2016-12-21, 12:21
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brigata
På tal om Instagram: har själv koll på jävligt få instagrammande graffare. Lyssnade på Klotterpodden och där verkade det som att både Psykos och Doper instagrammar rätt flitigt, men jag hittade dem inte när jag sökte. Skulle gärna ta emot tips på folk (öppna konton) att kolla på!

Psykos : https://www.instagram.com/psykocb/
Citera
2016-12-27, 17:07
Medlem
vargvids avatar
Finns det någon scen i Strängnäs tro?
Citera
2016-12-27, 22:19
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Finns det någon scen i Strängnäs tro?
Du kan få ett luddigt svar av mig iom att jag inte varit i Strängnäs på 10 år. Men jag har goda vänner som målar flitigt och bor där, däremot så målar de oftast i de lite större städerna runtom mälaren. Men hur det ser ut inne i Strängnäs har jag faktiskt ingen aning om, finns ju en dundertunnel att klottra i precis intill stationen vill jag minnas
Citera
2016-12-28, 10:25
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netcast
Du kan få ett luddigt svar av mig iom att jag inte varit i Strängnäs på 10 år. Men jag har goda vänner som målar flitigt och bor där, däremot så målar de oftast i de lite större städerna runtom mälaren. Men hur det ser ut inne i Strängnäs har jag faktiskt ingen aning om, finns ju en dundertunnel att klottra i precis intill stationen vill jag minnas

Det måste jag kolla upp. Dom bygger ju om hela stationen så jag tror den är borta.
Men jag ska ta en riktig rundvandring runt stan och ta en titt på vart man kan måla ostört. Borde ju ändå finnas en hel del övergivet runt strängnäs tycker man.
Citera
2016-12-28, 16:27
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Det måste jag kolla upp. Dom bygger ju om hela stationen så jag tror den är borta.
Men jag ska ta en riktig rundvandring runt stan och ta en titt på vart man kan måla ostört. Borde ju ändå finnas en hel del övergivet runt strängnäs tycker man.

Va?! Borta? Har dem sprängt väck hela berget? Jag tror vi missförstår varandra.

Jag snackar om tunneln som du ser här:
Jobbigt lång länk till google maps
Citera
2016-12-28, 16:38
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Va?! Borta? Har dem sprängt väck hela berget? Jag tror vi missförstår varandra.

Jag snackar om tunneln som du ser här:
Jobbigt lång länk till google maps

Jaha. Men den tunneln har blivit två med uppsprängd baksida, och verkar för tillfället för övervakat för att man ska kunna gå där inne.

Men borde finnas något tycker man runt Thomasbanan ute i skogen där.
Finns det inga gamla skyttevärn eller skyttebanor för militären i närheten?
Citera
2016-12-28, 17:25
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Jaha. Men den tunneln har blivit två med uppsprängd baksida, och verkar för tillfället för övervakat för att man ska kunna gå där inne.

Men borde finnas något tycker man runt Thomasbanan ute i skogen där.
Finns det inga gamla skyttevärn eller skyttebanor för militären i närheten?

Tror det mesta är borta, vet faktiskt inte vart skjutfältet låg men regementet är ju jämnat med marken och ersatt av någon skola eller vadtusan det nu är.
Citera
2016-12-28, 17:50
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Tror det mesta är borta, vet faktiskt inte vart skjutfältet låg men regementet är ju jämnat med marken och ersatt av någon skola eller vadtusan det nu är.

Var ju inge vidare. Men jag bör hitta något förr eller senare. Måste ju finnas något som är övergivet där i trakterna.
Citera
2016-12-29, 00:23
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Var ju inge vidare. Men jag bör hitta något förr eller senare. Måste ju finnas något som är övergivet där i trakterna.

Kollade upp skjutfältet och det används fortfarande av ledningsregementet, se till att inte gå in under övning bara. Just nu är fältet lyst så avråder dig starkt från att besöka det:
http://www.forsvarsmakten.se/siteassets/skjutfalt-avlysningar/harad/tilltradesforbud-harad-v51-v01.pdf

Håll ett öga på försvarsmaktens hemsida, gäller för alla klottrare som vill ut och kladda ner SIB-husen på skjutfält
Citera
2016-12-29, 08:41
Medlem
BIO, vart hittar man bilder från denna megakungen egentligen?
Citera
2016-12-29, 13:12
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
BIO, vart hittar man bilder från denna megakungen egentligen?

Menar du BIO som varit inspirerad av RIO? Eller någon annan BIO?
Citera
2016-12-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Menar du BIO som varit inspirerad av RIO? Eller någon annan BIO?

Att det fanns fler BIO än the one and only var mer än vad jag visste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in