2015-11-10, 19:01
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Helvete vilken snygg grafik! Håller inte alls med de som säger att spelet ser likadant ut som 3:an, de måste sitta på en dålig rigg. Bara lirat i ungefär två timmar men det ser och verkar vara riktigt välgjort.
Självklart ser spelet bättre ut än trean, men att hylla grafiken som du gör är nog att gå för långt. Om man jämför med många andra spel som släppts de senaste 2-3 åren så ser Fallout 4 inte särskillt imponerande ut, Bethesta fokuserar på annat än snygga spel. Fast sen när graphic mods kommer så kommer spelet se fantastiskt ut.
Citera
2015-11-10, 19:04
Medlem
Hej, någon som vet ifall varje pip boy är kopplad till just det specifika spel det säljs med? Gällande pip boy edition till PS4.
Citera
2015-11-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gzola
Håller på att börja KOKA.

Sitter på en Lenovo y50-70 med GTX 860M 4gb. Men har problem med att få IGÅNG spelet.

Jag kan komma in själva spelet, får upp Power Armorn och musiken spelas. Menyn går att bläddra i och jag kan välja inställningar och så men problemet uppstår när man ska starta nytt spel. Cirkeln nere till höger börjar snurra som den ska, sen slutar den och försvinner och allt blir bara svart. Inget händer, nada. Har laddat ned beta-uppdateringen från steam, men det hjälper inte.

Kör också windowed mode med borderless.

Kan exempelvis köra Tomb Raider på nästan maxade inställningar, så lite kräm ska det finnas.

What to do?

Prova ladda ner senaste drivrutinen från nvidia som släpptes igår för fallout 4.
Citera
2015-11-10, 19:21
Medlem
-Mystics avatar
Spelet i sig är väldigt roligt, speciellt om du verkligen gillar dessa typer av RPGs med FPS inslag.

Det som håller mig tillbaka just nu är allt jävla skit i UI:t, utvecklaren sket helt enkelt att anpassa det till PC.

Detta hjälpte lite, men det är fortfarande mycket som jag stör mig på.

http://files.shanelenzen.com/fix-fallout-4.html
Citera
2015-11-10, 19:23
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Symbolik
Hej, någon som vet ifall varje pip boy är kopplad till just det specifika spel det säljs med? Gällande pip boy edition till PS4.

Vad menar du? Pip boy är ju en app. Det du får är ett skal som du kan stoppa in mobiltelefonen i. Eller har jag missförstått din fråga?
Senast redigerad av ArturoBandini 2015-11-10 kl. 19:26.
Citera
2015-11-10, 19:25
Medlem
Edward-Tellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen

Tack, hittade lite riktiga vapen där. Nu återstår en Magnum 44 och sen är jag nöjd.
Citera
2015-11-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Prova ladda ner senaste drivrutinen från nvidia som släpptes igår för fallout 4.

Det löste sig med att "Verify integrity of game cache"!!

WOHO!
Citera
2015-11-10, 19:30
Medlem
Han.Jelins avatar
Hur ökar man sin lockpicking skill?
Citera
2015-11-10, 19:49
Medlem
Sameshs avatar
Finns där ingen inställning för skärmfrekvensen?, eller använder sig spelet av den inställning man har redan?
Citera
2015-11-10, 19:50
Moderator
^Eazs avatar
Se moderatormeddelande. Leveranser och skit tas inte i den här tråden.
/Mod
Citera
2015-11-10, 20:12
Medlem
Glossis avatar
Om man bortser från grafik, fps och liknande är det då stor skillnad mellan ps4 och PC versionen? Är det värt att köpa Fallout 4 till ps4 om man inte har råd att köpa en dator som klarar av det?
Citera
2015-11-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gzola
Det löste sig med att "Verify integrity of game cache"!!

WOHO!

Tja!

Sitter du på Inter(R) Core (TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50Gz också?

Tror vi sitter på samma rigg men jag får det inte att fungera på min
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in