Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-24, 22:22
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasergun
Hur kan det vara lätt hänt? Att man glömmer sitt barn i en bil är inte speciellt lätt hänt!
Nja, det är väl att ta i. Men likväl är det några barn varje år som dör på detta sätt. Men satt i relation till hur många ungar som dör i svält bara i darfur så är det ett en rimlig dösorsak utan att man behöver höja på ögonbrynen. Är vissa barn värda mer än andra?
Citera
2011-05-24, 22:43
  #122
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-ass-e
Men du måste vara född igår? Vart någonstans har du lärt dig att man inte kan känna folk från andra länder? Idiotjävel.

Du känner inte dem. Du ville leka ball och trolla, sen så påpekade jag o en, två till att det hände i Italien. Du försöker idiot förklara dig, men jag är fortfarande säker. Du känner inte dem.
Citera
2011-05-24, 23:00
  #123
Medlem
L-ass-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Du känner inte dem. Du ville leka ball och trolla, sen så påpekade jag o en, två till att det hände i Italien. Du försöker idiot förklara dig, men jag är fortfarande säker. Du känner inte dem.

Men du är ju fortfarande lika korkad. Det spelar ju fortfarande ingen roll om ni påpekade att det hände i Italien, jag känner henne lika mycket ändå.

Om jag nu skulle trolla, så framgår det tydligt i artikeln vart i världen händelsen utspelades. Så det är svårt att missa vart det hände. Tro inte att du är något. Pajas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback