2013-07-31, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Intressant.. Det har jag aldrig stött på genom alla år. Man lär sig något nytt varje dag.
Chansen finns att du har stött på panels från de båda i alla fall - man skulle i vissa fall lätt kunna tro att målningarna är gjorda av en och samma person.

SEEN UA
SEEN TC5
Citera
2013-07-31, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nargileh
TCF, var är det för fjantar? har sett deras tags på flera festivaler isommras, men tyvärr så har dom spittat många bättre målares tags, samt att deras handstil ser ut som skit..
Vetefan, har sett skräpet i Malmö också.
Citera
2013-07-31, 17:06
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nos4a2
Nej, en uppgift på ett forum räcker måhända inte till husis eller som bevis i rätten men man kan hålla käften ändå. Tycker det är att likställa med golning nästan.
Fattar man inte varför så är man dum eller spelar dum. Sa inte att killen har rätt eller fel, men ser inte poängen med sådana där svar utöver att visa hur cool man är och vilken koll man har.
Om Cash fortfarande är aktiv eller har en ny tag som han vill berätta för alla så får han väl göra det själv tänker jag.
Det är nog inte direkt bara klottrare som huserar på detta forum. Onödigt att hjälpa grisar och wannabeegrisar på traven på något som helst vis.

Det är väll förfan ingen hemlighet att killen har börjat skriva Euro?!
Har för det första aldrig träffat snubben och man behöver ju inte va nån sherlok holmes för att se/fatta när någon byter tag...
Citera
2013-07-31, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Det är väll förfan ingen hemlighet att killen har börjat skriva Euro?!
Har för det första aldrig träffat snubben och man behöver ju inte va nån sherlok holmes för att se/fatta när någon byter tag...

Håller med här, vi som writers kan se på olika stilar vem/vilka som ligger bakom olika verk.
Tror polisen också kan räkna ut sådant med röven, det är inte raketforskning vi håller på med.
Citera
2013-08-01, 15:28
Bannlyst
ETC judie chilenare? eller så har jag sett hans kopia någonstans i gättot där borta med exakt samma handstil
Citera
2013-08-01, 17:36
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Yo! Någon som vet vilka writers som var med på blockpartyt i Uddevalla i lördags? Jag var inte där jätte länge men jag han se att kid och ser var där och körde samt någon ifrån cmd, dom andra målningarna var gjorda i ärke wildstyle så det var lite svårt att se vad det stod, speciellt utan outlines

Ot: det var grymma brejkare och beatboxers under tiden jag var där med. Racklas var på scen med tror jag?

Här är sidan med en del bilder ifrån eventet. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=376710442452416&set=pb.309875489135 912.-2207520000.1375371058.&type=3&theater
Citera
2013-08-01, 19:48
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Chansen finns att du har stött på panels från de båda i alla fall - man skulle i vissa fall lätt kunna tro att målningarna är gjorda av en och samma person.

SEEN UA
SEEN TC5

Ja, det är ganska likt

Har CERG dragit något annat tidigare?
Citera
2013-08-02, 12:38
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ja, det är ganska likt

Har CERG dragit något annat tidigare?
Han var med i SND tidigare men kommer inte ihåg vad han drog då
Citera
2013-08-03, 01:28
Medlem
Tirips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Geckooooooooooo
Nej gecko e med i fau och hps

Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Nej
Jo mcd säger iaf själv att han e med i hnc ,och han kör det alltid när han kör..
Citera
2013-08-03, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tirip
Nej gecko e med i fau och hps

Jo mcd säger iaf själv att han e med i hnc ,och han kör det alltid när han kör..

Mr.Gecko är dess-värre inte längre en slice utav HPS-pizzan!
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2013-08-03, 14:57
Moderator
OT raderat.
Oavsett vad man tycker om det så är det tillåtet att skvallra om målare här, att gå OT är inte tillåtet.
//mod
2013-08-03, 15:23
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Mr.Gecko är dess-värre inte längre en slice utav HPS-pizzan!
Såg det på en crewmålning i våras att hans namn inte var med. Fan synd tycker jag alltid gillat hps,röjjiga som fan! Dom har ju till och med målat pansarvagn!
http://www.nwt.se/karlstad/article1332821.ece
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in