Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter
* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se
jag är av det kvinnliga könet och jag har sedan lång tid tillbaka haft komplex för min mustach, så att säga...
kvinnor har ju i regel oxå samma som alla män en egen mustasch...vet inte ens hur det ordet stavas men skit samma.
jag har dessutom mörkt hår på huvudet, så min mustasch syns väldigt väl. jag tar bort den för det ser så manligt ut.
jag är ju kvinna och gillar mode och styling så att inte ta bort den finns inte för mig. jag ser många som är ute på stan men som heller inte bryr sig, eller ser inte ens att de har en själva...
det är verkligen okvinnligt att ha mustasch. jag fick kommentarer att jag hade detta som liten, innan den tiden kom när jag började ta bort den.
jag skämdes när folk sade till mig att jag hade en mustasch. så nu som vuxen tar jag gärna bort den innan den kommer fram igen, vilket jag är petnoga med idag..
jag har dock inte kommit på den bästa lösningen för att ta bort den, men provat allt som går, raka bort, vaxa bort, dra bort med pincett, mm.
hur gör ni själva för att ta bort eran??? tips, någon??