Hej alla!
Var till doktorn idag för jag har varit förkyld o haft en jäkla rethosta på nätterna, han skrev ut 500ml cocilana etyfin o sa att det kunde vara vanebildande, har läst på flaskan o det står etyl morfin, e det morfin eller vad? Jag blev helskön i kroppen när jag tog den. 5- 10ml skrev han, jag tror jag tog 20. Hur farligt är det o överdosera denna medicin??
det är precis vad det står: etyl-morfin vilket är betydligt svagare än "vanligt" morfin. Men det går fortfarande att få ett litet rus på det... inget större risk att överdoser direkt
[b]Hur mycket ska man ta för att få ett rus då? 30? Eller törs jag fråga vad du kan rekomendera?
Varför vill du få ett rus av det? Spara det istället tills de gånger du har ont i halsen och köp något annat att berusa dig med. Finns inget bättre mot halsbesvär
Ok då ska jag testa 60. Men du som skrev att du sov lite knepigt på cocilana, du har fan rätt, det är en mardröms lik sömn...Skumt d där.
Tack allihop för era svar
Ja, jag vet men hur fan bär man sig åt för att få ren kodein utskrivet? Syrrans grabb fick kodein mot hosta av en äldre läkare när inget annat hjälpte...Nåra förslag?
Jag & polare delade på en sån flaska modell större, när vi satt och drack sprit samtidigt. Det ända jag upplevde var att det "kröp myror" under huden/på alla ben i kroppen, nåra lätta hallisar, men inget märkvärdigt. Polaren o andra sidan hade grymme hallisar (påstod han iaf) och var ganska loss! Ändå delade vi typ 60-40 till mig av flaskan...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!