2015-11-05, 16:58
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Launch trailer: https://m.youtube.com/watch?v=X5aJfebzkrM&oref=https%3A%2F%2F

Intressant hur stor roll synths verkar ha, iallafall enligt den där trailern.

I övrigt verkar det mer storskaligt än de tidigare spelen, nästan hela trailern visade stora grupper som slogs mot varandra, medans de tidigare spelen bara innehållit ett fåtal såna scener var. Fattar väl att dom gör trailern så actionfylld som möjligt, men hoppas på att fortfarande kunna vara ensamvarg i så stor utsträckning som möjligt
Citera
2015-11-05, 17:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Bullshit. Var har du läst det?

Det är sant, skivorna kommer bara innehålla en viss procent av spelets innehåll, man måste installera spelet via Steam eller nåt liknande för att få hela spelet.

Det är gjort för att hindra folk från att få tag i spelet olagligt*

Citat:
Ursprungligen postat av jakobmiller
Måste säga att det är rätt imponerande att Fallou 4 genererat 156 sidor här på flashback de senaste åren ^^ Sjukt!

Haha, kolla Gta Vs första tråd...tror det var över 500 sidor

----------------------------------------------

Till er som säger att ni spelar om Fallout spelen flera gånger, hur fan pallar ni?

Jag älskar förvisso Fallout 3 och New Vegas och har säkert lagt ner 150-200 timmar per spel men jag skulle aldrig palla spela om hela spelet...dels för att det som sagt tar mig 150 timmar att spela igenom ett Fallout helt och hållet men också för att jag vid första playtrough utforskar ALLT, jag promenerar över varenda meter av kartan för att inte missa något

Ni som spelar igenom flera gånger, rusar ni igenom storyn en gång och skiter i allt annat eller?

Hajjar bara inte hur ni pallar
Senast redigerad av Reggaeman 2015-11-05 kl. 17:11.
Citera
2015-11-05, 17:07
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är sant, skivorna kommer bara innehålla en viss procent av spelets innehåll, man måste installera spelet via Steam eller nåt liknande för att få hela spelet.

Det är gjort för att hindra folk från att få tag i spelet olagligt

jo så klart, men de som piratar spelet kommer ju att lägga till de här filerna i den piratade versionen också. Inte som att dom som piratar kommer att sitta med ett spel som inte är komplett liksom.
Citera
2015-11-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulle13
Nån mer än jag som kan tänka sig köra med en female? (Är kille dårå)
Kör nästan alltid kvinnliga karaktärer i spel om jag får möjligheten, trots att jag är en riktig karlakarl.

Ang spelet i sig, vad är bäst att spela i, FPS eller tredje person?
Och när man ska specca, är det bäst att blanda ut det jämt eller kan man vinna mycket på att specca fullt i någon enskild perk i början?
Citera
2015-11-05, 17:45
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
jo så klart, men de som piratar spelet kommer ju att lägga till de här filerna i den piratade versionen också. Inte som att dom som piratar kommer att sitta med ett spel som inte är komplett liksom.

Fast jag tror inte att det är så det funkar (inte 100% säker dock).

Tror det mer är så att du kan göra vad du vill med filerna som finns på skivorna men filerna som finns på Steam kommer du inte åt överhuvudtaget, spelet sköter sig själv vid installation men du kommer inte kunna få tag i hela spelet vare sig du vill eller inte.

Sen finns det väl alltid dom som är skillade och kan "hacka" sig in på steam filerna som också pallar att lägga tid på det som kommer få tag i hela spelet för att lägga ut det på torrentsidor iallafall

Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Kör nästan alltid kvinnliga karaktärer i spel om jag får möjligheten, trots att jag är en riktig karlakarl.

Och när man ska specca, är det bäst att blanda ut det jämt eller kan man vinna mycket på att specca fullt i någon enskild perk i början?

Jag borde fan bryta den vanan någon gång...jag är man och spelar alltid som män i alla spel jag spelar...

Personligen så föredrar jag First person i Fallout, jag kollar enbart Third Person när jag ska ta en screenshot eller något liknande på min karaktär
Citera
2015-11-05, 18:21
Avslutad
Håller på att installera spelet nu iaf.. fick fallout 3 med på köpet som DLC..

haha man får se på "film" medans man installerar ska inte spoila nått...
Senast redigerad av Fitzmaz 2015-11-05 kl. 18:25.
Citera
2015-11-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire

Jag ser kvinnan som mer hjältebenägen än en kille. De har bättre fokus och fingertoppskänsla. Kolla bara på Alien filmerna så förstår man att kvinnan har ballar av stål! (?)
Citera
2015-11-05, 18:38
Medlem
Citat:
Jag ser kvinnan som mer hjältebenägen än en kille. De har bättre fokus och fingertoppskänsla. Kolla bara på Alien filmerna så förstår man att kvinnan har ballar av stål! (?)

Du har säkert inte fel..
Jag spelar nästan bara krigsspel eller liknande.
Spelar då alltid som man för att det känns mer "riktigt".
Citera
2015-11-05, 18:44
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitzmaz
Håller på att installera spelet nu iaf.. fick fallout 3 med på köpet som DLC..

haha man får se på "film" medans man installerar ska inte spoila nått...

Nice med lite film medans man installerar vart beställde du ifrån ?
Jag har förhandsbokat på oneplay men inte fått min nyckel än :/
Citera
2015-11-05, 18:45
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Nån mer än jag som kan tänka sig köra med en female? (Är kille dårå)

Finns en fin anledning att köra med en kvinna
Citera
2015-11-05, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Nice med lite film medans man installerar vart beställde du ifrån ?
Jag har förhandsbokat på oneplay men inte fått min nyckel än :/

Då jag jobbar med datorer, så hade en av mina leverantörer det på lager, stog att det skulle komma till den 10ende men kom till jobbet idag..
Citera
2015-11-05, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Vilket decennium lever du i? :-)
Om du inte har hört talas om digital kamera så sök på nätet. I vilket fall finns det säkert ett sätt för Fitzmaz att på Youtube dela med sig av sitt spelande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in