2012-02-14, 00:23
Medlem
Brasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jo, jag vet - spårade ur och det ber jag om ursäkt för. Tyvärr går det inte att radera sina egna inlägg, ibland önskar man att så vore fallet.

Hur som helst, nog snackat om det - Jag är i alla fall SJUKT jävla nöjd med programmet, jag tycker verkligen att det är underhållande.

Tack gode gud för deras Podcast så man slipper vänta en hel vecka utan att få njuta av något F&F gör.

Ingen fara, är också sjukt nöjd med programmet, särskilt avsnitt 2 som inte verkade så mycket fake som det första utan att de verkligen hittade några nya ideér och snubbar längs vägen, även om man aldrig vet när det är TV.
Citera
2012-02-14, 00:27
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
www.mulligt.se

Klockrent, nu ska jag hitta desperata tanter som har tvåan på vid gavel

Fick man förresten se något om nästa avsnitt? Var inte riktigt uppmärksam i slutet.
Senast redigerad av Kungensbordell 2012-02-14 kl. 00:31.
Citera
2012-02-14, 00:46
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Klockrent, nu ska jag hitta desperata tanter som har tvåan på vid gavel

Fick man förresten se något om nästa avsnitt? Var inte riktigt uppmärksam i slutet.
Du kan se första 5 minuterna på kanal5play.se. Ett möte med någon chef på Cloetta och bygget av ett fräsch glory hole bland annat.
Citera
2012-02-14, 00:48
Medlem
Klart bättre än förra avsnittet. Får vi följa med är nog det bästa F&F gjort sedan BTP.
Citera
2012-02-14, 00:50
Medlem
Är det här en sv lektion eller diskussion om Filip och Fredrik ?!
Citera
2012-02-14, 00:55
Medlem
NorthSNKRs avatar
Haha, älskar när cykelsnubben tänker efter om vilken plats han tycker är vackrast.
Citera
2012-02-14, 01:00
Medlem
From.Scratchs avatar
Den sk. Bögstugan var nog ta mig fan det absolut vidrigaste jag skådat. Vore skoj om dem gjorde en dna analys på den där väggen. Lär nog vara spår av åtskilliga äckel
Citera
2012-02-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av From.Scratch
Den sk. Bögstugan var nog ta mig fan det absolut vidrigaste jag skådat. Vore skoj om dem gjorde en dna analys på den där väggen. Lär nog vara spår av åtskilliga äckel

Men vet inte om det var fejk eller så sjukt att det var riktigt

någon borde leta upp stugfan och elda skiten
Citera
2012-02-14, 01:17
Medlem
Kvällens avsnitt var mycket bättre än det första tycker jag! Höjdpunkter var förstås Fredriks ojande över fikandet i Köpenhamn, samt överlag sextrakasserisekten med fjuniga norrmän som betalar 60k. Knullhuset var förstås också intressant På tal om just detta knullhus, så finns det en tråd i Urban Exploration sedan någon vecka tillbaka med bilder och vittnesmål från platsen: https://www.flashback.org/t1790376 eller direktlänk till bilderna på Flickr
Citera
2012-02-14, 01:25
Medlem
GustNs avatar
- För att vara programledare behöver man ha 90 i IQ och ett leende.
- Då har jag två här.
Citera
2012-02-14, 01:30
Medlem
NorthSNKRs avatar
Taxichaffisen:

- Öhh nae jag har bara kört förbi här... och så har de berättat...
Citera
2012-02-14, 01:56
Medlem
freigangs avatar
Instämmer i kören, var sjukt roligt idag. Slutet med knull-/bög-huset var fantastiskt. För mig som inte följt tråden med bilder på knullhuset här på FB, är det samma som Filip och Fredriks, eller bara ren slump att ett annat med sunkigt glory hole kom upp en vecka före detta program?

Är dock fundersam på hur mycket slump människorna de träffar är, känns för bra för att vara sant. Det spelar ingen roll, men det vore bättre att dom säger som nån annan i tråden skrev att de ska ut o träffa lite skönt folk istället för slumvisa människor. Ska dock inte ta ifrån dem credit om det verkligen är slumpen och FoF's sätt att få fram underhållning ur vanligt folk är så bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in