2011-05-15, 06:34
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Part0uze
Hatar att jag gick in och läste detta. Kan inte sluta tänka på det nu.
Gick till bussen igår och fan, jag fick hålla halsduken upp över till näsan.
För de kändes som alla glodde annars.
Typ att de läst här sedan går och kollar extra noga om vilka brudar som har musch.
Faakk säger jag bara. Ska gå och tråda fanskapet nu : (

Hahaha.
Det där är gulligt och tragiskt på samma gång.
Du ska givetvis inte ändra på dig bara för att några grabbar säger det, du ska göra det för du vill............. och om du vill ha en kille i framtiden.

Om jag som kille tränar röven av mig på gymmet är det dels för att jag tycker om känslan med träningen och dels för att brudar tycker om vältränade män. Tycker brudar om min välsvarvade kropp får jag sedan i min tur det jag vill ha, så egentligen gör man aldrig något för någon annan.
Om du vaxar Juholt så gör du det för att det i slutändan ska gagna dig.

Blev lite flummigt men hoppas du fattar.
Citera
2011-05-15, 12:40
Medlem
CharlieRs avatar
Nevermind.
Senast redigerad av CharlieR 2011-05-15 kl. 12:40. Anledning: Citerat inlägg borttaget.
Citera
2011-05-15, 12:56
Medlem
tunnsomlufts avatar
jag rkade bort min mustasch för typ två veckor sedan men jag tycker inte att jag såg ngn vidare skillnad. man har ju småhår på hela kroppen så då är det ju givet att det finns på överläppen också.
Citera
2011-05-15, 20:38
Medlem
hafflabrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter

* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se
Äntligen någon som ser vad även jag ser! Du har helt rätt!
Citera
2011-05-16, 10:33
Medlem
Numskulls avatar
Ååååh herregud. Det har inte slagit någon av er att tjejerna inte BRYR sig?
Citera
2011-05-16, 10:37
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Numskull
Ååååh herregud. Det har inte slagit någon av er att tjejerna inte BRYR sig?
Tanken på att kvinnor inte gör allt för att tillfredsställa dem utan kan vara nöjda med sig själva utan deras godkännande, är någonting som är förödande för flashbackkillar.
Citera
2011-05-17, 05:29
Medlem
Herregud.

Låt mig säga såhär: Om en framtida pojkvän NÅGONSIN fokuserar mer på några fjun ovanför min överläpp än vad han gör på mig som person och min personlighet ryker han. Jag vet att jag är värd bättre än så och jag hoppas att alla andra tjejer också vet det.
Citera
2011-05-19, 22:29
Medlem
Ja alltså pojkar, jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Väljer vi att genomgå någon form av förändring för att ni ska tända på oss, är det för att vi också tänder på er.

Det är inte många i den här tråden som jag tror att vi tjejer som läst skulle tända på. De flesta av oss vill gärna ha någon med mer än en vältränad kropp nämligen. Vilket leder till att vi heller inte är speciellt intresserade av om ni tänder på oss eller inte.

Vilket i sin tur leder till samma slutsats som redan har fastslagits: vi BRYR oss inte.

Faktum är att ni får mig att vilja odla både mustasch och skägg. Hoppas att vi ses på bussen om det händer!
Citera
2011-05-20, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balling
Du är en tjej antar jag? Med mustasch förmodligen...

Vi hatar inte mustascherna på kvinnor för att vi är SD-väljare, barnsliga eller omogna, utan vi hatar dem för att det de facto är jävligt osexigt och anses vara okvinnligt av alla män. Det trodde jag du skulle ha förstått om du skullet tagit dig tid att läsa igenom en endaste sida av den här tråden. För säkerhets skull fetmarkerade jag det viktiga i texten, så att du inte missar det.

De män som säger att de tycker det är helt ok är WT som inte har några krav alls så länge deras "kärring" får kuken att stå på dem, eller så är de sådana som handlar sina kläder från Filippa K och inte vågar säga ifrån.

du är korkad
Citera
2011-05-24, 20:11
Medlem
Tacka vet jag förr i tiden.

Citera
2011-05-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
Ilska? Var då?

Men vi säger brist på pondus så blir alla nöjda. Jag fortsätter vara med vuxna, självsäkra kvinnor så kan de som vill vara med bloggbrudar som vaxar hela kroppen och ser ut som aliens. Win-win liksom.

Så jävla sant. En vuxen man på flashback! Tacka gudarna för det.

Ni andra killar som skrivit här är fullkomligt vidriga. Se till att raka resten av kroppen själva då, tack.
Eller ni kanske redan rakar benen, pungen, anus, kuken, magen, bröstet, armhålorna, armarna, ryggen, nacken och ansiktet? Och fötterna och händerna hoppas jag med!!
Nä, allvarligt talat: You get what you give, om du rakar hela kroppen kanske tjejen bemödar sig att göra samma sak. Om hon är dum i huvudet.

Själv har jag dessutom inte så dåligt självförtroende att jag behöver raka mig för att göra någon annan nöjd. Om min pojkvän inte skulle acceptera min hårväxt skulle jag lämna honom och ligga med någon annan istället - simple as that!

Personligen tycker jag dessutom att kvinnor med hår under armarna + på benen kan vara det hetaste som finns!
Citera
2011-05-27, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Tanken på att kvinnor inte gör allt för att tillfredsställa dem utan kan vara nöjda med sig själva utan deras godkännande, är någonting som är förödande för flashbackkillar.

word. thank you for that one.
tur att alla flashbackkillar har 35 cm kuk, sexpack och välvaxade kroppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in