Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-23, 22:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bd85
Riktigt bra första avsnittet. Hoppas de kan hålla bra kvalitet serien igenom.

Hoppas det blir så att varje avsnitt hör ihop och att man får veta mer runt omkring så de inte bara köra nya fall varje avsnitt då blir det snabbt tråkigt om det är samma visa varje avsnitt.

Va? Nu har jag inte sett avsnitt ett, men skulle inte serien vara en följetong?
Citera
2011-09-23, 23:00
Medlem
UtflippaDs avatar
Det här kan nog bli bra, jag ser fram emot en trevlig höst!
Citera
2011-09-24, 14:40
Medlem
DanteAlighieris avatar
Pilotavsnittet var ju faktiskt ruskigt bra!

Michael Emerson är en förbannat bra skådespelare även om hans roll och skådespel är väldigt likt det han gör i serien Lost.
Citera
2011-09-24, 15:23
Medlem
P.Gs avatar
Verkar vara en typisk JJ Abrams-serie, ganska 'jaha' med andra ord men kommer nog att följa den på grund av det oerhört magra utbudet av serier denna höst.
Citera
2011-09-25, 03:18
Bannlyst
Ska checka pilot avsnittet nu, hoppas att det blir en bra serie Han var ju grym i Lost och passade sjukt bra som en sådan typ av person.
Citera
2011-09-25, 03:34
Medlem
DeepForests avatar
Känns som det här kan bli riktigt bra. Pilotavsnittet höll verkligen inte igen och jag hoppas den kan hålla samma tempo fortsättningsvis.
Citera
2011-09-25, 16:42
Medlem
Dtagtliws avatar
Såg avsnittet nu, redigt bra faktist, ser en framtid för serien.

Kommer definitivt fortsätta att kolla.
Citera
2011-09-25, 20:33
Medlem
Falcãos avatar
Trodde en del på den här serien men första avsnittet kändes mest tramsigt. Blir nog inte avsnitt för min del.
Citera
2011-09-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Trodde en del på den här serien men första avsnittet kändes mest tramsigt. Blir nog inte avsnitt för min del.

Samma känsla här, synd. Förstår inte hur folk här ovanför kan vara så positiva. Lite fånig dynga, men jag ger det nog ett försök till.
Citera
2011-09-26, 12:50
Medlem
n00rfens avatar
Håller med... Det kändes bara för larvigt, varför var de tvungna att "förklara" något alls i första avsnittet om det ändå bara var så där löjligt? Jag blir så trött... Kommer nog fortsätta titta på serien hur som helst - Jonathan Nolan måste ha något bra i bagaget, annars skulle han inte få med Abrams på detta.
Citera
2011-09-30, 14:48
Medlem
Jag tycker de två första avsnitten har varit riktigt bra, blir helt klart att följa denna.
Citera
2011-09-30, 14:56
Medlem
Cincinnatis avatar
Jag brukar gilla det Caviezel gör så den här får man kolla in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in