2016-11-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalofmannen
Ganska säker på att han kommer ut 2017 om jag inte minns fel. Dessutom lirades det depå utav honom för nån vecka sedan.
Nej bror han muckar nån gång långt fram i tiden. Den lirades av en annan kille för att förvirra snuten. Han hoppas få resning genom att visa att tagen inte tillhör honom för dom kör på utsidan
Citera
2016-11-30, 21:23
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shallah
Nej bror han muckar nån gång långt fram i tiden. Den lirades av en annan kille för att förvirra snuten. Han hoppas få resning genom att visa att tagen inte tillhör honom för dom kör på utsidan

Citera
2016-11-30, 23:28
Medlem
Curzerones avatar
Nyköpings-scenen är på gång igen! kul o se!
Citera
2016-12-01, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curzerone
Nyköpings-scenen är på gång igen! kul o se!
Peggar upp för lite självprops, finns i gen "scen" i nyköping
Citera
2016-12-02, 02:06
Medlem
Curzerones avatar
Jodå, den är på gång igen. Går inte att jämföra men större städer, men helt klart långt från död i dagsläget.
Citera
2016-12-18, 03:32
Medlem
Såg någon Stöks Instagram igår natt? Vad hände? Lever han?
Citera
2016-12-18, 14:38
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swagjohannes67
Nu får du förklara dig
Citera
2016-12-19, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Nu får du förklara dig
Han la upp ett klipp och sa något i stil med: " detta är min första och förhoppningsvis sista videologg, jag är ledsen" och höll upp en spruta med vad han sa var LSD och tjack. Sen skrev han något med ett sista avslut eller något. Men klippet är borta nu.
Citera
2016-12-19, 17:31
Medlem
Citat:
Han la upp ett klipp och sa något i stil med: " detta är min första och förhoppningsvis sista videologg, jag är ledsen" och höll upp en spruta med vad han sa var LSD och tjack. Sen skrev han något med ett sista avslut eller något. Men klippet är borta nu.

Såg också detta, dök sedan upp en part 2 där en annan substans skulle skjutas upp ca nån timma eller två efter första klippet och där verkade han inte märkbart mer väck än första delen av "bloggen". Inget jag tog på allvar då en person var med honom och dessutom filmade. Hade vart märkligt att låta sin polare dö sådär och verka så obrydd och bara filma men ja, jävligt tragiskt. Hoppas grabben tar sig i kragen.
Senast redigerad av coatmeal 2016-12-19 kl. 17:34.
Citera
2016-12-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Såg också detta, dök sedan upp en part 2 där en annan substans skulle skjutas upp ca nån timma eller två efter första klippet och där verkade han inte märkbart mer väck än första delen av "bloggen". Inget jag tog på allvar då en person var med honom och dessutom filmade. Hade vart märkligt att låta sin polare dö sådär och verka så obrydd och bara filma men ja, jävligt tragiskt. Hoppas grabben tar sig i kragen.
Ja nog är det tragiskt allt. Han lät och såg helt förstörd ut. Ja jag hoppas han rycker upp sig, tycker han är en väldigt underhållande målare.
Citera
2016-12-20, 00:09
Medlem
horses avatar
Citat:

Länk till insta?
Citera
2016-12-21, 12:04
Medlem
Brigatas avatar
På tal om Instagram: har själv koll på jävligt få instagrammande graffare. Lyssnade på Klotterpodden och där verkade det som att både Psykos och Doper instagrammar rätt flitigt, men jag hittade dem inte när jag sökte. Skulle gärna ta emot tips på folk (öppna konton) att kolla på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in