2014-11-11, 23:34
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Spelat alla stora Zelda utom just majoras mask (alttp, ww, oot, ss och definitivt albw r topp 5) minns inte tp ska spela om det.

Hoppats och vntat p just detta. r inte klar med oot 3ds bara. Fantastiska nyheter till en fantastisk konsol.

Blir vl 6e Zelda jag kper till 3DS tror jag.

Redan kpt tv majoras mask-skin till min 3ds haha. Lr vl plocka upp special edition som fr en gngs skull sg riktigt lockande ut.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2014-11-11 kl. 23:42.
Citera
2014-11-12, 10:34
Medlem
Gosifs avatar
r det vrt att kpa en 3ds lr en xl-version? Har ds lite.
Citera
2014-11-12, 10:40
Medlem
BonerBatmans avatar
Spelade det nr jag var omkring 12. Kommer ihg att det var ganska hetsigt. Man kunde aldrig riktigt chilla som man kunde gra i OoT. Bra spel hur som helst.
Citera
2014-11-26, 18:15
Medlem
Hoppas dem gr en remake p spelet!
Citera
2014-11-28, 03:34
Medlem
Pissrannans avatar
r en lycklig gare till bde Majoras Mask och Ocarina of Time. Tror jag kommer tjacka 3DS versionen ocks som Nintendo utannonserat ska slppas till nsta r.
Senast redigerad av Pissrannan 2014-11-28 kl. 04:01.
Citera
2015-03-20, 02:26
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Efter frsta templet ska man sl sig igenom ngra buskar typ fr att rdda en prinsessa s man rddar apan. Men jag gjorde aldrig detta och gr jag tillbaka till frsta templet s r det borta. Hur ska jag gra? Tycker synd om apan

Spelar p 3DS om det gr ngon skillnad.

Edit: r deku-princess jag menar. Hon r i woodfall-temple men har klarat det och templet r helt borta.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2015-03-20 kl. 02:36.
Citera
2015-03-21, 20:33
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Efter frsta templet ska man sl sig igenom ngra buskar typ fr att rdda en prinsessa s man rddar apan. Men jag gjorde aldrig detta och gr jag tillbaka till frsta templet s r det borta. Hur ska jag gra? Tycker synd om apan

Spelar p 3DS om det gr ngon skillnad.

Edit: r deku-princess jag menar. Hon r i woodfall-temple men har klarat det och templet r helt borta.

Du mste spela om hela templet och s inte glmma att spara nr du slutfrt uppdraget.
Senast redigerad av Ustyugov2 2015-03-21 kl. 20:35.
Citera
2015-03-22, 01:55
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Du mste spela om hela templet och s inte glmma att spara nr du slutfrt uppdraget.
Misstnkte det. Mste allts lra mig sngen igen (trots att jag redan har den) och sen kra om allt? Knns inte vrt det men kommer fr alltid tycka synd om den stackars apan. Grymt spel frresten men inte mitt favorit-Zelda n s lnge ven om jag gillar att det knns lite annorlunda.
Citera
2015-03-22, 10:33
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Misstnkte det. Mste allts lra mig sngen igen (trots att jag redan har den) och sen kra om allt? Knns inte vrt det men kommer fr alltid tycka synd om den stackars apan. Grymt spel frresten men inte mitt favorit-Zelda n s lnge ven om jag gillar att det knns lite annorlunda.

r sngen (Sonata of Awakening) sparad s behver du ju inte g igenom Deku Palace igen fr att lra dig den. Kr Song of Soaring till Woodfall bara, spela Sonata of Awakening och gr om templet. Sedan, nr du slutfrt det igen och rddat apan frn Deku-kungen, s mste du spela Song of Time fr att spara allt. En ngot dryg grej med Majora's Mask det dr tycker jag. Gjorde sjlv samma fel frsta gngen jag spelade spelet, fast d var det 15 stray fairies som jag blev tvungen att insamla igen.

Frsta gngen du spelar det?
Citera
2015-03-22, 19:54
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
r sngen (Sonata of Awakening) sparad s behver du ju inte g igenom Deku Palace igen fr att lra dig den. Kr Song of Soaring till Woodfall bara, spela Sonata of Awakening och gr om templet. Sedan, nr du slutfrt det igen och rddat apan frn Deku-kungen, s mste du spela Song of Time fr att spara allt. En ngot dryg grej med Majora's Mask det dr tycker jag. Gjorde sjlv samma fel frsta gngen jag spelade spelet, fast d var det 15 stray fairies som jag blev tvungen att insamla igen.

Frsta gngen du spelar det?
Nej redan testat det. Hnder ingenting nr jag spelar sonata of awakening utanfr woodfall p den dr "plattan" Japp frsta gngen.
Citera
2015-03-23, 18:49
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Nej redan testat det. Hnder ingenting nr jag spelar sonata of awakening utanfr woodfall p den dr "plattan" Japp frsta gngen.

1. Kolla att du har sngen officiellt sparad i START-menyn.

2. Spela sngen, stendes p plattan, i Deku-skepnad.

Njut. Spelade det fr frsta gngen fr ett r sedan. Tog ett tag att komma in i det men jvlar s bra det var efter ett tag. Omspelningen var nog nnu grymmare.
Citera
2015-03-24, 03:46
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
1. Kolla att du har sngen officiellt sparad i START-menyn.

2. Spela sngen, stendes p plattan, i Deku-skepnad.

Njut. Spelade det fr frsta gngen fr ett r sedan. Tog ett tag att komma in i det men jvlar s bra det var efter ett tag. Omspelningen var nog nnu grymmare.
Ah det var att jag inte stod i deku-skepnad som var problemet. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in