2012-02-08, 18:03
Medlem
Kungensbordells avatar
Filip & Fredrik har bara gjort skit den senaste tiden men detta kan faktiskt bli riktigt bra. Dom gör sig bättre när dom är ute och rör på sig än i en studio.

Killen dom träffade på tåget var ju helt underbar, att han tog en cola när dom erbjöd en öl säger rätt mycket om honom, tror att en öl hade gjort sig ganska bra mot hans nervositet.
Citera
2012-02-08, 19:03
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Filip & Fredrik har bara gjort skit den senaste tiden men detta kan faktiskt bli riktigt bra. Dom gör sig bättre när dom är ute och rör på sig än i en studio.

Killen dom träffade på tåget var ju helt underbar, att han tog en cola när dom erbjöd en öl säger rätt mycket om honom, tror att en öl hade gjort sig ganska bra mot hans nervositet.
Håller med dig helt. Så jävla trista allt för länge nu. Och klippningen i några av deras senaste program?!

Finns det endast mongon i Gävle? Inte nog med tjejerna. Jag tyckte att det skymtade förbi någon liten otäck sak där på krogen också.
Citera
2012-02-08, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Vadå klassisk? Det är väl bara breaking news som gått kl 22?

Och det programet hade ju inte sådär jättehöga tittarsiffror så det om något borde isåfall vara en anledning!

tror att alla deras program utom vem kan slå, söndagsparty och ursäkta röran har gått vid 22
Citera
2012-02-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Finns det endast mongon i Gävle? Inte nog med tjejerna. Jag tyckte att det skymtade förbi någon liten otäck sak där på krogen också.

Nja, dom var ju verkligen på Gävles största sunkhak nummer ett, Bilagan, inte många "normala" människor som hänger där direkt.
Citera
2012-02-08, 20:01
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WERRE-
tror att alla deras program utom vem kan slå, söndagsparty och ursäkta röran har gått vid 22

Deras programtid variera alltid mellan 21:55 och 22:00. "Boston Tea Party" sändes alltid 21:55 t.ex. medan "Lite Sällskap" började 22:00.
Citera
2012-02-08, 20:13
Medlem
SiSeniors avatar
Man kan förhandstitta på nästa program redan nu: http://www.kanal5play.se/program/play/farvifoljamed-s01e02-preview
Citera
2012-02-08, 20:24
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradstronger
Nja, dom var ju verkligen på Gävles största sunkhak nummer ett, Bilagan, inte många "normala" människor som hänger där direkt.
Det fanns verkligen några avskräckande exemplar där. Då vet man i alla fall ett ställe att hålla sig borta ifrån om man har vägarna förbi någon gång.
Citera
2012-02-08, 20:49
Medlem
sigurts avatar
Jag gillar deras program som fan!

Det enda jag stör mig lite på är att F&F har hävdat stenhårt att dom VERKLIGEN inte förbestämmer något möte, senast såg jag på deras hemsida att Filip skrev att så verkligen inte var fallet.

Men vafan komigen, vi vet väl alla hur tv görs?

Nu tittade jag på den här smygtitten av del 2.

När dom går i parken och har bestämt sig för att person nr 14 ska dom "följa med", tycker man känner ganska klart på reaktionen på cykelkillen att det är bestämt att dom ska stanna honom...

Killen bara står och ler.

Som sagt jag köper programmet stenhårt men ja blir lite irriterad på att F&F hävdar att det skall vara så "äkta"
Citera
2012-02-08, 21:12
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag gillar deras program som fan!

Det enda jag stör mig lite på är att F&F har hävdat stenhårt att dom VERKLIGEN inte förbestämmer något möte, senast såg jag på deras hemsida att Filip skrev att så verkligen inte var fallet.

Men vafan komigen, vi vet väl alla hur tv görs?

Nu tittade jag på den här smygtitten av del 2.

När dom går i parken och har bestämt sig för att person nr 14 ska dom "följa med", tycker man känner ganska klart på reaktionen på cykelkillen att det är bestämt att dom ska stanna honom...

Killen bara står och ler.

Som sagt jag köper programmet stenhårt men ja blir lite irriterad på att F&F hävdar att det skall vara så "äkta"

Man är bra dum om man tror att denna typen av program inte är bestämda i förtid. Ingen kan väl tro att man slänger iväg några hundratusen på en TV-inspelning som baserar sig helt och hållet på tur?

Låt F&F stoltsera med sådana fjanterier. Det är ganska uppenbart hur korkade det tror att vi svenskar är.
Citera
2012-02-08, 22:17
Medlem
Gautamas avatar
Det helt klart bästa hittills var ju att se hur rastlös och uttråkad Fredrik blev av att bara sitta och fika. Efter att följt deras podcast har man ju förstått att han är bäst i Sverige på att disponera sin tid, typ genom att dra upp en Strindberg-roman i bankomatkön, osv...
Citera
2012-02-08, 22:20
Medlem
Elitmedflits avatar
Får de som medverkar några pengar eller annan ersättning?
Citera
2012-02-08, 22:24
Medlem
Det är klart att mycket kan vara spontant, de tar ju inte med varje människa de träffar i programmet direkt... sedan får de säkert lite tips om intressanta människor, men tror verkligen inte att de ringt upp och bestämt möte med de som är med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in