Citat:
Ursprungligen postat av
IG87
Därför att jag bor på landet och förutom villahus, lägenheter och caféer finns det bara busskurer kvar. Har klippt varje elskåp som finns och dom buffar inte.
Hehe brukar du köra wildstyle eller kråmare med ets?
Nee tror jag tar en sten och ristar tills den blir grus om det nu är så dåligt att måla på glas.
Ni som målar någon gånger per vecka, har ni känt några biverkningar av att måla utan kolfilter? Hur länge har ni målat?
Bor du på landet finns det säkert någon ödekåk eller annat skit i skogen du kan måla på. Inga biverkningar av sprayen och har lirat typ 10 år, var däremot nära att svimma en gång när vi stog och målade i en bunker i skogen så använder oftast gasmask när jag målar inomhus nu för tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
IG87
Har ni någon gång haft på pepparspray när ni målar? Erfarenheter?
Gymmar de flesta i klottrare, eller är det kondition som gäller? Är de flesta tågmålare rippade eller skinnyfat?
Jag har fått massa färgfläckar på mina jackor, har ni målarjackor eller undviker ni helt enkelt att sprida dammet till jackan?
Har ni surfat x61 under vintern? Ser ut som kopplet är jävligt halt, är det lika lätt som på sommaren?
Många frågor, men alla svar är guld.
Är aldrig beväpnad, men det finns dom som är. Vissa undgår att bryta mot knivlagen genom att ha typ en skruvmejsel istället.
Finns dom som tränar både styrka och kondition enbart för att vara fit för målande, finns dom som knarkar och dricker öl dagligen och aldrig tränar också. Finns ju alla typer av målare, finns dom som är feta och dom som är smala, det finns vältränade, det finns handikappade... Klart att det är större chans att klara ett jag om man har lite flås dock.
Om du struntar i att gå med damm på armen i vardagen så kan du väl måla i samma jacka som vanligt. Vill du se proper ut i vardagen kanske du ska ha en målarjacka. Det är svårt att inte få färg på jackan om man målar ofta, men tvättmaskin funkar ganska bra, speciellt mot kromdammet.