Av de serier jag sett med F&F så är det här den första jag verkligen har tyckt varit intressant. 100 höjdare gillade jag inte alls då jag tyckte att de utnyttjade udda människor och High Chaparall (?) var inte heller min melodi. Här hade vi däremot ett lyckat koncept med intressanta människor och upptåg i sann tönt-anda.
Hon Jenny i vålberg var ju fulsnygg. Hade gärnat sett mer av han med en tand istället för blomman som var så tråkig. Jaja roligt avsnitt med sköna dialekter.
Det med blomman kändes också lite uppgjort när dom sätter upp ett stort tivoli och installerar mekanisk tjur som måste ha ström. Sen kommer han ut när han hör trumpeten som inte ens låter högt
Hon Jenny i vålberg var ju fulsnygg. Hade gärnat sett mer av han med en tand istället för blomman som var så tråkig. Jaja roligt avsnitt med sköna dialekter.
Det med blomman kändes också lite uppgjort när dom sätter upp ett stort tivoli och installerar mekanisk tjur som måste ha ström. Sen kommer han ut när han hör trumpeten som inte ens låter högt
Fredrik får gärna byta tröja. Randigt gör sifäg inte bra i kameran. Skär i ögonen..
Tycker att de är lite väl närgångna ibland faktiskt...
Men fan vilka guldkorn det blir ibland. När tanten slängde i sina bollar förra avsnittet var ju guld, tänk vad najs om man hittar dom när man badar i havet, kan ha varit det mest bisarra jag nånsin sett. I senaste avsnittet tyckte jag det var sjukt mycket roliga smågrejer t.ex. när de tycker synd om den "enbenta katten" som hoppar på tre ben, när de dissar gubben med båt och string eller den där wtf-grejen med hunden som bara gick förbi.
Edit: Han minigolfspelaren var ju riktigt skön, om än lite speciell. Verkade riktigt snäll.
Senast redigerad av Schnauzer 2012-03-15 kl. 05:06.
Jaja, han är ju bortklippt nu i avsnittet på Kanal 5 Play.
Haha jasså? Jag kollar alltid programmet på play och jag såg han då samma dag som de var på TV. Hur många minuter är borta ur programmet då för han var väll med i några iaf?
Haha jasså? Jag kollar alltid programmet på play och jag såg han då samma dag som de var på TV. Hur många minuter är borta ur programmet då för han var väll med i några iaf?
Det avsnittet kom ju upp som vanligt sedan låg det nere ett tag och nu är han bortklippt. På Play står längden på 42:något.