2012-05-01, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Tjena, har alltid undrat varför folk gör prickar (oftast 2) i highlightsen och om man lägger prickarna på några speciella ställen eller bara när man känner för det. Kan någon besvara dessa frågor? Tack!
Om man gör det bra så ser det mer ut som att bokstaven blänker, vilket är meningen med HL. men enligt mig så kan man gott skippa prickarna, och om man gör dem så ska det inte vara mer än 2
Citera
2012-05-04, 22:10
Medlem
Hur mycket räcker 1/4 dels burk? Alltså en normalstor med stort lock.
ska försöka använda den utan att det märks. (ställa tillbaka)
Citera
2012-05-04, 23:27
Medlem
PepsiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeozHD
Hur mycket räcker 1/4 dels burk? Alltså en normalstor med stort lock.
ska försöka använda den utan att det märks. (ställa tillbaka)
Utan att det märks att den är använd? En eller två tags..

Vart ska du ta den ifrån?
Citera
2012-05-05, 00:11
Medlem
blabla-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Utan att det märks att den är använd? En eller två tags..

Vart ska du ta den ifrån?
Ne det är antagligen originalcaps som bekant ger en väldigt sparsam stråle. Flera småtags kan han rocka men ingen målning. Jag håller tummarna för att farsan inte ska komma på dig, lycka till!
Citera
2012-05-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabla-
Ne det är antagligen originalcaps som bekant ger en väldigt sparsam stråle. Flera småtags kan han rocka men ingen målning. Jag håller tummarna för att farsan inte ska komma på dig, lycka till!
Btw vet du ett enkelt sätt att låta p4ron3n köpa C4N5, typ säga att man vill måla cykeln eller dylikt. Är aldrig ute så ursäkter fungerar inte... (vill ej dem ska söka upp detta darav siffrorna )
Citera
2012-05-05, 14:52
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Btw vet du ett enkelt sätt att låta p4ron3n köpa C4N5, typ säga att man vill måla cykeln eller dylikt. Är aldrig ute så ursäkter fungerar inte... (vill ej dem ska söka upp detta darav siffrorna )
Vad har du för jävla Gestapo föräldrar som skulle va inne på Flashback och söka?
Sen är det ju faktiskt 18-års gräns här.
Säg att du ska måla om moppen eller något.
Citera
2012-05-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FYFX
Vad har du för jävla Gestapo föräldrar som skulle va inne på Flashback och söka?
Sen är det ju faktiskt 18-års gräns här.
Säg att du ska måla om moppen eller något.
Men tänk om jag är över arton då?
Citera
2012-05-05, 16:18
Medlem
Ööhh, om de över huvudtaget kan se det här så spelar det ingen roll om du sätter siffror i orden, då lär du ju vara körd i vilket fall

Om du är över 18 så borde du ju ha makt över dig själv, varför i h-vete skulle de lägga sig i?
Grow some balls!
Citera
2012-05-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoplesTemple
Ööhh, om de över huvudtaget kan se det här så spelar det ingen roll om du sätter siffror i orden, då lär du ju vara körd i vilket fall

Om du är över 18 så borde du ju ha makt över dig själv, varför i h-vete skulle de lägga sig i?
Grow some balls!
Du känner inte min svensson familj, kommer inte att få dricka alkohol hemma förrens jag är 25
(smyg märker dem ändå inte så )
Citera
2012-05-05, 17:25
Medlem
Citat:
Du känner inte min svensson familj, kommer inte att få dricka alkohol hemma förrens jag är 25

far till närmsta mack å köp en canna då,det är ju bara att gömma där dom inte hittar den?
Citera
2012-05-05, 17:33
Medlem
Citat:

Haha men vad fan, du är myndig när du är 18 så juridiskt sätt så kan de inte ha ett skit inflytelse på vad du gör.
Börja trotsa börja spreja för fan!
Citera
2012-05-06, 00:18
Medlem
TomRiddlles avatar
Citat:

Varför flyttar du inte hemifrån då? Då kan du både dricka öl och måla graffiti
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in