåa burkar). Beställde 25G i pulverform, med bl.a. Agmatine, Uridine, L-Tyrosine och en hel hop andra preparat, eftersom det kostar i tullen att beställa från amerikat. Tog ca 4 mån att få ett brev från tullen där jag fick deklarera allt i paketet, betala ytterligare 300 kr och sen fick jag då mitt paket hem häromdagen. Tänkte inte mer på det, ställde allt i hyllan och fortsatte min ordinarie vardag med amfetamin, benso och weed.

Det går ett tag och och jag får slut på benso, får väldigt jobbig AT och fortsätter ta tjacket, så kan inte sova och mår riktigt dåligt. Kommer då på att jag köpt Phenibut, läser på mer om det igår kväll (bl.a. i denna tråd) och förstår att detta kan vara riktigt bra för sömnen.

Jag läser också att upptagningsförmågan och effekten är snabbare och bättre rektalt och gudarna ska veta att jag behövde sova. Så det slutar med jag måttar ca 1G (en något mindre matsked rektalt och en halv matsked oralt), om ens det, och skjuter upp/äter upp skiten. Med det tar jag en dos Theralen, flera tabs Magnesium, Zink och 5-htp. Allt för att få sova och vakna på gott humör.

Det sved i baken kan jag säga. Den var inte lätt att behålla, men det gjorde jag.

Tog ca 30 min innan jag började känna mig extremt vinglig och tung i ögonen. Gick och la mig ca 00.30, däckade nästan omgående och vaknade första gången idag vid 10.00, då hade jag knappt rört på mig och hela kroppen hade somnat i princip, jag kunde knappt röra på mig i vaket tillstånd, hade svårt att svälja, prata och allt snurrade som efter flera liter rödtjut.

Somnade om pga kunde inte hålla ögonen öppna öht, det gick bara inte. Vaknade typ nyss (för 20 min sen), kunde knappt ta mig ur sängen pga allt snurrade så jävligt och var så vinglig. Lite hallisar i ögonvrån också. Väldigt svårt att hålla ögonen öppna. Gick till toan, vinglar och kan knappt prata ärligt talat, tungan vill ej röra på sig. Vill tillbaka till sängen, är fett yr och ser dåligt.

Sov bra dock, drömde rätt sjuka drömmar, men inget obehagligt.

Så ja, anta era egna antaganden I guess, men visst fan biter det på samma receptorer som både benso och alkohol. Doseringen verkade i underkant enligt rek. men kanske var det det rektala som gjorde att det slog så starkt, för jag hade definitivt behövt mindre.

Är kvinna, ca 66 kg, 168 cm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in