2012-03-14, 23:33
Medlem
Av de serier jag sett med F&F så är det här den första jag verkligen har tyckt varit intressant. 100 höjdare gillade jag inte alls då jag tyckte att de utnyttjade udda människor och High Chaparall (?) var inte heller min melodi. Här hade vi däremot ett lyckat koncept med intressanta människor och upptåg i sann tönt-anda.
Citera
2012-03-15, 00:00
Bannlyst
05:50 på senaste avsnittet då dom träffar det brasilianska paret

"Dom är som Fredrik och Filippa Reinfeldt" och nu har dom skilt sig

Hur kan Filip veta att kocken är från Värmland? Hon pratar ju inte ens värmländska
Senast redigerad av Rallymusen 2012-03-15 kl. 00:05.
Citera
2012-03-15, 00:34
Medlem
Carl-Magnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallymusen

Hur kan Filip veta att kocken är från Värmland? Hon pratar ju inte ens värmländska

Filip är ju aura-kännare
Citera
2012-03-15, 00:43
Medlem
Gideon-Stures avatar
http://www.kanal5play.se/program/play/farvifoljamed-s01e04 Inte för att det spelar nån roll egentligen men... vad hände med snubben som dom sa att dom skulle träffa i slutet av det här avsnittet? Han var inte med i nästa.
Citera
2012-03-15, 00:52
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
http://www.kanal5play.se/program/play/farvifoljamed-s01e04 Inte för att det spelar nån roll egentligen men... vad hände med snubben som dom sa att dom skulle träffa i slutet av det här avsnittet? Han var inte med i nästa.

Vilken snubbe? De skulle väl bara iväg till Långedragspaviljongen?
Citera
2012-03-15, 01:56
Bannlyst
Hon Jenny i vålberg var ju fulsnygg. Hade gärnat sett mer av han med en tand istället för blomman som var så tråkig. Jaja roligt avsnitt med sköna dialekter.

Det med blomman kändes också lite uppgjort när dom sätter upp ett stort tivoli och installerar mekanisk tjur som måste ha ström. Sen kommer han ut när han hör trumpeten som inte ens låter högt
Citera
2012-03-15, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rallymusen
Hon Jenny i vålberg var ju fulsnygg. Hade gärnat sett mer av han med en tand istället för blomman som var så tråkig. Jaja roligt avsnitt med sköna dialekter.

Det med blomman kändes också lite uppgjort när dom sätter upp ett stort tivoli och installerar mekanisk tjur som måste ha ström. Sen kommer han ut när han hör trumpeten som inte ens låter högt

Fredrik får gärna byta tröja. Randigt gör sifäg inte bra i kameran. Skär i ögonen..

Gick inte att edita inlägget.
Citera
2012-03-15, 04:53
Medlem
Schnauzers avatar
Tycker att de är lite väl närgångna ibland faktiskt...

Men fan vilka guldkorn det blir ibland. När tanten slängde i sina bollar förra avsnittet var ju guld, tänk vad najs om man hittar dom när man badar i havet, kan ha varit det mest bisarra jag nånsin sett. I senaste avsnittet tyckte jag det var sjukt mycket roliga smågrejer t.ex. när de tycker synd om den "enbenta katten" som hoppar på tre ben, när de dissar gubben med båt och string eller den där wtf-grejen med hunden som bara gick förbi.

Edit: Han minigolfspelaren var ju riktigt skön, om än lite speciell. Verkade riktigt snäll.
Senast redigerad av Schnauzer 2012-03-15 kl. 05:06.
Citera
2012-03-15, 15:15
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Vilken snubbe? De skulle väl bara iväg till Långedragspaviljongen?
När dom snackar om vilka dom ska träffa nästa vecka (i det avsnittet), snackar dom om nån som kallas lill-bitch, han är inte med i nästa avsnitt.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2012-03-15 kl. 15:18.
Citera
2012-03-15, 15:26
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
När dom snackar om vilka dom ska träffa nästa vecka (i det avsnittet), snackar dom om nån som kallas lill-bitch, han är inte med i nästa avsnitt.

Lill-bitch var ju med.

Jaja, han är ju bortklippt nu i avsnittet på Kanal 5 Play.
Senast redigerad av DelGriffith 2012-03-15 kl. 15:34.
Citera
2012-03-15, 15:36
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Lill-bitch var ju med.

Jaja, han är ju bortklippt nu i avsnittet på Kanal 5 Play.

Haha jasså? Jag kollar alltid programmet på play och jag såg han då samma dag som de var på TV. Hur många minuter är borta ur programmet då för han var väll med i några iaf?
Citera
2012-03-15, 15:42
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Haha jasså? Jag kollar alltid programmet på play och jag såg han då samma dag som de var på TV. Hur många minuter är borta ur programmet då för han var väll med i några iaf?

Det avsnittet kom ju upp som vanligt sedan låg det nere ett tag och nu är han bortklippt. På Play står längden på 42:något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in