Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 03:44
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Jag resonerar precis som jag skrev i mitt första inlägg. Kan det vara så att du använder ordet horunge väldigt ofta och blir besviken när du inte får de reaktionerna du önskar?

Kan tyvärr meddela att jag inte brukar sysselsätta mig med att gå runt och kalla folk för Horungar, och då ska det nämnas att jag stöter på svenskar dagligen som är Horungar.
2011-05-22, 03:44
Medlem
Schlaktads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indianasoulman
TS svenskar har ingen ryggrad, vad fan förväntar du dig av dem? De är grisar utan någon som helst kultur(förutom att rulla i gyttja och avföring). Deras kvinnor är horor och männen är ynkryggar punkt slut!

Så du menar att man har ryggrad om man tar fram sin kökskniv i varje påhopp? Är det dax att sluta hänga runt med negrar och bete sig som en neger?
Eftersom att du sitter på ett Svensk forum och skriver på Svenska så måste du nog älska Sverige och Svenskarna.
Horunge
2011-05-22, 03:47
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktad
Så du menar att man har ryggrad om man tar fram sin kökskniv i varje påhopp? Är det dax att sluta hänga runt med negrar och bete sig som en neger?
Eftersom att du sitter på ett Svensk forum och skriver på Svenska så måste du nog älska Sverige och Svenskarna.
Horunge

Förstår inte varför ni hela tiden ska ta upp massa tillhyggen från ingenstans. Kan bara inte förstå varför Svenskar tar så himla milt på detta ord. Att svenskar har varit fega sedan tidernas begynnelse har nog ingen gått miste om men att man inte besitter någon som helst heder är för mig helt obegripligt.
2011-05-22, 03:53
Medlem
Schlaktads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arco
Förstår inte varför ni hela tiden ska ta upp massa tillhyggen från ingenstans. Kan bara inte förstå varför Svenskar tar så himla milt på detta ord. Att svenskar har varit fega sedan tidernas begynnelse har nog ingen gått miste om men att man inte besitter någon som helst heder är för mig helt obegripligt.

Svenskar är mogna, alltså reagerar ingen på nonsens påhopp.
2011-05-22, 03:56
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulerande
Så, Arco, du är en horunge. Just det, du läste rätt, du är en jävla horunge. Känner du hur vreden väcks nu? Vad ska du göra åt saken, din horunge? Precis. Vem fan bryr sig?

Hur resonerar svenskar, väljer man att gå sin väg och bara skita i det eftersom att man vet innerst inne att man är horunge och att det i grund och botten inte finns så mycket att göra åt saken.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktad
Svenskar är mogna, alltså reagerar ingen på nonsens påhopp.

Din definition av mogen är väldigt förvirad, feg är snarare det ord du söker.
2011-05-22, 04:03
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:

Varför vill du att civiliserade svenskar ska dras ner till en apnivå där vi står och hotar, frustar och definierar oss själva genom hat och våld? du ska inte se det som din vinst, eller brist hos oss svenskar, att vi inte "respekterar" de fula ord som kommer från din mun.

Jag förstår att du ser det som en svaghet om man inte vill se blod och lidelse om man blir förolämpad. Det är väl helt enkelt en kulturkrock, där krocken består i att den ena gruppen befinner sig i 2000-talet, och den andra i medeltiden.
2011-05-22, 04:03
Medlem
Citat:
Hur resonerar svenskar, väljer man att gå sin väg och bara skita i det eftersom att man vet innerst inne att man är horunge och att det i grund och botten inte finns så mycket att göra åt saken.

Vi säger så, Arco. Det är mer väl intressant att fråga hur du reagerar när du blir kallad horunge? Vad som är uppenbart är att du tillhör en klar (och patetisk) minoritet, som blir arg över något sådant. Vad ska din eventuella ilska leda till? Att personen lär sig att du minsann inte är en horunge? Du visar bara på en enorm otrygghet, inget annat.
2011-05-22, 04:04
Medlem
Charms avatar
Citat:

Men hallå, vad har det med heder att göra? Tror att majoriteten av svenskarna skulle reagerat annorlunda om det var någon som sa hora till henne face to face. Jag skulle bli vansinnig om någon trackade min familj. Men att jag skulle ta ordet "horunge" som en direkt förolämpning till min mamma skulle aldrig hända.

Tror att dem flesta förstår innebörden av ordet. Har man lärt sig "unge" och "hora" så är det inte så svårt att lista ut resten. Men enligt min åsikt så används inte ordet för att förolämpa ens mamma utan bara som ett skällsord såsom "dumhuvud" eller "jävla fitta".
2011-05-22, 04:05
Medlem
Schlaktads avatar
Om du själv är så jävla hård, skit i det då? Du vinner ju bara på det. Svenskar är så dåliga eller hur? Du spöar säkert 5 pers bara för att dom är svenskar, right?

Bara patetisk och se dig försöka se ner på ett folk.
Flytta är ett hett tips till dig.
2011-05-22, 04:07
Medlem
Thaistixs avatar
Svenskar använder ordet horunge väldigt sällan, däremot är detta ett väldigt populärt uttryck bland våra kära välanpassade importer. Ungefär som svartingarna i USA som knappt kan säga en mening utan att trycka in svordomen motherfucker, som för övrigt inte ska översättas ordagrant som mammaknullare.
2011-05-22, 04:07
Medlem
ufomammuts avatar
Alla brudar är horor utom ens egen morsa. På så sätt har ju TS rätt. Kallar nån mig horunge blir det veva av. Det har dock aldrig hänt.
2011-05-22, 04:11
Medlem
Arcos avatar
Kan det ha något och göra med att svenskar är väldigt fega av sig, som jag tidigare nämnde så är det väl känt sen tidigare att svenskar är ett fegt folk.

En annan punkt som ytterliggare stödjer detta påstående är att svenskar är förmodligen i särklass i dagsläget bäst på att skriva av sig bakom skärmen samt att dryga runt på nätet, men när det kommer till att uträtta något IRL så är man väldigt tyst och tillbakadragen och här visas knappast den kaxiga sidan upp som man tenderar att bevittna ute på nätet i diverse forum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in