• 2
  • 3
2015-08-01, 21:06
Medlem
Nej det här spelet var inte bra. Varför är det på tid? Obegripligt. Zelda är en värld man skall insupa ju.

Vill inte spela det här spelet mer. Man blir illamående av spelet.
Citera
2015-08-01, 22:15
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Nej det här spelet var inte bra. Varför är det på tid? Obegripligt. Zelda är en värld man skall insupa ju.

Håller med här.. Man blir fan stressad av spelet.. Usch.
Citera
2015-08-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum

Håller helt med! Gillar inte alls att Zelda ska gå på tid - resulterar i negativ stress bara.

Det bästa spelet på Nintendo 64 är Zelda - Ocarina of Time!
Citera
2021-12-06, 22:17
Medlem
Elementarts avatar
Spelade aldrig färdigt det när jag var yngre, tyckte det vart lite för komplicerat, jag har alltid ångrat att jag aldrig spelade färdigt det på N64. Men jag spelade 3DS-versionen tidigare i år. Det är ett riktigt grymt spel och det är nog ett av mina favorit Zelda-spel. Konceptet och temat är riktigt coolt och välgjort. Det hade varit intressant o se en film på utvecklingen av spelet.
Citera
2025-03-15, 21:10
Medlem
Elementarts avatar
Började spela om det igen på 3DS, om man ska säga något negativt om spelet så är det ju att det är rätt mycket mini-spel, fåtal dungeons även om de är bra, så hade man gärna haft fler än fyra. Samt att många mini-bossarna är samma.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in