2020-11-17, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Och då ska man komma ihåg att Göteborg inte var något vidare innan heller!

Så var det. Centrum och lokala torg dominerades av A-lagar. En del finnar var heller inte att leka med. Kristna värderingar var inget fördenskull gängen.
Citera
2020-11-17, 07:29
Medlem
ColinRobinsons avatar
Sverige och Göteborg har varit "förstört på grund av invandringen" i många, många år.

Både Stockholm och Malmö har varit förstörda sedan 20 år tillbaka - om inte mer! Då menar jag bokstavligen förstört. Konsekvenser av invandringen har vi fått uppleva sedan 80-talet.

Från vad jag hört så gäller detsamma Göteborg, även om den staden ligger lite bakom.
Citera
2020-11-17, 07:30
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Sossar är värre än muslimer. Så GBG var kört innan också.

Vill minnas gbg var en rätt trevlig stad ifs. Längesen jag var där.
Citera
2020-11-17, 07:44
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Fast det där händer i hela Sverige.
Nya hyresrätter är så ofantligt dyra att de som arbetar inte har råd med dom.

Det är precis vad det låter, helt sjukt.

Härligt när sosseväljarna stenas till döds i framtiden.
Citera
2020-11-17, 07:48
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
När Glenn blir Mohammed.

8 personrån bara i söndags.
Citera
2020-11-17, 07:50
Medlem
TompaOs avatar
Alla heter Abdi i Göteborg
Citera
2020-11-17, 08:18
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Jag bor i GBG och har många invandrare runt mig, dock är det inte särskilt många som beter sig illa.. Jag är definitivt emot massinvandringen och de som missköter sig men svartmåla (hihi) inte alla invandrare...
Citera
2020-11-17, 08:20
Medlem
BoBerg31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Ja Polen o Ungern håller fanan högt

Och Rumänien! Såg denna utveckling redan i början av 90-talet när somalierna dök upp, med min rumänska flickvän flydde vi snabbt till Rumänien. Här är det härligt inte en enda analfabet så långt ögat ser. Och nästan all kvotflyktingar som kommer hit vill lämna/flyr landet, då de inte vill leva med 100€ i månaden.
Citera
2020-11-17, 08:24
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag saknar de äldre Göteborgs-tjackisarna, vad hände med dem?
Jag läste att en del såna blev trakaserade av blattar, sen försvann de spårlöst.. Dock saknar inte jag dessa skrikande lowlifes, men hellre dem än aggresiva blattar...
Citera
2020-11-17, 08:24
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoBerg31
Och Rumänien! Såg denna utveckling redan i början av 90-talet när somalierna dök upp, med min rumänska flickvän flydde vi snabbt till Rumänien. Här är det härligt inte en enda analfabet så långt ögat ser. Och nästan all kvotflyktingar som kommer hit vill lämna/flyr landet, då de inte vill leva med 100€ i månaden.

Jag trodde det kryllade av dyslektiska Zigenare i Rumänien, men de kanske numera sitter utanför Coop/Ica i Sverige
Citera
2020-11-17, 08:25
Medlem
mr13377s avatar
Det sjukaste är hur etniska svenskar som bildar familj i panik försöker flytta till en kranskommun när dom inser att området dom bor i har 80% invandrare i lågstadieskolan. Trors att dom har varit typiska ’Håkan Hellström, Majorna for life’ vänstermänniskor hela uppväxten.

Seriöst, det är ju likadant i Möndal, Mönlycke, Kungsbacka och Kungälv. Var i Kungsbacka förra veckan, drog runt massa gäng av hazarer i centrum med en vilsen vit tjej i varje grupp.

De västra villaområdena i Göteborg är betydligt mindre utsatta än Kungsbacka och Möndal.
Citera
2020-11-17, 08:30
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr13377
Det sjukaste är hur etniska svenskar som bildar familj i panik försöker flytta till en kranskommun när dom inser att området dom bor i har 80% invandrare i lågstadieskolan. Trors att dom har varit typiska ’Håkan Hellström, Majorna for life’ vänstermänniskor hela uppväxten.

Seriöst, det är ju likadant i Möndal, Mönlycke, Kungsbacka och Kungälv. Var i Kungsbacka förra veckan, drog runt massa gäng av hazarer i centrum med en vilsen vit tjej i varje grupp.

De västra villaområdena i Göteborg är betydligt mindre utsatta än Kungsbacka och Möndal.

Kort sagt NIMBY.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in