2012-01-24, 10:27
Medlem
Kallesballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocomments
Vad har hänt med OLIK från BWC?
Inget
Sett att däremot att kör rätt så mycket med jelly nu för tiden.
Citera
2012-01-24, 18:47
Medlem
NigguhScootchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnort
Borde inte den hamnat i Beeftråden?

OnT: Någon som har länk till nämnda blågg? Tycker förövrigt att folk ofta är larviga med köra över grejjen, Kör över tillbaka bara så e de gött? Kul med sån beef ist för att folk ska hota och vålda hela tiden.

finner inga ord för hur trög du verkar vara, beefen eskalerar ju och blir grövre o grövre.
Citera
2012-01-24, 19:56
Medlem
stilnorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NigguhScootch
finner inga ord för hur trög du verkar vara, beefen eskalerar ju och blir grövre o grövre.

Okej, så för att jag tycker att man ska sköta graffitibeef inom graffiti så är jag obeskrivligt trög?
Citera
2012-01-24, 21:33
Medlem
vilka är med i ahh och vad står nrc för? (uppsala crew)
Citera
2012-01-24, 21:54
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aftonxxp
vilka är med i ahh och vad står nrc för? (uppsala crew)

ZONE, SEMI
Citera
2012-01-24, 23:11
Medlem
horses avatar
Oiks, någon?
Citera
2012-01-25, 08:39
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
ZONE, SEMI

KURY, har jag för mig.
Citera
2012-01-25, 08:46
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Oiks, någon?

Länge sen jag såg något iallafall. Någon som har insider-info?
Citera
2012-01-26, 16:17
Medlem
Fyfan vad jag stör mig på den där jävla smak, han är en jävla liten pajas som är P12 och gör ett rån på OKQ8 bensinstation för 6 rack cans. Hört att han brukar hänga med James Bond också.
Han är så jävla pinsam och toy fattar inte varför alla tycker att han är så bra?
Länk till hans flogg: www.fotolog.com/fjanten (nya) och den gamla www.fotolog.com/cdsmak
Han har ju fan kört wholecars och grejer med mofos, bst, och HEJ?
Det är ju helt jävla sjukt.

Bars
Citera
2012-01-26, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Fyfan vad jag stör mig på den där jävla smak, han är en jävla liten pajas som är P12 och gör ett rån på OKQ8 bensinstation för 6 rack cans. Hört att han brukar hänga med James Bond också.
Han är så jävla pinsam och toy fattar inte varför alla tycker att han är så bra?
Länk till hans flogg: www.fotolog.com/fjanten (nya) och den gamla www.fotolog.com/cdsmak

Bars

Han är väl inget mer toy än resten?
Citera
2012-01-26, 17:19
Medlem
Citat:

Bars

Vem har sagt att ungen är bra?
Citera
2012-01-26, 17:41
Medlem
MrMonos avatar
Citat:

Bars

Vem fan bryr sig? Han kör, och han verkar köra rätt hårt. Ge han ett par år att mogna, och om han håller sig på rätt bana så kan han i framtiden utgöra en viktig del av stockholmsscenen. Han kanske är framtidens Mel.....på gott och ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in