Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-22, 03:09
  #1
Medlem
Hej, har bokat uppkörning i Norrtälje (Norrtälje 1) om ca 1 månad. Nu frågar jag er som har kört upp där, vart är det man kör upp egentligen (vilket område), samt finns det något i Norrtälje man ska se upp för ( skum rondell dylikt), jätte tacksam för svar då det skulle suttit galet fint att fixa det på första försöket!..
Mvh Patrik
Citera
2011-05-22, 04:05
  #2
Medlem
kanyewests avatar
God kväll,

Jag skulle rekommendera dig att använda dig utav Google Maps för att få en inblick över hur vägarna är belagda i Norrtälje.

Lycka till på din uppkörning!
Citera
2011-05-22, 10:26
  #3
Medlem
Ondves avatar
Mot Malsta är vanligt iaf. Men det varierar garanterat. Ser ingen större anledning att plugga in vägarna i förväg dock. Följ reglerna och kör som folk så löser det sig ändå.
Citera
2011-11-27, 02:05
  #4
Medlem
iPees avatar
Väcker denna tråd till liv, då jag själv har uppkörning i Norrtälje nu i veckan.
Några konkreta tips? Dvs, finns det några "kluriga" situationer där, eventuellt tvåfiliga rondeller och liknande? All hjälp uppskattas... tredje uppkörningen (tidigare kört upp i större städer).

Bor inte nära heller så har ingen möjlighet att åka dit för att öva.
Teorin är fixad så om jag missar det här har jag december och januari på mig att klara uppkörningen, vilket jag givetvis vill slippa.
Citera
2011-11-28, 21:10
  #5
Medlem
Jag körde upp i Norrtälje, och det finns tammefan inte en enda klurighet där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback