med flashbackgraffarna menar jag : dom som sitter och säger vad som är rätt o fel här istället för att vara ute o måla..
och kun6Size.. bättre än dom.. ja de fan inte svårt, har dock aldrig sagt att jag är bäst, men gör det fan snyggare än några sketna 15-16åringar...
dom som har tagit över OCF i gbg rent ut sagt PISSAR på det dom gamla OCF snubbarna byggde upp ... men men tur att alla här på flashback är som alla på whoa.. med andra ord världsbäst !
med flashbackgraffarna menar jag : dom som sitter och säger vad som är rätt o fel här istället för att vara ute o måla..
och kun6Size.. bättre än dom.. ja de fan inte svårt, har dock aldrig sagt att jag är bäst, men gör det fan snyggare än några sketna 15-16åringar...
dom som har tagit över OCF i gbg rent ut sagt PISSAR på det dom gamla OCF snubbarna byggde upp ... men men tur att alla här på flashback är som alla på whoa.. med andra ord världsbäst !
Synd att du själv är runt 14. Och dom gamla kör fortfarande. Punkt slut.
Är det föresten någon som vet om BLIP kör fortfarande?
Kan inte direkt påstå att det du lägger tillför något bra till OCF heller för den delen...
Såg en Pms Panel rulla förbi i Aneby igår (nordöstra småland) o tänkte att de fortfarande kör efter 10 år, nån som vet om de har flyttat ifrån stockholms trakterna eller om de har nya medlemmar? (det var ett Östgötapendels tåg)
Och så undrar jag om We/Weone från M2s crewet fortfarande kör? finns några målningar här nere som suttit uppe i flera år //Kimpo