• 1
  • 2
2011-05-21, 16:54
Medlem
Sitter på internetcafe, just nu är jag uteliggare(jag bor på härbärg då och då)

Har bara tillräckligt med pengar för mat på dagen - jag tar inga pengar alls från samhället - säljer lotter osv..

Nu kom jag ihåg att jag har 770SEK från min barndom på mitt paypal konto - hur spenderar jag dessa online - och förhoppningsvis tjänar bra på ett stabilt sätt?

Inga pyramid/ponzi schemes, PTC, CPA osv.. Vill inte förlora dessa, för det är det enda jag har(i princip)

Tackar för alla svar!
Citera
2011-05-21, 16:59
Medlem
cammos avatar
Sluta tramsa https://www.flashback.org/find_threa...?userid=559269

Rätt uppenbart att du ljuger.
Citera
2011-05-21, 17:00
Medlem
betta på någon säker match
Citera
2011-05-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Sluta tramsa https://www.flashback.org/find_threa...?userid=559269

Rätt uppenbart att du ljuger.

Lånat konto.

Citat:
Ursprungligen postat av Valairs
betta på någon säker match

Vilken sida ger dig möjlighet att betta - och i så fall vad för typ av match?
Citera
2011-05-21, 17:02
Medlem
paimons avatar
Ta dig tid och gör ett CV använd sedan pengarna till att snygga upp dig för arbetsintervjun.
Citera
2011-05-21, 17:04
Bannlyst
Blir en mycket lång väg, skulle rekommendera något i stil med detta istället:

http://www.funnyjunk.com/funny_pictu...oney+in+style/
Citera
2011-05-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paimon
Ta dig tid och gör ett CV använd sedan pengarna till att snygga upp dig för arbetsintervjun.

Kan inte ta ut pengarna från paypal kontot - och att få jobb är tyvärr ingen möjlighet för min situation.
Citera
2011-05-21, 17:08
Medlem
Struntar i om du trollar. Klockren frågeställning.

Jagskulle tänka långsiktigt och kolla av alla bloket och auktionshemsidor om du hittar något billigt och så försöker du få 100-200kr mer och så håller du på.

Sen är fråga om du överlever utan dessa och det gör du så tänk inte att kortsiktigt ta ut pengarna. Hur överlever du idag? Du skulle kunna bli gatuunderhållare alt så går du in på något företag som arbetar med kopiering och papper, kuvert osv. Du förklarar din situation och ber att få kopiera 500 ex av ett A4 sen skriver du att du är hemlös och gärna tar emot pant burkar som mdu hämtar en gång varannan vecka. Så nu har du 500 st fastigheter som har möjligheten att göra något bra och du skriver din tårdrypande historia.
Citera
2011-05-21, 17:08
Bannlyst
Köp ett par varma sockar, en pressening och ett fiskespö.
Citera
2011-05-21, 17:09
Medlem
Colonials avatar
Innan du ens kan fundera över att bli miljonär måste du naturligtvis ha bostad och någon form av jobb... Någon erfarenhet måste du ha. Gå olika program hos arbetsförmedlingen. Skaffa någon lya som du finansierar med socialbidrag och pengar från kyrkan tills du får ett jobb.
Citera
2011-05-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .PHP
Kan inte ta ut pengarna från paypal kontot - och att få jobb är tyvärr ingen möjlighet för min situation.

Vadå ingen möjlighet!? Va fan har du annars för dig på dagarna?
Citera
2011-05-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tipptipp
Struntar i om du trollar. Klockren frågeställning.

Jagskulle tänka långsiktigt och kolla av alla bloket och auktionshemsidor om du hittar något billigt och så försöker du få 100-200kr mer och så håller du på.

Sen är fråga om du överlever utan dessa och det gör du så tänk inte att kortsiktigt ta ut pengarna. Hur överlever du idag? Du skulle kunna bli gatuunderhållare alt så går du in på något företag som arbetar med kopiering och papper, kuvert osv. Du förklarar din situation och ber att få kopiera 500 ex av ett A4 sen skriver du att du är hemlös och gärna tar emot pant burkar som mdu hämtar en gång varannan vecka. Så nu har du 500 st fastigheter som har möjligheten att göra något bra och du skriver din tårdrypande historia.

Pengarna finns där, hur blir jag miljonär på dem? Att ta ut dem skulle jag spendera dem direkt. Investera pengar i verkliga livet är inget?

Frågan lyder: Hur blir jag miljonär på dessa pengar? Jag överlever dagen, så oroa er inte grabbar. Min situation är svår. Och jag vill inte arbeta, jag vill bli rik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in