2012-01-26, 19:37
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Fyfan vad jag stör mig på den där jävla smak, han är en jävla liten pajas som är P12 och gör ett rån på OKQ8 bensinstation för 6 rack cans. Hört att han brukar hänga med James Bond också.
Han är så jävla pinsam och toy fattar inte varför alla tycker att han är så bra?
Länk till hans flogg: www.fotolog.com/fjanten (nya) och den gamla www.fotolog.com/cdsmak
Han har ju fan kört wholecars och grejer med mofos, bst, och HEJ?
Det är ju helt jävla sjukt.

Bars
självpropsa mera?

Okej, nu har jag haft fönstret öppet i över tre timmar och kunnat lugna ner mig lite åtminstone. Är definitionen av bra att man har målat med BST? hört att han hänger med james bond? det är en fiktiv person, ganska svårt att hänga med honom, jag har inte sett nån liten toy i nån av james bond filmerna, sen är Sean Connery död så svårt blir det att ens hänga med skådisen.
Nä nu har jag nästa kritiserat klart, saknas bara en bit.
Att ha "kört grejer med mofos, bst, och HEJ" gör dig bra? på vilket sätt påverkas din förmåga att måla av vilka du målar med? visst kan man ta inspiration från andra, men suger man och är en snoris som ingen hört talas om tidigare så spelar det ingen roll vem du målar med, för du är kass.
Å när jag ändå håller på, du var tvungen att länka två, båda lika dåliga floggar?

Och så avslutar vi med ett citat från dig
Citat:
Det är ju helt jävla sjukt
hur mycket skit det skrivs i denna tråd, och vad folk anser vara relevant för andra att veta.

Jag tycker faktiskt retards-filmen är bra av en anledning, det är med så mycket fula grejer! Vilket tyder på att förövarna har annat i syfte än att vara "störst bäst och vackrast"- visserligen vinner BST nog på störst ändå då majoriteten i stockholm är för fega för att köra.
Jag har själv tappat bort mig men det blir säkert ett bra utlägg i slutändan! Så ta åt er!
Citera
2012-01-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Vem har sagt att ungen är bra?

Citat:
Ursprungligen postat av Xample
självpropsa mera?

Okej, nu har jag haft fönstret öppet i över tre timmar och kunnat lugna ner mig lite åtminstone. Är definitionen av bra att man har målat med BST? hört att han hänger med james bond? det är en fiktiv person, ganska svårt att hänga med honom, jag har inte sett nån liten toy i nån av james bond filmerna, sen är Sean Connery död så svårt blir det att ens hänga med skådisen.
Att ha "kört grejer med mofos, bst, och HEJ" gör dig bra? på vilket sätt påverkas din förmåga att måla av vilka du målar med? visst kan man ta inspiration från andra, men suger man och är en snoris som ingen hört talas om tidigare så spelar det ingen roll vem du målar med, för du är kass.
Å när jag ändå håller på, du var tvungen att länka två, båda lika dåliga floggar?

hur mycket skit det skrivs i denna tråd, och vad folk anser vara relevant för andra att veta.

Jag tycker faktiskt retards-filmen är bra av en anledning, det är med så mycket fula grejer! Vilket tyder på att förövarna har annat i syfte än att vara "störst bäst och vackrast"- visserligen vinner BST nog på störst ändå då majoriteten i stockholm är för fega för att köra.
Jag har själv tappat bort mig men det blir säkert ett bra utlägg i slutändan! Så ta åt er!
Asså har ni rökt eller? Ni fattar väl för fan ironin i det hela? Tänk lite innan du ska svara för helvete.
Senast redigerad av bars- 2012-01-26 kl. 21:56.
Citera
2012-01-26, 21:49
Medlem
C20ruless avatar
Citat:
Asså har ni rökt eller? Ni fattar väl för fan ironin i det hela? Tänk lite innan du ska svara för helvete.

Tänk på att inte ha kontaktkort i din iPhone längst redline!
Senast redigerad av C20rules 2012-01-26 kl. 21:58.
Citera
2012-01-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
Tänk på att inte ha kontaktkort i sin iPhone längst redline!
Fan, nu har jag inget citat att skriva till dig hela jävla tiden! Ge mig lite tid att tänka.
Citera
2012-01-26, 21:59
Medlem
C20ruless avatar
Citat:
Fan, nu har jag inget citat att skriva till dig hela jävla tiden! Ge mig lite tid att tänka.

Du kan alltid köra i Västertorp och hoppas på det bästa.
Citera
2012-01-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
Du kan alltid köra i Västertorp och hoppas på det bästa.
Haha, fan vad adja.
Citera
2012-01-26, 22:20
Medlem
Xamples avatar
Citat:

Nej faktiskt inte, rena motsatsen så jag är så jävla snabb nu att jag inte kommer att kunna sova på två dygn... Därav försvann denna flik bland alla andra. Sen när vi talar om idioter så hade du nog gjort bäst i att göra den smarta saken och inte försökt att leka duktig när du själv har bristande kunskaper i det svenska språket. Så för din egen skull sluta.
Ironin är inte så tydlig som du kanske vill att den ska vara, sådär i efterhand påkommet.
Fattar du inte att hela mitt inlägg är ett skämt av ditt? jag har hela natten på mig så kom med något fyndingt svar så ska vi se vart det hela slutar, eller så som Charlie Sheen fint sjunger- här får du en låt som svar på vad som händer. http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg
Nä vänta, episkt slut. mindre episkt inlägg men du får det att framstå som att man borde ha sett något av personen ifråga. Om denne nu är så jävla keff varför skrev du från början ett inlägg som var bra långt, och innehöll TVÅ länkar till flogg, av samma urusla klottrare. Då han inte äger ett par Air Max 90 så är han helt klart inte en graffitikladdare, utan bara klottrare. Och hur vet jag det? jo jag ser det!
Citera
2012-01-28, 09:24
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, tillsägelser utdelade!
//mod
Citera
2012-01-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
självpropsa mera?

Kingen är inte död, gör om gör rätt. Om du nu inte drev.....

http://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Connery
Citera
2012-01-28, 20:36
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Kingen är inte död, gör om gör rätt. Om du nu inte drev.....

http://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Connery
Hade faktiskt tänkt lägga till, om inte så är han 81, men min snabb googling fick sjävklart upp den falska dödsrapporten. http://www.examiner.com/uk-headlines-in-national/sean-connery-s-death-falsely-reported-over-internet
och eftersom jag inte är det minsta intresserad av filmerna eller honom så nöjde jag mig med första bästa svar.
Citera
2012-01-29, 21:06
Medlem
Finns ACK crew i Stockholm?
Citera
2012-01-31, 08:34
Medlem
På omslaget till andra delen av gp ser man två BST tags
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto