2004-10-09, 18:03
Medlem
Hunnypies avatar
Är det meningen att man ska bli trött o bara vilja sova? Jag vill få lust o göra nåt, men blir lullig....Jag har knaprat mycket Dexofen, tradolan etc, men jag visste inte att cocilana etyfin var en opiat...Ska ta lite mer få se vad som händer.
Citera
2004-10-09, 20:25
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sova
Själv tog jag typ 180 ml fast inte allt på en gång då, under ca 8 timmar. Kanske ska tilläggas att jag inte har någon opiattolerans.

Jo men kan ju vara lite försiktg med vilka doser man rekomenderar...
Kan ju vara så att nån läser och drar i sig för mycket eftersom att alla reagerar olika.

//Smurf
Citera
2004-10-09, 20:26
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnypie
Är det meningen att man ska bli trött o bara vilja sova? Jag vill få lust o göra nåt, men blir lullig....Jag har knaprat mycket Dexofen, tradolan etc, men jag visste inte att cocilana etyfin var en opiat...Ska ta lite mer få se vad som händer.

Då är det snarare effedrin, ephedra, eller om du är ute efter nått starkare amfetamin.
//Smurf
Citera
2004-10-09, 20:50
Medlem
Hunnypies avatar
Har testat " Stack " o blev pigg men kände mej skitknepig i humöret, arg och en obehaglig hjärtklappning..trodde man skulle bli pigg o glad, men jag blev bara arg o deprimerad, blev sittande med myror i hela kroppen, usch!
Citera
2004-10-09, 20:55
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Har testat " Stack " o blev pigg men kände mej skitknepig i humöret, arg och en obehaglig hjärtklappning..trodde man skulle bli pigg o glad, men jag blev bara arg o deprimerad, blev sittande med myror i hela kroppen, usch!

Fungerar inte särskillt bra på mig heller men jag är eller va iaf ruskigt tillvand på amfetamin. Amfetamin är drogen för mig .. jag får inte ut någonting av lugnande droger ( Iofs trevligt med lite starkare opiater ibland ) det rus jag är ute efter är ett som jag har kontroll över vill bli pigg glad social och utåtriktad. Tror att amfetamin skulle kunna vara din drog men jag rekomenderar INTE att du testar.

//Smurf
Citera
2004-10-12, 18:11
Medlem
Spookiess avatar
Jämföra

Att käka stacker istället för amfetamin är som att dricka lättöl för att bli full, typ. Iaf för mig som doserar dagligen.
Citera
2004-10-12, 18:35
Medlem
ljungbackas avatar
Citat:
Hej alla!
Var till doktorn idag för jag har varit förkyld o haft en jäkla rethosta på nätterna, han skrev ut 500ml cocilana etyfin o sa att det kunde vara vanebildande, har läst på flaskan o det står etyl morfin, e det morfin eller vad? Jag blev helskön i kroppen när jag tog den. 5- 10ml skrev han, jag tror jag tog 20. Hur farligt är det o överdosera denna medicin??
Varning för förstoppning!!!
Citera
2004-10-12, 18:50
Medlem
nyblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Fungerar inte särskillt bra på mig heller men jag är eller va iaf ruskigt tillvand på amfetamin. Amfetamin är drogen för mig .. jag får inte ut någonting av lugnande droger ( Iofs trevligt med lite starkare opiater ibland ) det rus jag är ute efter är ett som jag har kontroll över vill bli pigg glad social och utåtriktad. Tror att amfetamin skulle kunna vara din drog men jag rekomenderar INTE att du testar.

//Smurf

Enligt mig så räcker det med lättare opiater som dexofen och tramadol för att det skall vara minst lika behagligt som amfetamin.
Har dock inte testat cockilandia.
Ketogan lr morfin bioglan är för mig bra mycket skönare än tjack.
Jag tror att när man väl lärt sig älska opiater så finns det ingenting som kan mäta sig.
Citera
2004-10-13, 08:41
Medlem
Hunnypies avatar
Ja, tyvärr så vet jag att opiater som Dexofen m.m är super, men jag avgiftade mej själv från dexot i våras o törs inte ta dom igen, även om jag skriker efter det. Fick Tramadol av min läkare en med som jag haft förr o jag hade inga problem att sluta med dom, dom lär ju vara en lättare variant..eller?
Citera
2004-10-13, 08:57
Medlem
Tramadol (tradolan) är beroendeframkallande vad man läst, så det är nog inte vettigt att börja ta dem om du redan blivit av med beroendet av de där Dexofen.
Styrkan på hur de upplevs är nog individuell.
Citera
2004-10-13, 09:05
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Hej alla!
Var till doktorn idag för jag har varit förkyld o haft en jäkla rethosta på nätterna, han skrev ut 500ml cocilana etyfin o sa att det kunde vara vanebildande, har läst på flaskan o det står etyl morfin, e det morfin eller vad? Jag blev helskön i kroppen när jag tog den. 5- 10ml skrev han, jag tror jag tog 20. Hur farligt är det o överdosera denna medicin??

Cocillana-etyfin:
http://www.apoteket.se/is-bin/INTERS...link=undefined
Citera
2004-10-13, 09:24
Medlem
Dr. Löhks avatar
Åh, underbara, äckliga Cocillana-etyfin; min hatkärlek. Jag kan inte ens tänka på den sötsliska smaken utan att klökas. Jag har väl druckit för mycket i mina dar.
Men ändå. Är jag hemma hos någon som har en flaska cock i kylen väntar jag på första bästa tillfället att halsa någon deciliter eller så. Sedan drar man hem, lägger sig i tv-soffan med skön moffeklåda och bara göttar sig.
När jag gjorde lumpen drabbades jag av lunginflamation och fick en jumboflaska utskriven. Som tur var innebar min befattning att sitta på ett kontor och ta det lugnt, så jag fyllde en liten plastflaska och hade ett par väldigt njutningfyllda dagar.
Det enda problemet med Cocillana är att man måste kämpa så hårt för att inte spy upp skiten igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in