2015-11-10, 22:22
Medlem
majorapas avatar
Vilken svårighetsgrad spelar ni på?
Jag kör på survival för att survival lät skoj men funderar på om det verkligen är balanserat. Man vet ju aldrig vilken svårighetsgrad det är roligast att spela på, därför gillar jag inte att det finns svårighetsgrader överhuvudtaget.

Citat:
Ursprungligen postat av JerryR
Köpte PS4 för nån vecka sen.
Sitter fortfarande och tvekar mellan PC eller PS4at. Jag har en helt okej dator och kommer antagligen kunna spela high på den, men känslan av att sitta framför en tv mitt i natten i soffan med brorsan lär ju göra sitt också..

Jag är inte mycket för modar, utan vill mest åt känslan. Lutar åt PS4 men vill ju inte köpa fel

Kan du inte koppla in datorn i teven då? Då får du det bästa av båda världar.
Senast redigerad av majorapa 2015-11-10 kl. 22:26.
Citera
2015-11-10, 22:30
Medlem
Mackan52s avatar
http://cheezburger.com/8583672320

Och mememaskinen har redan börjat tugga. Har lirat nu sen jag kom hem vid 18, är mycket nöjd och man har fått tillbaka den där känslan av en "öppen värld". Har börjat bygga ett litet krypin till mig själv i raket macken med säng, stolar och lite fina tavlor

Har lyssnat på radion och hört DJn säga två meningar. Jag hatar honom, jag vill att han ska bli Deathclawmat.
Citera
2015-11-10, 22:37
Medlem
en1kronas avatar
Så vad säger ni? Vad tycker ni om spelet än så länge?
Citera
2015-11-10, 22:38
Medlem
foofles avatar
Väldigt nöjd med spelet än så länge. Det finns så otroligt mycket att göra utan att man känner sig tvingad att göra alla questar samtidigt.
Kommer spendera större delen av vintern i Fallout 4.
Det enda som går att klaga på är mindre buggar i vissa dialoger. Inget som stör resten av spelupplevelsen och som mest troligt kommer bli patchat senare.
10/10
Levde spelet upp till era förväntningar också?
Citera
2015-11-10, 22:42
Medlem
Har varit ett fantastiskt spelår hittills, Bloodborne, Witcher 3, Phantom Pain och nu Fallout 4. Även om "Mer Fallout 3 fast bättre" låter dåligt är jag väldigt nöjd! Handlingen är intressantare än 3an i mitt tycke, världen är gigantisk, karaktärerna har äntligen lite liv i sig. Man kan skjuta utan VATS och det känns riktigt bra! Ända negativa hittills är buggarna och att radion har många av samma låtar som 3 (och jag tror New Vegas, inte säker) vilket var tråkigt.
Citera
2015-11-10, 22:45
Medlem
Hirvis avatar
Är lite besviken än så länge, New vegas kändes intressant från sekund ett.
Medans jag nu liksom trevar runt, tycker dialogerna är jävligt mediokra. Och kan prata med för få i inledningen.
Citera
2015-11-10, 22:51
Medlem
Vart har ni köpt nå schyssta vapen? Har letat land och rike runt, hittat någon typ latino kille i diamond city men vill ha en "sniper"
Citera
2015-11-10, 23:01
Medlem
Mackan52s avatar
Har lite besvär med grafiska popins, vissa texturer går från pixliga till fina. Ingenting jag stör mig nämnvärt på men ändå. Är det en bugg eller för att jag kör på ett gammalt grafikkort?
Citera
2015-11-10, 23:06
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Om man bortser från grafik, fps och liknande är det då stor skillnad mellan ps4 och PC versionen? Är det värt att köpa Fallout 4 till ps4 om man inte har råd att köpa en dator som klarar av det?

Självklart värt att köpa det till ps4 slipper ju allt klydd som en pc innebär
Citera
2015-11-10, 23:08
Medlem
Opilus5500s avatar
Testade ikväll på sambos konto och ja jävlar den här typen av spel har inte spelat på flera år!! De var riktigt roligt game!!! Känner mig faktiskt lite ont i halsen, och febrig jobbet imorn blir svårt, känner jag
Citera
2015-11-10, 23:10
Medlem
majorapas avatar
Det är lite fult att personerna ser när bomben exploderar och ändå klarar sig utan skador.
Också lite konstigt att trähusen och alla träd står kvar efter 200 år och en väldigt nära atombombsexplosion.
Citera
2015-11-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Vart har ni köpt nå schyssta vapen? Har letat land och rike runt, hittat någon typ latino kille i diamond city men vill ha en "sniper"

Verkar vara helt random vilka varor de har, köpte min sniper från karaktären du beskrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in