Citat:
självpropsa mera?
Ursprungligen postat av bars-
Fyfan vad jag stör mig på den där jävla smak, han är en jävla liten pajas som är P12 och gör ett rån på OKQ8 bensinstation för 6 rack cans. Hört att han brukar hänga med James Bond också.
Han är så jävla pinsam och toy fattar inte varför alla tycker att han är så bra?
Länk till hans flogg: www.fotolog.com/fjanten (nya) och den gamla www.fotolog.com/cdsmak
Han har ju fan kört wholecars och grejer med mofos, bst, och HEJ?
Det är ju helt jävla sjukt.
Bars
Han är så jävla pinsam och toy fattar inte varför alla tycker att han är så bra?
Länk till hans flogg: www.fotolog.com/fjanten (nya) och den gamla www.fotolog.com/cdsmak
Han har ju fan kört wholecars och grejer med mofos, bst, och HEJ?
Det är ju helt jävla sjukt.
Bars
Okej, nu har jag haft fönstret öppet i över tre timmar och kunnat lugna ner mig lite åtminstone. Är definitionen av bra att man har målat med BST? hört att han hänger med james bond? det är en fiktiv person, ganska svårt att hänga med honom, jag har inte sett nån liten toy i nån av james bond filmerna, sen är Sean Connery död så svårt blir det att ens hänga med skådisen.
Nä nu har jag nästa kritiserat klart, saknas bara en bit.
Att ha "kört grejer med mofos, bst, och HEJ" gör dig bra? på vilket sätt påverkas din förmåga att måla av vilka du målar med? visst kan man ta inspiration från andra, men suger man och är en snoris som ingen hört talas om tidigare så spelar det ingen roll vem du målar med, för du är kass.
Å när jag ändå håller på, du var tvungen att länka två, båda lika dåliga floggar?
Och så avslutar vi med ett citat från dig
Citat:
hur mycket skit det skrivs i denna tråd, och vad folk anser vara relevant för andra att veta.
Ursprungligen postat av bars-
Det är ju helt jävla sjukt
Jag tycker faktiskt retards-filmen är bra av en anledning, det är med så mycket fula grejer! Vilket tyder på att förövarna har annat i syfte än att vara "störst bäst och vackrast"- visserligen vinner BST nog på störst ändå då majoriteten i stockholm är för fega för att köra.
Jag har själv tappat bort mig men det blir säkert ett bra utlägg i slutändan! Så ta åt er!