Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-07, 18:14
Medlem
Shane21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Det är listat 15 avsnitt den här säsongen, har inte sett något annat.
Det blir 22 avsnitt CBS har bara inte gått ut med datum än, förra säsongen gjordes det i mars.
Här har du listat 22 avsnitt i fanatikerwikin och de har koll
http://personofinterest.wikia.com/wiki/Season_4
Citera
2015-01-07, 22:43
Medlem
DennisOlofs avatar
Najs, den har börjat igen. Den här serien har bra skådisar som funkar, är spännande, bra story. Ja allt håller bra klass i den här serien. Fick lite abstinens när jag såg mina avsnitt innan jul, eftersom jag brukar se flera på en gång.
Citera
2015-01-08, 18:41
Medlem
Intervju med Shahi gällande senaste avsnittet etc

http://tvline.com/2015/01/07/person-of-interest-season-4-shaw-dies-sarah-shahi-interview/
Citera
2015-01-09, 19:15
Medlem
Citat:
Han dog i första simulationen men jag var inte lika smart som dig som förstod att det var en simulation redan då, jag lade det i spoiler för att jag inte ville förstöra "upplevelsen" för andra. Samma med Fuscos kyss.

Det är listat 15 avsnitt den här säsongen, har inte sett något annat.

Och eftersom spoilers inte verkar vara nödvändiga, Shaw som blir skjuten utan att det är en simulation och man inte får se dö är gravid irl och därför blir utskriven, det kan dock vara temporärt och att hon återvänder som Samaritans interface.

Jag trodde precis samma som du gjorde att han dog, förstod inte heller att det var en simulation redan då.

Enligt imdb så skall det vara 16 avsnitt denna säsongen.

Tycker denna serien blir bättre och bättre för varje avsnitt som gått, tycker att John, Lionel, Root, Harold och Shaw kompletterar varandra så bra i serien.

Det senaste avsnittet nu "It-Then-Else" har fått 9,9 på imdb och så högt har jag inte sett någon avsnitt fått förut:

http://www.imdb.com/title/tt4128194/?ref_=ttep_ep11

Hoppas att serien får fortsätta och gör den inte det så har det varit för mig en helt otroligt bra serie som har haft det mesta man önskat sig.
Citera
2015-01-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Enligt imdb så skall det vara 16 avsnitt denna säsongen.

Är nog sannerligen 22 avsnitt eftersom den förnyades förra året med en full säsong.
Citera
2015-01-09, 19:35
Medlem
Japp, att imdb och liknande har enbart 15-16 avsnitt listade är för att CBS i detta fall inte har gått ut med datumen för restrerande avsnitt.

Alla tvbolag gör såhär varje år då det ska planeras in avsnittet jämte diverse högtider och sportevenemang
Citera
2015-01-14, 19:04
Medlem
pyttefnaxs avatar
Ännu ett toppavsnitt, trots att inte Shaw är med, och för varje avsnitt utan henne så kommer vi ett avsnitt närmare att hon kommer tillbaka, den som väntar på något gott.(jag förutsätter att hon hellre filmar med POI än passar tvillingar)

Vad är oddsen att Control går över till Team Machine? Och Grice?
Citera
2015-01-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ännu ett toppavsnitt, trots att inte Shaw är med, och för varje avsnitt utan henne så kommer vi ett avsnitt närmare att hon kommer tillbaka, den som väntar på något gott.(jag förutsätter att hon hellre filmar med POI än passar tvillingar)

Vad är oddsen att Control går över till Team Machine? Och Grice?

Kan bara hålla med att detta var också ett bra avsnitt.

Oddsen att Control och Grice kommer gå över skulle jag gissa är 100% längtar tills det händer och att Shaw kommer tillbaka.
Citera
2015-01-14, 23:52
Medlem
Adikatpws avatar
Det här avsnittet var i alla fall bättre än förra veckans, ska bli intressant att se fortsättningen.

Jag hade hoppats att man skulle få se mer av Dominics gäng, men det verkar se mörkt ut på den biten. Det är synd dock, han verkar vara en karaktär som kan utvecklas och få till en spännande story.
Citera
2015-01-15, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adikatpw
Det här avsnittet var i alla fall bättre än förra veckans, ska bli intressant att se fortsättningen.

Whaaat? Själv tycker jag att förra veckans (E11) är en av seriens top 5 avsnitt.
Citera
2015-01-15, 18:26
Medlem
Adikatpws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vergatario
Whaaat? Själv tycker jag att förra veckans (E11) är en av seriens top 5 avsnitt.

Det enda som var spännande med förra veckans avsnitt var slutet. Annars var det bara drygt att se om och om igen när datorn provade olika strategier.
Citera
2015-01-16, 19:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Najs, den har börjat igen. Den här serien har bra skådisar som funkar, är spännande, bra story. Ja allt håller bra klass i den här serien. Fick lite abstinens när jag såg mina avsnitt innan jul, eftersom jag brukar se flera på en gång.

Bara att hålla med. Det främsta den har som många serier saknar är ett bra och genomtänkt manus. Den håller en alltid på lite spänn och att det bara är kvalitetsskådisar med vilket inte gör saken sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in