• 2
  • 3
2011-05-18, 14:05
Medlem
Vad är det för skitsnack om att dammsugare skadar datorn? Jag har dammsugit hundratals datorer för att förhindra överhettning, och det hjälper. Har du några källor på det där eller hittar du bara på?
Citera
2011-05-18, 14:47
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrynklig
Vad är det för skitsnack om att dammsugare skadar datorn? Jag har dammsugit hundratals datorer för att förhindra överhettning, och det hjälper. Har du några källor på det där eller hittar du bara på?
Det blir ESD av den typ av plast som ofta används till dammsugarmunstycken.
Citera
2011-05-19, 14:32
Medlem
a5thedmcs avatar
Nya drivrutiner till grafikkortet. Uppdatera directx, kör en CCleaner. Högerklicka på disken du har installerat windows på /properties/tools/error checking.

Testa att köra med lådan öppen se om det gör någon skillnad.
Citera
2011-05-26, 21:05
Medlem
INget funkar. Finns det inte något ställe i Stockholm där man kan lämna in den så dom uppgraderar ALLT?

mvh
Citera
2011-05-26, 21:19
Medlem
Jokk44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vollz
INget funkar. Finns det inte något ställe i Stockholm där man kan lämna in den så dom uppgraderar ALLT?

mvh

Finns massor. Bara googla eller använd hitta.se och välj företag nära din plats.
Citera
2011-05-26, 21:32
Medlem
festispojks avatar
Kolla fläkten till grafikkortet, brukar vara en syndare.
Citera
2011-05-27, 13:58
Medlem
Hade samma problem, rengör datorn>kontrollera temp med tex Speedfan.

Om det inte är nå problem där så kan det vara nätaggregatet, det var det för mig iaf.
Citera
2011-05-28, 09:30
Medlem
Vad har du för nätagg och vilket grafikkort? Liknar ett problem jag hade när nätdelen inte klarade av att leverera
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in