Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Ja okej du känner din bror bäst själv, av det du beskriver nu när man läser lite mer så verkar han vara lite konstig faktiskt. Men det är svårt för mig att avgöra om han verkar psyko eller inte, tror dock inte att battlefield skulle ge honom mördar tankar då det inte är så himla våldsamt. Och återigen nej det finns inget blod i battlefield 2, det finns lite blod i battlefield bad company 2 men det är så pass lite att jag inte ens märkte det själv innan en viss dryg person i tråden påpeka det för mig. Sen tycker jag du borde ha koll på skillnaderna mellan bf2 och bfbc2 ifall du nu till och med går på en spelutvecklar linje, dice är ju trots allt sveriges stolthet när det kommer till spel. Men som sagt ifall ungen verkar lite smått störd så kanske det är bäst att hålla honom borta från allt för våldsamma filmer och spel då en störd människa kan få ideer och inspiration ifrån sånt.
Han kör inte 2an, men han frågar efter det.
Och bara för att jag går spelutveckling så betyder det inte att jag har stenkoll på spel som inte intresserar mig.

Jag programmerar och designar, går inte historiespelkurs.
Tja.. störd och störd. Han kommer kunna kontrollera ilskan bättre när han bli äldre. Han slår bara folk som han tycker är elaka. Moralfråga, haha?
Men det blir nog blod ändå tror jag... Så han inte blir lika avtrubbad som dagens generation är...
Så får jag väl hjärntvätta honom med nintendo på sidan av antar jag. *suck*
Lat.
Tack för svar~!