Väldigt kluven för denna serien, men blir mer positiv för varje detalj man får reda på. Är så sjukt rädd för "plot holes" och missar i detaljer. Men det blir faktiskt mer trovärdigt ju längre avsnitten går. Enda som är lite tröttsamt är om han Reese fortsätter spela Bourne utan känslor och oövervinnerlig.
En sak som inte är så viktig för serien men en detalj jag kanske missat är hur databasen kan spåra situationer till ett social security-nummer?
Databasen som regeringen sitter på samlar in all data och filtrerar sedan, sen kopplar de väl det hela till ett social security-nummer. Finch plockar väl dock bara ut dessa nummer för att bakdörren han använder till databasen inte ska upptäckas.
Databasen som regeringen sitter på samlar in all data och filtrerar sedan, sen kopplar de väl det hela till ett social security-nummer. Finch plockar väl dock bara ut dessa nummer för att bakdörren han använder till databasen inte ska upptäckas.
Ja visst. Men det känns fortfarande konstigt att databasen är kapabel att samla in information och sedan koppla ihop ett visst samtal, email eller något annat till dessa SS-nummer.
Men äsch, det är inte viktigt för storyn egentligen. Måste säga att det var lite oväntat
Trodde verkligen inte att jag skulle tycka om denna serie då jag inte har tyckt om i stort sett några av dom nya serierna och såg lite "sliskigt" ut i avsaknad för bättre ord.
Men måste säga att jag gillade första avsnitten.
kommer nog helt klart se ett par avsnitt till och se vart det bär av.
Kan helt klart rekommendera er att se piloten om ni har gjort det än!
Jag är inte helt övertygad om att det här kommer bli bra. Bara sett första avsnittet men Emersons karaktär var alltför lik den han spelade i Lost och den andra huvudpersonen (John?) var ganska tråkig helt enkelt. Även lite besviken på att avsnitten verkar bli helt fristående. Men visst var den hyfsat spännande så några avsnitt till ska jag se åtminstone.
Ja visst. Men det känns fortfarande konstigt att databasen är kapabel att samla in information och sedan koppla ihop ett visst samtal, email eller något annat till dessa SS-nummer.
Men äsch, det är inte viktigt för storyn egentligen. Måste säga att det var lite oväntat
Det är spoiler, säker på att du vill läsa?
När han körde på bilen med lastbilen, BOOOM
Det kan väl inte vara alltför svårt för en databas att triangulera vem det rör sig om och sen köra en korsreferens i SS-databasen? Nåja, petitesser seom sagt.
Hoppas verkligen att någon form av övergripande story tar fart så snart som möjligt, avsnitt två var inte särskilt intressant.
Det kan väl inte vara alltför svårt för en databas att triangulera vem det rör sig om och sen köra en korsreferens i SS-databasen? Nåja, petitesser seom sagt.
Hoppas verkligen att någon form av övergripande story tar fart så snart som möjligt, avsnitt två var inte särskilt intressant.
Jag tycker avsnitt två levererade bra det med, kanske inte lika mycket som första, men ändock. Jag håller däremot med om att det hade varit lite mer intressant med en större övergripande story. Känns som att databasen och allt annat kan vara en del av något större som kommer hända.
Någon som sett avsnitt 3 och kan säga om det va bra eller inte ?
Jag tyckte det var bra! Man får se lite glimtar ur huvudpersonens förflutna i det tredje avsnittet dessutom. Han visade lite mer känslor i nattens avsnitt också, såg att BlodigDelfin klagat på bristen på känslor. Det var även ett intressant slut i mina ögon, så avsnittet är absolut värt att se.