Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-23, 01:38
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truffy
Att ha samlag med sin kusin är inte incest. I Sverige är det olagligt med incest till skillnad från tex Turkiet, Israel m.f där det är grönt ljus för att ha samlag med sin syster tex.

Jag kan fortfarande inte se hur detta tillhör ämnet?
2011-05-23, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arco
Hade inte använt mig av tillhyggen men jag hade helt klart stångat upp mig med snubben som hade spotta ur sig detta ord.

Till skillnad från den skygge svensken som hade gått förbi helt obemärkt och istället skrivit av sig på Flashback om hur han blivit "misshandlad" av ett gäng invandrare.

Snarare ni invandrare som ska se och lära av oss svenskar... Varför ska vi brusa upp för något skälsord som horunge? Givetvis slåss vi svenskar om det känns som situationen kräver det, men en sådan situation kräver inte det. Känns som du bara är ute efter att provocera.
2011-05-23, 01:44
Medlem
Truffys avatar
Citat:
Jag kan fortfarande inte se hur detta tillhör ämnet?

I allra högsta grad! Ska man ha en diskussion kan man inte ha fakta fel och komma med falska anklagelser och tror att man kan slinka undan utan att någon märker något.
2011-05-23, 01:45
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Snarare ni invandrare som ska se och lära av oss svenskar... Varför ska vi brusa upp för något skälsord som horunge? Givetvis slåss vi svenskar om det känns som situationen kräver det, men en sådan situation kräver inte det. Känns som du bara är ute efter att provocera.

Efter att ha läst igenom ditt inlägg så kan man ju undra vilka situationer som ni svenskar klassar som nödvändiga att slåss? Är det när ni sitter hemma och skriver av er och slår till bordet?
2011-05-23, 01:46
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Som jag sagt tidigare i tråden om du hade läst den så skulle du märkt att jag är född i Sverige och har bott här hela mitt liv fast mina föräldrar är Danskar.

I Danmark så är det betydligt mer annorlunda när det kommer till dessa typer av situationer.

Jag ställde tre frågor och du lyckades svara på det som inte var en fråga.
2011-05-23, 01:46
Medlem
Citat:
Varför har dina landsmän en helt annorlunda syn på detta?

Så du menar att alla dina landsmän knullar sina släktingar?
2011-05-23, 01:47
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truffy
I allra högsta grad! Ska man ha en diskussion kan man inte ha fakta fel och komma med falska anklagelser och tror att man kan slinka undan utan att någon märker något.

Ditt instick från hela början om incest i andra länder anser inte jag som relevant till denna diskussion
2011-05-23, 01:48
Bannlyst
Citat:
Efter att ha läst igenom ditt inlägg så kan man ju undra vilka situationer som ni svenskar klassar som nödvändiga att slåss? Är det när ni sitter hemma och skriver av er och slår till bordet?

Anser du verkligen att man ska starta ett bråk för att någon kallat dig horunge? Tar du åt dig?
2011-05-23, 01:49
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisisisi
Så du menar att alla dina landsmän knullar sina släktingar?

Det vill jag inte påstå, danskar vet vart gränsen går när det kommer till samlag. Medan svenskar å andra sidan inte verkar ha några som helst problem med att ha samlag med sina släktingar, oavsett vilken plats de har på släktträdet, syster, son, far, mor, you name it!
2011-05-23, 01:50
Citat:
Hade inte använt mig av tillhyggen men jag hade helt klart stångat upp mig med snubben som hade spotta ur sig detta ord.

Till skillnad från den skygge svensken som hade gått förbi helt obemärkt och istället skrivit av sig på Flashback om hur han blivit "misshandlad" av ett gäng invandrare.
Har du inte förstått varför vi inte slåss ännu? Vi vill värna om vårt samhälle. Alla här inne har försökt förklara för dig att Svenskar slåss inte för vi vill värna om ett samhälle i frid och lugn. Vi vill inte ha våld är det svårt att förstå?? Börjar alla slåss omkring sig blir det ett obehagligt och otryggt samhälle för oss alla. Har du inte förmåga att tänka långsiktigt orsak-verkan. Moderna civiliserade människor vet om det här därför slåss vi inte, därför använder vi inte våld!!
Därför svarar vi inte på dumma saker som kommer från en lågt utvecklad apas mun.

Dessutom har vi ingen heder i sverige vi är moderna och har inte medeltidstänkande som ni.
Om du försöker förstå vårt lugna land som du kommit till, varför det är lugnt och varför svenskar är icke våldsbenägna och varför vi inte talar om för er hur jävla less vi är på er invandrare. För vi vill inte ha våld!! Förstår du, vi vill inte ha våld i vårat samhälle, har du svårt att förstå?

Åk hem till ditt land och slå ner dina landsmän istället och kalla dem fula saker. Varför kommer ni hit era missfoster!!! Intelligensbefriade efterblivna apor!

Jag känner inte en enda Svensk som knullar sin kusin vem fan gör det? Det är ytterst ovanligt!
Senast redigerad av HalloBaby 2011-05-23 kl. 01:54.
2011-05-23, 01:50
Medlem
Arcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Anser du verkligen att man ska starta ett bråk för att någon kallat dig horunge? Tar du åt dig?

Jag tar inte åt mig eftersom jag vet att det inte stämmer, men jag blir ändå smått irriterad om någon skulle yttra detta ord från ingenstans, jag skulle inte låta det gå förbi obemärkt, vare sig hos honom eller mig.
2011-05-23, 01:51
Medlem
Nihennas avatar
Citat:

Anledningar till att slåss;
1. Självförsvar när du själv blir FYSISKT attackerad.

Den lilla listan räcker bra det, slåss man annars visar man bara på sin bristande intellekt och förmåga att verbalt ta ner idioten på jorden, vilket i 99% av fallen är att ignorera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in