Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-19, 16:33
  #1
Avstängd
jayman142s avatar
varför klär sig svenska killar som bögar? dom går i tjej byxor , rosa kläder bög frisyrer,

här är ett exempel http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3...eat-581050-46/

varför klär sig dom som bögar? har feminism nånting med det att göra?
Citera
2011-05-19, 16:34
  #2
Medlem
Jag förstår ju inte riktigt det bögiga med det hela. Läskiga homofob.
Citera
2011-05-19, 16:36
  #3
Medlem
Mortons avatar
"Som bögar"... Jag vet inte om svenska killar, om man nu kan generalisera så, klär sig särskilt mycket annorlunda än vad man gör i andra liknande västländer. Vad har du på dig? Skogshuggarbyxor och nätbrynja?
Citera
2011-05-19, 16:38
  #4
Medlem
Finns många olika stilar i sverige..
Jag har bott senaste åren i diverse länder i europa och kommentarerna man får från många utländska
snubbar är att när de varit i sverige så har de skämts för de tycker att svenskarna klär sig riktigt snyggt.

Vad tycker du är bögigt med ditt exempel?

Vad tycker du är snygg stil? Baggy jeans och en sliten hoodtröja?
Citera
2011-05-19, 16:39
  #5
Avstängd
vuXen-poJkes avatar
det läskiga är inte homofober utan att Perez Hilton (skvallerbögen från USA) älskar allt med Sverige och till och med följer svensk media och mode!
Citera
2011-05-19, 16:40
  #6
Medlem
jowals avatar
kolla på holländarna och danskarna istället, mycket mer gay än så blir det inte.
Citera
2011-05-19, 16:45
  #7
Medlem
Robinson-Merals avatar
Finns väl kläder som är långt mer bögiga som t.ex. palestinasjal eller cykelbyxan. Det där var ju en vanlig tröja.
Citera
2011-05-19, 16:47
  #8
Medlem
Vindhlers avatar
Ja, svenska killar (iaf endel i storstäderna) klär sig som fjollor, bögar och tjejer. Detta beror till viss del på den förtryckande allenarådande statsfeminismen, där målet är att svenska män ska se ut som, bete sig som, och vara ryggradslösa fjollor som varken vet i eller ut, än mindre kan dom visa någon handlingskraft. Jag spottar på den feminiserade, avmaskuliniserade urbanska mannen. En riktigt bög.
Citera
2011-05-19, 16:50
  #9
Medlem
Denoms avatar
Alla invandrare är patetiska då de alla vill se ut som kriminella pundare.
Citera
2011-05-19, 17:01
  #10
Medlem
Core.s avatar
Enligt dig ja? Får jag höra hur en riktig matchoman ska se ut? Klär mig inte så där själv, men som du skriver så måste du vara nån dum jävla neger. Flytta hem till iran eller afghanistan eller vart du nu kommer ifrån, så slipper du se dessa bögkläder
Citera
2011-05-19, 17:22
  #11
Medlem
-Orko-s avatar
TS får gärna beskriva hur han definierar manlig klädsel. Dock kan jag hålla med om att tröjan på bilden inte var särskilt snygg.
Citera
2011-05-19, 17:48
  #12
Avstängd
jayman142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
TS får gärna beskriva hur han definierar manlig klädsel. Dock kan jag hålla med om att tröjan på bilden inte var särskilt snygg.

motsatsen till hur svenska "män" klär sig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback