Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-03, 18:33
Medlem
Litet tapp ratingsmässigt jämfört med premiären men mycket marginellt, har en rätt stabil tittarskara och det känns som ett bra betyg för serien
Citera
2013-10-09, 18:02
Medlem
"Person Of Interest fell a tenth from last week's 2.1 to a series low 2.0 adults 18-49 rating. 11.7Mil Viewers"

Lite oväntat med den ratingen
Citera
2013-10-09, 22:24
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
"Person Of Interest fell a tenth from last week's 2.1 to a series low 2.0 adults 18-49 rating. 11.7Mil Viewers"

Lite oväntat med den ratingen
Märkligt! Tycker att serien håller samma nivå som tidigare, kanske till och med en aning bättre när det gäller det långsiktiga story arcet.
Citera
2013-10-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Märkligt! Tycker att serien håller samma nivå som tidigare, kanske till och med en aning bättre när det gäller det långsiktiga story arcet.

Mjo, lite underligt, men tisdagar är en tuff dag, hård konkurrens
Citera
2013-10-10, 18:59
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Mjo, lite underligt, men tisdagar är en tuff dag, hård konkurrens

Kan inte riktigt fatta att dom flyttade serien till tisdagar. Det går redan så jävla många serier då som kniper tittarsiffror. Dock är det kanske det samma på torsdagar då den gick förut.
Citera
2013-10-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Kan inte riktigt fatta att dom flyttade serien till tisdagar. Det går redan så jävla många serier då som kniper tittarsiffror. Dock är det kanske det samma på torsdagar då den gick förut.

Lite samma sak på torsdagar,

Men det är ju dilemmat dem har med bra serier, dem vill ju dra så mycket tittare som möjligt och då är det bäst att ha dem på de populära dagarna, nackdelen är ju dock att man ej når sitt "max" då andra serier tar tittare
Citera
2013-10-10, 19:04
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Lite samma sak på torsdagar,

Men det är ju dilemmat dem har med bra serier, dem vill ju dra så mycket tittare som möjligt och då är det bäst att ha dem på de populära dagarna, nackdelen är ju dock att man ej når sitt "max" då andra serier tar tittare

Ja ifrån näst nästa vecka så har jag 8 serier som sänds den dagen (Tisdag) haha. Snart blir det så jag får ta och sprida ut avsnitten till lite mindre fyllda dagar.
Citera
2013-10-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Ja ifrån näst nästa vecka så har jag 8 serier som sänds den dagen (Tisdag) haha. Snart blir det så jag får ta och sprida ut avsnitten till lite mindre fyllda dagar.

Tisd-Torsd är rena "mardrömmen" med många serier som släpps
Citera
2013-10-10, 19:09
Medlem
Wosps avatar
Citat:

Tisd-Torsd är rena "mardrömmen" med många serier som släpps

Japp, dock så brukar onsdagarna alltid vara lugna för mig. Nu har jag ett par serier som går då men förut så har det oftast bara varit en eller två serier då och ibland ingen alls.
Citera
2013-10-23, 21:50
Medlem
Fick upp ögonen för den här serien i takt med att säsong 1 avslutades här i Sverige - blev helt tagen och har sett ikapp sedan dess.
Är det bara jag, eller blev det ännu bättre när Shaw kom in i bilden? Förutom att hon är gudomligt snygg givetvis, så har hon en härlig balans till Reese och Finch, känns fräscht helt enkelt.
Citera
2013-10-23, 21:53
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machomachoman
Fick upp ögonen för den här serien i takt med att säsong 1 avslutades här i Sverige - blev helt tagen och har sett ikapp sedan dess.
Är det bara jag, eller blev det ännu bättre när Shaw kom in i bilden? Förutom att hon är gudomligt snygg givetvis, så har hon en härlig balans till Reese och Finch, känns fräscht helt enkelt.

Jag gillar också Shaw.
Bra karaktär och snygg skådis.
Dock så hoppas jag att det inte tillkommer några fler till teamat. Lite av det som är bra med den här serien har varit att dom bara har varit två st med hjälp av två snutar. (btw, var fusco ens med i det här avsnittet?) Shaw passar in men jag tror att man mister lite känslan om dom helt plötsligt blir en stor grupp istället för en liten.
Citera
2013-10-24, 05:46
Medlem
Shaw förstör serien till viss del för mig, att hon konstant ska överspela och visa upp sig som en person som måste döda/skjuta/skada folk annars vet jag inte vad jag ska göra är bara ointressant.

När dem tonar ned det och har henne mer som en funktionell medlem så blir det direkt bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in