Flashback bygger pepparkakshus!
2016-06-24, 09:28
Medlem
Oliveiras avatar
Trist att de inte vågade göra ett mörkare slut. Tvetydigheten om vilken av maskinerna som egentligen är bäst, försvann också. Inledningen på säsongen, med maskinens berättarröst lovade mycket mer.
Citera
2016-06-24, 14:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Trist att de inte vågade göra ett mörkare slut. Tvetydigheten om vilken av maskinerna som egentligen är bäst, försvann också. Inledningen på säsongen, med maskinens berättarröst lovade mycket mer.
Det skulle vara rätt enkelt att göra en spinoff på denna serie.
Då man redan såg att maskinen sökte upp andra som fick nummer.
Citera
2016-06-24, 15:23
Medlem
Jag gillar brudarna speciellt root

gillade inte serien från början men den börjar stagnera med allt svårare komplotter ser jag

förmodligen svårt hitta på mer som det brukar vara för bra serier som gått länge? Simpson ser ut överleva dock men de kan alltid basera avsnitten på vad som hänt bland idioterna senaste veckan
Citera
2016-06-25, 06:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Sista avsnittet kändes lite ihåligt.
Kändes som ett rätt väntat slut, när man väl satt där och tittade.
Har gillat serien hela tiden, sen kanske inte en superserie, men väl värd och titta på.

Jo slutet väl lite sådär. Jag menar Shaw förblev då just Shaw och inget hade ändrats. Så vad var liksom hela meningen med hela Finch projekt. Inget man gör betyder något eller...
Citera
2016-06-25, 15:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo slutet väl lite sådär. Jag menar Shaw förblev då just Shaw och inget hade ändrats. Så vad var liksom hela meningen med hela Finch projekt. Inget man gör betyder något eller...
Enda var väl att samaritan försvann, det måste betytt en del i alla fall.
Citera
2016-06-26, 06:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Enda var väl att samaritan försvann, det måste betytt en del i alla fall.

Jo det goda vann. Det var väl det då. Instämmer om serien i stort. Inte så där jättebra men en man följt och nu uppskattat.
Citera
2016-09-12, 17:51
Medlem
Går ej att se på webben utan Premium konto på Dplay?
Citera
2017-11-23, 00:08
Medlem
Någon som har Swesub till season 3, har sökt men har inte hittat.
Citera
2017-12-12, 17:29
Medlem
nutkjells avatar
Gud vad jag gillade PoI, började kika, hatade dom kanske fem första avsnitten men fortsatte se och fastnade till slut. Intalade mig att det bara var en trevlig övervakningsscfi som mest puttrade på men kom på mig själv med att nästan börja gråta under sista avsnittet, gillade den definitivt mer än jag medvetet förstod, saknar den även om den kanske blev lite trög emellan åt.
Citera
2019-05-13, 02:14
Medlem
Qaas avatar
Vilken streaming-tjänst visar denna serie?
Citera
2020-05-23, 10:19
Medlem
JustZlatans avatar
Har inte sett serien, men då den är skapad av Nolan och har Jesus Kristus i huvudrollen så måste jag se den.

Är den bra?
Citera
2025-12-22, 20:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Rekommenderas, sett igenom serien för andra gången och den har en del riktigt bra avsnitt och serien har ett ordentligt slut, ett slut som är rejält genomtänkt och välarbetad, många roller är neutralt skrivna så karaktären hade kunnat vara vit lika väl som svart eller gul eller röd så det är ingen woke shit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in