2011-05-27, 18:32
Medlem
Kyotes avatar
Själv har jag lite mörka fjun på överläppen, det syns bara i visst ljus men jag bleker de ändå, för det kan jag förstå inte är särskilt snyggt. Men ni som klagar på tjejer med LJUSA fjun är fan överdrivna, jag trodde faktiskt helt ärligt att ingen brydde sig men där ser man.
Citera
2011-08-09, 01:22
Medlem
hedinos avatar
Ser detta främst hos äldre Damer Tex mina gamla lärare som böjde sig över bordet för att prata i klassrummet. Det kallar jag mustach. Men sant , man ser det även hos mycket yngre flickor också. Extremt avtändande Shave Ladies Or Die !
Citera
2011-08-09, 01:38
Medlem
Kanske är det så att en kvinna med musche är för focuserad på en annan del av kroppen än överläppen/hakan?
Kanske vaxar brösten och då måste man titta neråt å kanske stryper man då åt andnings vägarna en aning. Då hon är klar kanske hon är yr å måste andas ut. Helt enkelt glömde hon ansiktshåret? Eller så putar läpparna så extremt så hon kanske inte ens ser sin överläpp?
Hår är rätt så läskigt!
Citera
2011-08-10, 10:37
Medlem
LakeLeonards avatar
Garvat mig igenom hela tråden! Kvinnorna här har varit extremt envisa. "Vafan ska vi behöva raka oss överallt för att göra er nöjda???" Nu ligger det ju uppenbarligen till så att många killar märker att det finns behåring på läppen och de uttrycker sitt äckel över det hela här! Men tråden fylls med fler arga kvinnor som tycker det ställs krav...Det är ju avtändande så varför tjafsa om det ska bort eller inte! Vaxa bort skiten bara lr Weet som har en speciell för endast ansiktsbehåring. "Killarna får ta mig som jag är, det är ingen kille som har klagat på mig innan" Ja men när det inte ens får nämnas att det finns fjun på ett forum så fattar ni väl ändå att ett kille inte säger nåt i fejset på dig heller? Tror att de flesta tjejerna hoppa upp & sprang & kolla hur de såg ut... "trodde inte ni la märke till sånt?" Uppenbarligen görs det ju det men ni är likförbannat motvallskärringar!
Citera
2011-08-10, 12:01
Medlem
CharlieRs avatar
Som sagt, alla kvinnor gör inte allt för att slumpmässiga snubbar ska gilla deras utseende. Jag ger blanka fan i om Flashbackmobben tycker att det är äckligt med hår - jag ändrar inte på min kropp för er skull. Varför skulle jag?
Citera
2011-08-10, 12:36
Medlem
Jag kan inte fatta hur andra tjejer INTE gör något åt denna musche.
Jag har själv lite blonda fjun som pryder min överläpp, men inte fan låter jag dom sitta kvar. Om man kollar från sidan i bra ljus så ser det ut som en hel skog!

Å andra sidan gillar jag inte hår. Jag rakar armarna också.
Jag tar bort allt förutom det på huvudet. Och ja, ögonfransar och ögonbryn har jag ju...
Citera
2011-08-10, 12:43
Medlem
Cavewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stranger106
Fy fan, fick en bild på en blandning mellan Anna Skipper och Kicki Danielsson i huvudet
Hur ska jag nu kunna sova?

hahahahhahaha galet!
Citera
2011-11-21, 04:12
Medlem
olwchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chippzy
Är väl nästan värre när dom har hår på armarna och benen?
Man blir så fruktansvärt äcklad. Har en som jag jobbar med som har mer hår på armarna än mig.
Ser nästan ut som en varulv på armarna. Och då har hon inte svart hår heller. Utan är blond.
Jag vågar dock inte kritisera hennes håriga armar, då kanske jag gör denna individen ledsen.
FÖR I HELVETE! Är du guds gåva till världen eller? Idioti. Ren idioti. Varför skulle Du kritisera henne för? Vem är du att avgöra det?
Citera
2011-11-21, 04:26
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Som sagt, alla kvinnor gör inte allt för att slumpmässiga snubbar ska gilla deras utseende. Jag ger blanka fan i om Flashbackmobben tycker att det är äckligt med hår - jag ändrar inte på min kropp för er skull. Varför skulle jag?
Helt rätt inställning.
Citera
2011-11-21, 14:54
Medlem
TurtlesAreOks avatar
Jag är tjej och medveten om att jag har "mustasch".
Dock syns mina hårstrån en del också eftersom de är typ svarta.
Det är grymt osexigt, så jag noppar bort dem med pincett. Den bästa metoden, även om de är lite smått smärtsamt.
Citera
2011-11-22, 03:40
Medlem
HemligPandas avatar
Du kan i dom flesta fallen inte lasra bort ljusa hårstrån.
Mörka/svart hårstrån kan du permanent lasra bort.

Vaxa, noppa, ansa gör i dem flesta fall att det blir grövre samt mer snabbväxande hår i framtiden.

Vilket gör att tjejer med ljusa små hårstrån som syns i solljus står i dilemmat om det är värt att välja alternativ nr 2 och i framtiden kanske få grövre/ mer synliga strån. Eller bara stå ut med dom små ljusa strån dom har.

vad skulle ni killar välja? om ni skälv hade problemet? =)
Citera
2011-11-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligPanda
Du kan i dom flesta fallen inte lasra bort ljusa hårstrån.
Mörka/svart hårstrån kan du permanent lasra bort.

Vaxa, noppa, ansa gör i dem flesta fall att det blir grövre samt mer snabbväxande hår i framtiden.

Vilket gör att tjejer med ljusa små hårstrån som syns i solljus står i dilemmat om det är värt att välja alternativ nr 2 och i framtiden kanske få grövre/ mer synliga strån. Eller bara stå ut med dom små ljusa strån dom har.

vad skulle ni killar välja? om ni skälv hade problemet? =)

Fel. Det är en myt som aldrig tycks dö ut.
Du kan läsa mer här. https://www.flashback.org/sp31550135
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in