2012-03-06, 01:27
Medlem
cueballs avatar
Vad fan hände egentligen? Fruktansvärt bra avsnitt, faktiskt.
Citera
2012-03-06, 01:30
Moderator
Humbugs avatar
Ett bra avsnitt. Slogs av kamratandan som omgav figurerna i Göteborgsförorten. Det ser man sannerligen inte ofta i vanliga bostadsområden.

Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Du måste vara rejält dum om du inte förstår att dessa typer av program påverkar svensken och hans tänkande. Finns gott om idioter i detta land som tror på allt dem ser på tv. Finns säkerligen dem som nu sitter och tror att Bergsjön och lindängen är trevliga områden med trevligt folk

För en främlingsfientlig kan jag mycket väl tänka mig att trivselnivån är på noll. Men de är å andra sidan inte särskilt välkomna i någon del av landet.
Senast redigerad av Humbug 2012-03-06 kl. 01:41.
Citera
2012-03-06, 01:33
Medlem
Felas.Cocks avatar
Besviken av att de inte såg hur enormt lik pizzabagaren var Petter Sellers, när han hade mustasch. Annars bra, tyckte om Louise och Siri mycket.
Citera
2012-03-06, 01:36
Medlem
joodass avatar
När spelar dom in i östersund?
Citera
2012-03-06, 01:37
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felas.Cock
Besviken av att de inte såg hur enormt lik pizzabagaren var Petter Sellers, när han hade mustasch. Annars bra, tyckte om Louise och Siri mycket.
Haha det har du rätt i.

Sjukt om massa människor dumpar sina pungkulor som flyter upp i vattnet när man är och badar haha. Bara jag som tycker att det roligaste än så länge var när de drev med Stockholmare? (är Stockholmare själv) "Fan har ju åkt enda från Stockholm men har ju ingen bååårrr"
Citera
2012-03-06, 01:40
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joodas
När spelar dom in i östersund?

Programmet är redan inspelat. Besökte de inte staden i somras kommer du nog inte se det denna säsong.
Citera
2012-03-06, 01:42
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Så fruktansvärt tråkigt att mångkulturkramarna F&F bara måste visa hur mycket de älskar mångkulturen och hatar all slags svenskhet. Okej om de hamnat i bergsjön av slump men nu var det ju så uppenbart att de ville dit. Har ingenting emot att få se hur det var där och så men man blir irriterad på när de försöker vara fanbärare för mångkulturen.

Ehhh?
Citera
2012-03-06, 01:45
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Bra program men störde mig på vissa saker.
  • Att F&F stod bredvid en moppe, dom skulle ju aldrig köra moppe
  • Att F&F gick in på en pizzeria, dom skulle ju aldrig jobba som pizzabagare
  • Att F&F åkte båt, ingen av dom har ju ens skepparexamen

Men i övrigt var det ett riktigt kul avsnitt.

Så du menar att om man pratar med en person som sitter på en moped, så måste man vara moppepojk?
För att man äter/går in på en pizzeria så måste man kunna tänka sig jobba som pizzabagare?
För man åker ut på en båt, så måste man ha skepparexamen?

Finns folk som har egna båtar, som är rätt stora, utan att ha tagit skepparexamen.

Jag förstår inte vart du ville komma med detta? Eller har jag missförstått dig helt?!
Citera
2012-03-06, 01:53
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Ehhh?
Du har uppenbarligen missat vad F&F sysslat med de senaste åren om du inte förstår vad jag menar.
Citera
2012-03-06, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetintebre
Ser emot kvällens avsnitt ser riktigt nice ut.
Hoppas det blir som man förväntar sig
Sa ju det kommer bli riktigt nice där såg ni
Och alla som klagar på invandrarna osv snälla såg ni inte överklassfolket dem var ju hur otrevliga kalla som helst.
Bra program gick ganska fort undrar varför.
Blev favorit avsnitet hitils.
Och säger ni som klagar på invandrarna osv håll er till I&I.
Citera
2012-03-06, 04:24
Medlem
Mailas avatar
Fan vad jag skulle åka till norrland om jag gjorde en liknande tripp.. alla där verkar så sköna. Haha, tex han som hjälpte dem med att placera friggeboden med gloryholet.
Citera
2012-03-06, 05:26
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetintebre
Sa ju det kommer bli riktigt nice där såg ni
Och alla som klagar på invandrarna osv snälla såg ni inte överklassfolket dem var ju hur otrevliga kalla som helst.
Bra program gick ganska fort undrar varför.
Blev favorit avsnitet hitils.
Och säger ni som klagar på invandrarna osv håll er till I&I.

Det var så dom vinkla det ja! Snälla Araber - dryga svenskar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in