Tjena, har alltid undrat varför folk gör prickar (oftast 2) i highlightsen och om man lägger prickarna på några speciella ställen eller bara när man känner för det. Kan någon besvara dessa frågor? Tack!
Om man gör det bra så ser det mer ut som att bokstaven blänker, vilket är meningen med HL. men enligt mig så kan man gott skippa prickarna, och om man gör dem så ska det inte vara mer än 2
Utan att det märks att den är använd? En eller två tags..
Vart ska du ta den ifrån?
Ne det är antagligen originalcaps som bekant ger en väldigt sparsam stråle. Flera småtags kan han rocka men ingen målning. Jag håller tummarna för att farsan inte ska komma på dig, lycka till!
Ne det är antagligen originalcaps som bekant ger en väldigt sparsam stråle. Flera småtags kan han rocka men ingen målning. Jag håller tummarna för att farsan inte ska komma på dig, lycka till!
Btw vet du ett enkelt sätt att låta p4ron3n köpa C4N5, typ säga att man vill måla cykeln eller dylikt. Är aldrig ute så ursäkter fungerar inte... (vill ej dem ska söka upp detta darav siffrorna )
Btw vet du ett enkelt sätt att låta p4ron3n köpa C4N5, typ säga att man vill måla cykeln eller dylikt. Är aldrig ute så ursäkter fungerar inte... (vill ej dem ska söka upp detta darav siffrorna )
Vad har du för jävla Gestapo föräldrar som skulle va inne på Flashback och söka?
Sen är det ju faktiskt 18-års gräns här.
Säg att du ska måla om moppen eller något.
Vad har du för jävla Gestapo föräldrar som skulle va inne på Flashback och söka?
Sen är det ju faktiskt 18-års gräns här.
Säg att du ska måla om moppen eller något.