• 7
  • 8
2011-05-14, 23:26
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3adMau5
Vi har tydligen olika syn på detta. Men bara för det behöver du inte vara en besserwisser.

Natt på dig.
Du har inte läst nog mycket, därav din begränsade åsikt.
Citera
2011-05-14, 23:29
Medlem
MasterCees avatar
Var det inte allas vår Gunde som fick i sig 8000 kalorier per dag i ett mål mat som han dessutom åt mitt i natten?
Citera
2011-05-15, 00:06
Bannlyst
Jag brukade trycka i mitt ett stort mål om dagen förut. Det var praktiskt, ett roligt experiment, och jag klarade mig finfint. Dock så tränade jag inte så jag kan inte ge dig några direkta resultat. Det viktiga är att man "djurar" i sig allt på talriken. Idag äter jag knappt alls
Citera
2011-05-15, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Är ju dock inte lite protein heller, 200gr+ skulle jag tro.

Hur räknar du då?
Citera
2011-05-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterCee
Var det inte allas vår Gunde som fick i sig 8000 kalorier per dag i ett mål mat som han dessutom åt mitt i natten?

Jo, samtidigt som han stod på ett ben och blundade
Citera
2011-05-15, 12:22
Medlem
Kloklipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sintzu
Mycket kolhydrater ger mycket blodsockersvingar och därmed mer hungerkänslor. Om man då ska "lita" på kroppen så går man upp i vikt. Eller iaf de som inte är supertaniga.

Ja, det är iofs sant. Själv äter jag LCHF så det tänket fungerar för mig, men när jag äter kolhydrater så kan jag äta 2-3 gånger mer och är ständigt sugen på godis.

Om jag äter en köttbit med sallad + sås så blir jag mätt, men om jag äter samma mängd kött, sallad och sås men lägger även till tex ris/pasta så äter jag ofta 1 portition till. Konstigt men sant.

Så det är sant det du säger.
Citera
2011-05-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razer
Hur räknar du då?

Trodde det var mer än det blev, fick det nu när jag slog en snabb räkning på runt 170-180gr, fortfarande inte lite för personen i fråga .
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in