2012-03-08, 23:26
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tengill
Grattis världen avsnittet när de super sig aspackade för att jäklas med Pål Hollender på någon paradisö är det absolut bästa de har gjort.

Ursäkta röran är också helt fantastiskt, då de är nya, ej medietränade och gör helt sjuka saker.
Fan vad jag älskade det avsnittet!

1. Grattis Världen
2. 100 höjdare (från och med säsong 3)
3. Boston Tea Party
4. Får vi följa med?
5. Lite sällskap
6. Ett Herrans Liv
Citera
2012-03-08, 23:30
Medlem
Saknus avatar
Hur kan de tro att detta kommer bli ett vinnande koncept? Så länge de inte handplockar folk lär det suga. Har inte kollat programmet orkar inte titta heller. Älskar filip och fredrik dock, låter bara som ett jävla skitprogram.
Citera
2012-03-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saknu
Hur kan de tro att detta kommer bli ett vinnande koncept? Så länge de inte handplockar folk lär det suga. Har inte kollat programmet orkar inte titta heller. Älskar filip och fredrik dock, låter bara som ett jävla skitprogram.

Kolla på det, gillar det starkt! Bästa dom har gjort sedan 100 höjdare.
Citera
2012-03-09, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av almas
Det är verkligen inte farligt. Men ni får ju tycka vad som helst. Kom bara hit så får du se hur det är
Jag bor i stan och vet hur mycket skit som händer där! Har många vänner som blivit misshandlade av "folket" som bor där.
Citera
2012-03-09, 09:32
Medlem
robomans avatar
Citat:
Så... halva säsongen har gått, de allra flesta i tråden hyllar programmet, du har inte sett det men du är säker på att ett skitprogram? Prova att kolla på ett avsnitt innan du säger något.
Citera
2012-03-09, 12:05
Medlem
almass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Jag bor i stan och vet hur mycket skit som händer där! Har många vänner som blivit misshandlade av "folket" som bor där.

Haha men snälla....Bara median som gör det så ''farligt''
Citera
2012-03-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av almas
Haha men snälla....Bara median som gör det så ''farligt''

så hans vänner blev inte misshandlade utan bara median som fick dom att tro det?

och det är första gången jag hört att svensk media ska vara anti-invandrare.
Citera
2012-03-09, 13:01
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304

Först : "min kompis blev misshandlad i en förort - därför är alla förorter per definition livsfarliga 100% av tiden och oavsett tillfälle" är inte nåt vidare argument.

Jag har bott i invandrartäta stockholmsförorter du antagligen aldrig skulle ens våga fundera på att besöka och jag har aldrig blivit misshandlad. Med det inte sagt att förorten är en oproblematisk plats där allt är fint och nice. Arbetslösheten är såklart högre i orten, det är fulare, mer slitet, mer liksom kriminalitet osv. Men den kriminalitet som flödar i förorten är inte den typen av kriminalitet som går ut på att attackera-alla-vita-personer-man-har-som-grannar-eller-kommer-på-besök. Annars skulle ju inte jag klarat mig, eller hur? Det är mer kriminalitet i stil med värdetransportrån, klotter, narkotika, våld i familjen osv. Sen finns det ju massa vardagsliv också. Det förstår väl du också? Folk har ju kul även i förorten. Folk skrattar, ser på tv, tvättar kläderna och joggar. Ni SD-bönder tycks tro att förorten 100% av tiden är nån sorts helvete där folk ångestskriker under sottyngda skyar. Det är ju såklart en lika överdriven bild som bilden av förorten som en glad sambakarneval.
Citera
2012-03-09, 17:41
Medlem
Det är väl ingen högoddsare att F&F skulle klanka ner på de stiffa överklassmänniskorna på den där resturang/konferans placet

Det är ju exakt samma människor som de jävlades med på golfklubben i Ursäkta Röran för massvis av år sen

Jag tycker att de kan vara PK men att de faktiskt inte tog i så de sprack i veckans avsnitt

Bergsjön är farligt men inte om man är känd och kommer med tv-team mitt på dagen liksom

Emin verkade sympatisk men rätt störd liksom ''måste tömma'' låter mer som något han tysta norrlänningen med fillipinfru skulle klämma ur sig

Sen han som sket i sitt framtida barn gav ju inte direkt heller någon positiv syn på invandrare men resten verkade rätt sköna
Citera
2012-03-09, 18:50
Medlem
Martin-Daniels avatar
Citat:

Riktigt dumt av dig att säga så, särskilt när du inte ens ger programmet en chans. De åkte ju runt i veckor och mötte hundratals, kanske tusentals människor och endast de roligaste har kommit med i programmet. Särskilt faktumet att du trots allt älskar FF gör dig mycket dummare än vad du säkert är.
Citera
2012-03-09, 21:25
Medlem
Disco-Mannens avatar
mums mums för könsbyten eller inte. Louise måste vara en storfräsare med tanke på båten och huset
Citera
2012-03-09, 21:42
Medlem
almass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
så hans vänner blev inte misshandlade utan bara median som fick dom att tro det?

och det är första gången jag hört att svensk media ska vara anti-invandrare.

Jag syftar ju inte på det. Jag menar ju att median gör det farligt. Ta tex journalisten som filmade platsen där Emins bror dog, dom attackerade inte honom som han säger. Dom kastade jävla snöbollar. Och han blev ''attackerad väldigt svårt''.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in