Citat:
Ursprungligen postat av
beyonder1
Vad tycker ni om att flytta till en viss stad där det är mycket graff? Är det bara stockholm som gäller? Tar ju så jädrans lång tid med att få en bostad där haha

absolut sthlm lever väl ganska friskt men göteborg har en jävligt skön scen just nu. körs ganska friskt på insidorna på vagnarna och folk verkar inte bry sig så värst. var på besök där i höstas, körde men kannor insida vid sex snåret på kvällen och folket i vagnen sa inte mycket.. finns yards runt ikring som är lugna som folk kör i titt som tätt.
malmö har ju en skön godsscen, mycket rullar igenom och verkar vara en del som målar på dom jag känner där nere. även i stan är det lite nytt som dyker upp. östersund är det torrt i, finns några lite yngre som är ute ibland. ume har jag bara åkt igenom och tyckte inte det var så mycket där, mest gammalt. lule har en fantastisk yard som det är en del action i. haparanda är det ingenting i just nu men iom att norrtåg ska börja köra dit iår hoppar jag det händer mer där.
sundsvall är det nått år sen jag var i och tyckte det var ganska tomt på bombingsidan, kanske folk som piecar men inte mycket i innestan, dock 3-4 år sen jag var där..