2014-11-30, 20:59
Medlem
Nån som testat köra 5-htp/L-tyrosin dagarna efter phenibut? Har ni upplevt någon skillnad med eller utan dagarna efter?
Citera
2014-12-03, 15:58
Medlem
tgv23000s avatar
Spolade ner 1 kg Phenibut i toaletten nu, ska aldrig röra skiten igen. Har använt i 3 år 2 ggr i veckan, första året var underbart med doser kring 1 g, sen sköt toleransen i höjden och effekten uteblev ändå, numera somnar jag inte ens på 3 g och får inga positiva effekter alls, bara negativa, det känns att 3 g doser är toxiskt och väldigt påfrestande för hjärnan och nervsystemet.

Avråder alla från att ge sej in i Phenibut-träsket.

en cannabis-nattis några dagar i veckan är vad jag kommer att köra framöver, mycket snällare mot kropp och knopp.
Citera
2014-12-03, 16:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Spolade ner 1 kg Phenibut i toaletten nu, ska aldrig röra skiten igen. Har använt i 3 år 2 ggr i veckan, första året var underbart med doser kring 1 g, sen sköt toleransen i höjden och effekten uteblev ändå, numera somnar jag inte ens på 3 g och får inga positiva effekter alls, bara negativa, det känns att 3 g doser är toxiskt och väldigt påfrestande för hjärnan och nervsystemet.

en cannabis-nattis några dagar i veckan är vad jag kommer att köra framöver, mycket snällare mot kropp och knopp.

Förklara gärna varför det känns toxiskt för nervsystemet o hjärnan för dom som är nyfikna på detta preparat.
Citera
2014-12-04, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000

Om jag brukar phenibut så gör jag det i kombo med alkohol och då tar jag cirka 3-4,5gram under en kväll. Känns inte alls bra att det är påfrestande för hjärnan men har inte märkt något hittills?
Citera
2014-12-04, 02:38
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repos111
Om jag brukar phenibut så gör jag det i kombo med alkohol och då tar jag cirka 3-4,5gram under en kväll. Känns inte alls bra att det är påfrestande för hjärnan men har inte märkt något hittills?

Att h*n tycker att det känns så betyder inte att det är så, så du behöver nog inte oroa dig allt för mycket.
Citera
2014-12-04, 12:14
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Hur ofta tar du det?
Citera
2014-12-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur ofta tar du det?

1 gång i veckan cirka. Är det för ofta?
Citera
2014-12-11, 15:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
1 gång i veckan cirka. Är det för ofta?

Nej det är lugnt, blir ingen toleransökning då heller.
Citera
2014-12-19, 13:08
Medlem
Ger pheni någon smärtlindring mot muskelsmärtor? Fick tips att använda mig av pheni men har inte märkt av den effekten alls.
Citera
2014-12-19, 15:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Ger pheni någon smärtlindring mot muskelsmärtor? Fick tips att använda mig av pheni men har inte märkt av den effekten alls.

Eftersom det är lika muskelavslappnande som diazepam om inte mer så ger det ju lite lindring, bättre än inget i alla fall.
Citera
2015-01-05, 19:02
Medlem
DrHimlers avatar
Jaha då har jag fått hem mina 200g phenibut.
Vet inte riktigt hur jag ska spendera det bara.
Har också 100g koffein, 100g 5htp, 50g yohimbe, 100g Beta-Phenethylamine HCL.

Hur ska jag blanda för att må bäst?
Helst ska jag funka på jobbet också. (Funkar bra med 500mg tram) om det nu är nån ref.

Är tänkt att bara ta 1-2 dar/v. Eller ev bara för att festa till det ibland.

Vilka mångder och vad ska jag blanda? Är tänkt att blanda i piller av storlek 00, har våg o hela kittet.

Hur funkar detta med svamp? Bra? Farligt?

Är ganska nyfiken o vill prova nåt nytt
Citera
2015-02-05, 18:30
Medlem
Hur jämför man baclofen och phenibut per mg ? hur mycket är 100mg baclofen i motsvarighet till phenibut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in