2023-07-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5electa
Han satt ju dock inne.
Inget emot det. Men inte snyggt att hänga ut någon för att spöa tjejer om det inte är sant. Han kan ju suttit för lite vad som.
Citera
2023-07-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoone1
Inget emot det. Men inte snyggt att hänga ut någon för att spöa tjejer om det inte är sant. Han kan ju suttit för lite vad som.
Jo det är sant, men vet man vem Reko är låter det inte otippat.
Citera
2023-07-29, 08:28
Medlem
Citat:
Jo det är sant, men vet man vem Reko är låter det inte otippat.
Okej okej. Men fortfarande så ska man komma med ett underlag vid vissa uttalanden tycker jag. Så lätt att sprida ren dynga när saker ej är korrekta
Citera
2023-07-31, 14:49
Medlem
Cr! Hnr! Så tunga bombare
Riktiga bombare, inget sådär "jag bombar" söder. Så många tags överallt som fortfarande sitter flera år senare. HNR har tags kvar från 90-talet. Men HNR tidigare känd som Teabag har ju nu flyttat till Thailand. Cr finns väl fortfarande kvar här i Stockholm men har inte sett till några nya tags på ett tag. Någon som vet vad som händer och lite mer info kring honom? Identisk stil typ till Hnr, dom var ju vänner men kör han fortfarande något?
Citera
2023-08-01, 10:06
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Cr! Hnr! Så tunga bombare
Riktiga bombare, inget sådär "jag bombar" söder. Så många tags överallt som fortfarande sitter flera år senare. HNR har tags kvar från 90-talet. Men HNR tidigare känd som Teabag har ju nu flyttat till Thailand. Cr finns väl fortfarande kvar här i Stockholm men har inte sett till några nya tags på ett tag. Någon som vet vad som händer och lite mer info kring honom? Identisk stil typ till Hnr, dom var ju vänner men kör han fortfarande något?

Cr är fortfarande aktiv, nya namn då och då som vanligt men går o lista ut om man klurar lite!
Citera
2023-08-01, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Cr är fortfarande aktiv, nya namn då och då som vanligt men går o lista ut om man klurar lite!
Är du säker på att det är han? Har en kompis som känner honom och lirar väldigt lika till han med massa olika namn inklusive jag ibland.
Citera
2023-08-02, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Snackade med min polare som känner honom, och han är inte aktiv just nu han skriver inget vid tillfället så som han sa de till mig.
Citera
2023-08-10, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoone1
Börjar med ”ryktet” känns lite fel att lägga ut om man ej kommer med riktig grund för uttalandet. Nytt konto som bara postar det.

Inget rykte, finns papper på det. Fy är säkert stolta över reko, misshandlar brudar och hotar kids på löpande band
Citera
2023-08-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b3tongdjungelb0ken
Inget rykte, finns papper på det. Fy är säkert stolta över reko, misshandlar brudar och hotar kids på löpande band

Och som gjorde en hyllningsmålning till Paolo Roberto när Paolo åkte fast som torsk.
Citera
2023-08-15, 13:49
Medlem
Är det så att Dinma från början var en dude som senare blev ett crew?

När jag började fotografera all graffiti i Lund för ca femton år sedan mailade någon en bild på en dude som beskrevs som Dinma.
Citera
2023-08-15, 17:19
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Är det så att Dinma från början var en dude som senare blev ett crew?

När jag började fotografera all graffiti i Lund för ca femton år sedan mailade någon en bild på en dude som beskrevs som Dinma.

Och duden hade en ballong i ena handen och en ekorre upp i rumpan? Isåfall ja, det är den Dinma vi alla känner.
Citera
2023-10-30, 11:00
Medlem
cerns avatar
Någon som har graff-bilder från legendariska målaren Unik?

Är också sugen på se målningar från övriga i IB Crew som Tea och Glue

Helt egen stil och jävligt schyssta målningar la dom!
Raketerna kunde bli lite enformiga kanske men annars så var det feta grejer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in