Citat:
Är helt övertygad om att det kommer att spåra förr eller senare (egna erfarenheter). Men lyckas du hålla det såpass medicinskt som du beskriver så ser jag inga större problem jämfört med andra psykoaktiva substanser som folk skrivs ut dagligen. Snarare mycket bättre än de flesta medicinska preparat som finns på marknaden vad gäller biverkningar och utsättningssymptom (i alla fall kratom och phenibut). Men hur du reagerar på mycket lång sikt är såklart svårt att säga. Lycka till!Tack för omtanken och ja jag har gått på många minor med mitt sjävmedicinerande, speciellt med GHB och Subuxone. Har dock aldrig gett mig fan på att inte skapa ett beroende. Nu har jag själv efterforskat en del om detta schema, som mer var en var tänkt som ett absolut max doserande på en vecka och om det går att bruka så ofta utan att utveckla ett beroende. Min tanke är att ha flera rena dagar där inget förutom Theralen/Legigan tas till natten.
Efter eget efterforsande samt läsande på Bluelight i trådar med liknande frågeställningar, verkar inte Phenibut/Kratom/ Clonazepam vara korstoleranta. Är ingen expert så ta inte detta som någon absolut sanning, rätta mig om jag har fel.
Phenibut går på GABA B receptroerna, samt till viss del på Gaba A ( Verkar omtvistat om det går på Gaba A övh)
Kratom på Opioid Receptorerna, Serotonin receptorerna samt några andra, ej GABA.)
Clonazepam går på Gaba A.
Tänker köra 2 Gram Kratom 2 ggr vecka, Phenibut 1 gång samt 0.5 mg Clonazepam 1 gång. Har börjat skriva ner när jag tar och i vilken dos. Ska verkligen göra allt för att inte trilla dit på ett beroende igen!
Efter eget efterforsande samt läsande på Bluelight i trådar med liknande frågeställningar, verkar inte Phenibut/Kratom/ Clonazepam vara korstoleranta. Är ingen expert så ta inte detta som någon absolut sanning, rätta mig om jag har fel.
Phenibut går på GABA B receptroerna, samt till viss del på Gaba A ( Verkar omtvistat om det går på Gaba A övh)
Kratom på Opioid Receptorerna, Serotonin receptorerna samt några andra, ej GABA.)
Clonazepam går på Gaba A.
Tänker köra 2 Gram Kratom 2 ggr vecka, Phenibut 1 gång samt 0.5 mg Clonazepam 1 gång. Har börjat skriva ner när jag tar och i vilken dos. Ska verkligen göra allt för att inte trilla dit på ett beroende igen!
Frid