Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-23, 01:22
Citat:
Ursprungligen postat av Arco
Jag har nämnt det förut men det verkar vara direkt nödvändigt att nämna igen, att ha heder är inte att sitta hemma bakom skärmen och skriva av sig och vara allmänt dryg.

Så fort något händer svenskar så är man grymt snabba med att sätta sig ner och skriva av sig istället för att agera när incidenten ägde rum.

Kan det vara som så att tryggheten online ligger varje svensk väldigt varmt om hjärtat,må tro?
Det är så mycket heder att knulla sina släktingar och föda barn med dem! Fy fan vad äckligt!!
2011-05-23, 01:23
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Jag har nämnt det förut men det verkar vara direkt nödvändigt att nämna igen, att ha heder är inte att sitta hemma bakom skärmen och skriva av sig och vara allmänt dryg.

Så fort något händer svenskar så är man grymt snabba med att sätta sig ner och skriva av sig istället för att agera när incidenten ägde rum.

Kan det vara som så att tryggheten online ligger varje svensk väldigt varmt om hjärtat,må tro?

Hur tycker du man ska agera när "något" händer? Är det knivhugg dirr som gäller?
2011-05-23, 01:24
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truffy
Inte jag heller men jag tror det är störst sannolikhet om du sätter dig på Blå linjen (a.k.a al-qaidapasset) en sen helgdag. Testa det
Ligger förmodligen något i det. Alla mina "turkpolare" använder ordet otroligt frekvent.
2011-05-23, 01:25
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalloBaby
Det är så mycket heder att knulla sina släktingar och föda barn med dem! Fy fan vad äckligt!!

Vet inte vart du har fått allt detta ifrån men du verkar ha en livlig fantasi. Svenskar är sedan många år tillbaka väldigt kunniga samt erfarenhetsmässigt ett väldigt högt steg på trappan när det kommer till att ha samlag med sina kusiner.

Varför denna lockelse till sina kusiner på ett sexuellt sätt kan man fråga sig? svaret har nog du min vän.

Så kom inte hit med din incest propaganda när ditt eget folk är en ohotad etta när det kommer till incest.
2011-05-23, 01:27
Medlem
Svennisens avatar
Om någon förolämpar mig är den personen oftast antingen en fullständig idiot, blatte eller full.

För mig är då personen inte värd att bry sig om och jag brukar låtsas som om att han inte finns.
Varför skulle jag bry mig om vad nån har för åsikter om min mamma?

Låt honom ha åsikterna och fortsätta leva sitt patetiska liv där han måste hävda sig genom att förolämpa andra.

Jag mår betydligt bättre av att ignorera situationen och fortsätta njuta av min kväll.
(Blatte för mig är en irriterande idiot till invandrare, dvs inget försök till rasistisk generalisering.)

Ingen förolämpning är för mig värd ett bråk och kanske en förstörd kväll.
2011-05-23, 01:28
Medlem
Truffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Ligger förmodligen något i det. Alla mina "turkpolare" använder ordet otroligt frekvent.

Alla blattekids säger horunge till höger och vänster. Det är för vanligt för att man ska bry sig eller reflektera över att någon säger det. Det är lite som att säga "idiot".
2011-05-23, 01:31
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Hur tycker du man ska agera när "något" händer? Är det knivhugg dirr som gäller?

Hade inte använt mig av tillhyggen men jag hade helt klart stångat upp mig med snubben som hade spotta ur sig detta ord.

Till skillnad från den skygge svensken som hade gått förbi helt obemärkt och istället skrivit av sig på Flashback om hur han blivit "misshandlad" av ett gäng invandrare.
2011-05-23, 01:33
Medlem
Citat:
Godkväll!

Under mina år som medborgare i detta land så har jag under ett flertal gånger uppmärksamt hur Svenskar kallar andra Svenskar för horungar, utan att det sker någon som helst respons från den andra parten.

En kraftig majoritet utav dessa Svenskar verkar inte ta till sig när man får höra detta ord, utan man ser det snarare som vilket skällsord som helst.

Är det att man inte fattar innebörden av vad ordet betyder eller är det helt enkelt som så att man inte bryr sig när någon säger att man är son till en hora? Någon som kan förklara hur det ligger till eller någon som har upplevt liknande upplevelser?

Spelar ingen roll vart man kommer ifrån. Jag är svensk. Säg detta till mig och jag gör sedan en livstids volta på kumla.
2011-05-23, 01:34
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Hade inte använt mig av tillhyggen men jag hade helt klart stångat upp mig med snubben som hade spotta ur sig detta ord.

Till skillnad från den skygge svensken som hade gått förbi helt obemärkt och istället skrivit av sig på Flashback om hur han blivit "misshandlad" av ett gäng invandrare.

Vad hade du vunnit på det?
Killen du spöat/fått spö av hade fortfarande tyckt att du var en horunge.

I ditt land kanske man kan slå bort folks åsikter, men det går inte riktigt här.

Är det skillnad om jag syftar på din pappa när jag kallar dig horunge?
Blir du lika arg om jag säger att du är född från en våldtäkt?
2011-05-23, 01:34
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisisisi
Spelar ingen roll vart man kommer ifrån. Jag är svensk. Säg detta till mig och jag gör sedan en livstids volta på kumla.

Varför har dina landsmän en helt annorlunda syn på detta?
2011-05-23, 01:36
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Vad hade du vunnit på det?
Killen du spöat/fått spö av hade fortfarande tyckt att du var en horunge.

I ditt land kanske man kan slå bort folks åsikter, men det går inte riktigt här.

Är det skillnad om jag syftar på din pappa när jag kallar dig horunge?
Blir du lika arg om jag säger att du är född från en våldtäkt?

Som jag sagt tidigare i tråden om du hade läst den så skulle du märkt att jag är född i Sverige och har bott här hela mitt liv fast mina föräldrar är Danskar.

I Danmark så är det betydligt mer annorlunda när det kommer till dessa typer av situationer.
2011-05-23, 01:37
Medlem
Truffys avatar
Citat:
Vet inte vart du har fått allt detta ifrån men du verkar ha en livlig fantasi. Svenskar är sedan många år tillbaka väldigt kunniga samt erfarenhetsmässigt ett väldigt högt steg på trappan när det kommer till att ha samlag med sina kusiner.

Varför denna lockelse till sina kusiner på ett sexuellt sätt kan man fråga sig? svaret har nog du min vän.

Så kom inte hit med din incest propaganda när ditt eget folk är en ohotad etta när det kommer till incest.

Att ha samlag med sin kusin är inte incest. I Sverige är det olagligt med incest till skillnad från tex Turkiet, Israel m.f där det är grönt ljus för att ha samlag med sin syster tex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in