Citat:
Ursprungligen postat av zeemeecry
Ha ha! Just precis så
Har tittat igenom tråden o detta slår mig också. Om man nu ska som vissa som skriver ska ställa krav.. Tjejer ska alltså raka armar ben mus mustazch ögonbryn näshår , frisera håret måla naglar fila fötter sminka sig smörja sig. Osv osv... Vad faaan! Vad kommer näst fila ner de extra långa lilltån? Knogar som inte är dessa herrar estetiskt tilltalande..
FYI alla kvinnor får skäggväxt mustazch och tappar hår när de blir gamla, det är bara en välbevarad hemlighet även för vissa kvinnor. Därför att kvinnor mörkar genom att använda peruk, vaxa plocka. Och när man blivit gammal o synen börjar ge sig, ja då kan man på ålderdomshemmen skymta både skägg och mustazch hos kvinnor.
Vakna upp! Om ni bara visste hur mycket tid o pengar och oroande(denna tråd hjälper inte) kvinnor
lägger ner för att se bra ut, om de bara visste hur bra de såg ut från början så skulle sminkföretagen få lägga ned.
Tack för mig

Men fy vad du överdriver.
Jag ÄLSKAR att fixa mitt hår,ha en len,jordgubbsdoftande kropp,långa naglar i en läcker färg/fransk manikyr,ha snygga ögonbryn,len överläpp och snygga kläder.
Vem fan har sagt att ALLA kvinnor vill se ut som håriga hippies?
"Vi kvinnor är tvugna,blablabla"....Talar ni för ALLA kvinnor eller?
Jag trivs inte med att ha håriga ben,tovigt hår,lukta svett och ha smutsiga naglar och torr hud.
Skärp er nu!
Jag är inte korkad bara för att jag vill vara fräsch och snygg,jag gick upp en klass i grundskolan och studerar till ett bra yrke,jag har alltid varit smartast i mina klasser(förlåt,jag skryter aldrig

)
Jag kan gå ut utan smink,men jag vill inte.
Jag älskar att sminka mig,jag tycker det är ett konstnärligt sätt att uttrycka sig.