2011-09-02, 02:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av denher
uppenbarligen inte men roligt med er flashback graffare ! ;D

och btw han har inte bytt tag han har 2tags för han tkr det är tufft att skriva TJACK !

För du är jätte duktig själv. För du inte är med och får lira med grabbarna?
Citera
2011-09-02, 03:58
Medlem
med flashbackgraffarna menar jag : dom som sitter och säger vad som är rätt o fel här istället för att vara ute o måla..

och kun6Size.. bättre än dom.. ja de fan inte svårt, har dock aldrig sagt att jag är bäst, men gör det fan snyggare än några sketna 15-16åringar...

dom som har tagit över OCF i gbg rent ut sagt PISSAR på det dom gamla OCF snubbarna byggde upp ... men men tur att alla här på flashback är som alla på whoa.. med andra ord världsbäst !
Citera
2011-09-02, 06:09
Avslutad
Citat:
med flashbackgraffarna menar jag : dom som sitter och säger vad som är rätt o fel här istället för att vara ute o måla..

och kun6Size.. bättre än dom.. ja de fan inte svårt, har dock aldrig sagt att jag är bäst, men gör det fan snyggare än några sketna 15-16åringar...

dom som har tagit över OCF i gbg rent ut sagt PISSAR på det dom gamla OCF snubbarna byggde upp ... men men tur att alla här på flashback är som alla på whoa.. med andra ord världsbäst !

Synd att du själv är runt 14. Och dom gamla kör fortfarande. Punkt slut.

Är det föresten någon som vet om BLIP kör fortfarande?
Citera
2011-09-02, 08:36
Medlem
Citat:

Kan inte direkt påstå att det du lägger tillför något bra till OCF heller för den delen...
Citera
2011-09-02, 15:04
Medlem
är inte ens med i OCF så förstår inte riktigt vad grejjen är?
Citera
2011-09-02, 15:12
Avslutad
Nej för du blev kickad.
Citera
2011-09-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Nej för du blev kickad.

Haha,exakt!
Citera
2011-09-02, 18:17
Medlem
Barringtons avatar
Citat:

Inte sett något nytt på snart 2 år tror jag? Om du tänker på BLIP som körde för MYB/GFC
Citera
2011-09-03, 00:32
Medlem
korvryttarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
Såg en Pms Panel rulla förbi i Aneby igår (nordöstra småland) o tänkte att de fortfarande kör efter 10 år, nån som vet om de har flyttat ifrån stockholms trakterna eller om de har nya medlemmar? (det var ett Östgötapendels tåg)
Och så undrar jag om We/Weone från M2s crewet fortfarande kör? finns några målningar här nere som suttit uppe i flera år //Kimpo

Weone hänger fortfarande med japp.
Citera
2011-09-03, 03:35
Medlem
Citat:

Såg en jätte liten pryl vid skanstull.
Citera
2011-09-03, 17:42
Medlem
FreakPlay.Kimpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvryttaren
Weone hänger fortfarande med japp.

Okej, vet du vart han håller hus?
har hört rykten om att han bor utanför Eksjö i småland, men kan ha helt fel, är tacksam för info
Citera
2011-09-03, 18:06
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
Okej, vet du vart han håller hus?
har hört rykten om att han bor utanför Eksjö i småland, men kan ha helt fel, är tacksam för info

Han bor i Hägersten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in