2011-05-13, 22:57
Medlem
jag tror säkert att töserna vaxar, trådar och rakar sig om ni bara ber dem. med tanke på att när någon grabb nämner en mustach för en tjej kommer hon spender resten av livet att oroa sig för den trots att kroppsbehåring i ansiktet är normalt förekommande på mer eller mindre alla, tjej som kille.

men visst, vi kan pyssla med vårt men då kan ni grabbar ta mig fasen sköta ögonbryn, ta bort det vidriga håret på ryggen, undvika att ha skäggstubb som kan riva oss. och btw hår i anus är inte ok om du är kille heller, lyckligtvis för er tittar inte vi lika noga i era bakdelar.

mvh
Citera
2011-05-13, 23:01
Medlem
Hade en zigenare på mitt högstadium för längesedan som hade en riktig mush under näsan, fy fan vad vidrigt det var. Fru Pommes kallade vi henne. Jag tror inte dom ser det, varför vet jag inte, men belysningen är väl dålig som TS påpekade, alternativt så speglar dom sig inte tillräckligt ofta.
Citera
2011-05-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangon90
Kan det inte vara så att de skiter i rakningen på grund av någon principgrej??
De är tjejer och ska inte raka sig i ansiktet, för de har inget hår där. Typ.

Så man skulle kunna säga att de blundar för problemet?

eller så ser man det inte som ett problem och skiter helt enkelt i det.
Citera
2011-05-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherdust
Kristin Kreuk
http://osck.files.wordpress.com/2008/07/kristen-kreuk-02.jpg
oj ja jättehemskt verkligen. not.
Citera
2011-05-14, 01:24
Medlem
AyCarambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
OKej, varför skulle du ta bort håret på armarna om inte för att det hör till bilden på hur kvinnor ska se ut idag??

Nej precis, eller menar du att du hade tagit bort håret på armarna även om det var mode att ha jättehåriga armar, nää exakt!!

Alltså tar du bort håret PÅ GRUND AV att vi killar tycker det är sexigare med tjejer utan håriga armar, alltså gör du det PÅ GRUND AV oss killar och vad vi tycker!!
Fuck vad korkar du är som inte förstår det.

Eller du kanske har lärt dig svenska för att du själv ville det också och du föddes i Sverige för att du själv ville det också..............

EDIT:
Det är ju helt förundrande att du ens kan få för dig att du gör något så OTROLIGT ytligt som att raka bort håret på armarna pga för att du själv vill, för det finns inte EN ENDA logisk anledning till att göra det förutom för att se sexigare ut hos killar!!!
Tror du verkligen själv på att du rakar armarna för din egen skull????

Det kliar inte, det känns inte, det luktar inte, det gör INGENTING som gör att man skulle vilja ta bort det, förutom för att se snyggare ut hos killar!!!

Det är ju fan lättare att snacka med en vägg. Det är uppenbart att jag inte är lika excellent på att uttrycka mig som du är på att dumförklara hit och dit. Sluta bli så löjligt upprörd över vad som skrivs.

Jag är ingen som följer strömmen utan går min egen väg så det om mode kan du ta och köra upp.
För övrigt så är bilden av hur en kvinna 'ska se ut' jävligt skev. Hade den sagt att håriga armar är sexigt och snyggt men att JAG inte tycker det hade jag tagit bort det. Jag hade inte behållit det av någon annan anledning än att jag gillar det och vill ha det där. Inte för att det skulle vara mode, haha.

Jag tycker att det är två skilda saker, mode och vad killar tycker är sexigt. Nu råkar jag tycka att det är osexigt med håriga armar så ja, jag hade rakat armarna för att bli sexigare. Men det är fortfarande för att JAG ska tycka att jag är sexig och känna att jag trivs med mitt utseende etc etc. Inte för att killar tycker det är sexigare. Jag ser ut hur fan jag vill så länge jag trivs i det.

Sluta vara så jävla trångsynt.
Citera
2011-05-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeemeecry
Ha ha! Just precis så
Har tittat igenom tråden o detta slår mig också. Om man nu ska som vissa som skriver ska ställa krav.. Tjejer ska alltså raka armar ben mus mustazch ögonbryn näshår , frisera håret måla naglar fila fötter sminka sig smörja sig. Osv osv... Vad faaan! Vad kommer näst fila ner de extra långa lilltån? Knogar som inte är dessa herrar estetiskt tilltalande..
FYI alla kvinnor får skäggväxt mustazch och tappar hår när de blir gamla, det är bara en välbevarad hemlighet även för vissa kvinnor. Därför att kvinnor mörkar genom att använda peruk, vaxa plocka. Och när man blivit gammal o synen börjar ge sig, ja då kan man på ålderdomshemmen skymta både skägg och mustazch hos kvinnor.
Vakna upp! Om ni bara visste hur mycket tid o pengar och oroande(denna tråd hjälper inte) kvinnor
lägger ner för att se bra ut, om de bara visste hur bra de såg ut från början så skulle sminkföretagen få lägga ned.
Tack för mig

Men fy vad du överdriver.
Jag ÄLSKAR att fixa mitt hår,ha en len,jordgubbsdoftande kropp,långa naglar i en läcker färg/fransk manikyr,ha snygga ögonbryn,len överläpp och snygga kläder.
Vem fan har sagt att ALLA kvinnor vill se ut som håriga hippies?
"Vi kvinnor är tvugna,blablabla"....Talar ni för ALLA kvinnor eller?
Jag trivs inte med att ha håriga ben,tovigt hår,lukta svett och ha smutsiga naglar och torr hud.
Skärp er nu!
Jag är inte korkad bara för att jag vill vara fräsch och snygg,jag gick upp en klass i grundskolan och studerar till ett bra yrke,jag har alltid varit smartast i mina klasser(förlåt,jag skryter aldrig)
Jag kan gå ut utan smink,men jag vill inte.
Jag älskar att sminka mig,jag tycker det är ett konstnärligt sätt att uttrycka sig.
Citera
2011-05-14, 16:06
Medlem
AyCarambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaspberryRules
Jag ÄLSKAR att fixa mitt hår,ha en len,jordgubbsdoftande kropp,långa naglar i en läcker färg/fransk manikyr,ha snygga ögonbryn,len överläpp och snygga kläder.
Jag trivs inte med att ha håriga ben,tovigt hår,lukta svett och ha smutsiga naglar och torr hud.
Skärp er nu!
Jag är inte korkad bara för att jag vill vara fräsch och snygg,jag gick upp en klass i grundskolan och studerar till ett bra yrke,jag har alltid varit smartast i mina klasser(förlåt,jag skryter aldrig)
Jag älskar att sminka mig,jag tycker det är ett konstnärligt sätt att uttrycka sig.

Jag älskar också att fixa till mig. Men det som menas med att vi är tvungna till att göra allt detta är för att om du inte gjorde det skulle ju inte en enda jävel vara intresserad av en för man skulle se ut som en grottmänniska?

Ingen heller som säger att man är korkad för att man fixar till sig. Men som Civilare skrev tidigare att det hör till bilden att man gör allt detta för att bli sexigare. Liksom hade du tagit bort allt hår du gör ifall ingen hade sagt att man kan/ska göra det?
Citera
2011-05-14, 17:27
Medlem
zeemeecrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaspberryRules
Skärp er nu!
Ehhhh... Snacka om överdrift själv! Helt plötsligt så har vi slutat duscha ocså...?Har faktiskt arbetat som modell så är tyvärr ingen hippie Ville belysa det faktum att det står om krav i denna tråd att jag tycker det är sjukt att överjuvudtaget ställa sådana krav. Sen att du tycker din intelligens blir ifrågasatt, jaa ... Det är ju min poäng darling. Du vet inte ens om att dessa krav ställs på dej helt omedvetet. Ja du kan tycka det är kul med smink, har nån hävdat något annat?
Citera
2011-05-14, 17:41
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Part0uze
Alltså äre de som redan har lite mörkare som ni menar.
Eller lite HÅR överhuvudtaget ??

Blir till o läsa på lite o vaxa sen då.. jävla killar

hahahaha.
Var glad att du fick reda på det på det här sättet, genom ett anonymt forum.

En tumregel:
Syns denfinns den.
Men ska du raka kan du lika gärna ha kvar den.
Vaxa eller lasra som sagt.
Citera
2011-05-14, 19:00
Medlem
Part0uzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
hahahaha.
Var glad att du fick reda på det på det här sättet, genom ett anonymt forum.

En tumregel:
Syns denfinns den.
Men ska du raka kan du lika gärna ha kvar den.
Vaxa eller lasra som sagt.

Hatar att jag gick in och läste detta. Kan inte sluta tänka på det nu.
Gick till bussen igår och fan, jag fick hålla halsduken upp över till näsan.
För de kändes som alla glodde annars.
Typ att de läst här sedan går och kollar extra noga om vilka brudar som har musch.
Faakk säger jag bara. Ska gå och tråda fanskapet nu : (
Citera
2011-05-14, 19:28
Medlem
Citat:
Typ att de läst här sedan går och kollar extra noga om vilka brudar som har musch.

några anonyma (troligtvis efterblivna) killar på flashback påpekar att tjejers fjun på överläppen syns och du blir så nojig (över att folk ska dissa dig? tycka att du är ful? äcklig?) att du inte vågar gå ut utan att dra upp halsduken över näsan?

låter sunt.
Citera
2011-05-14, 21:27
Medlem
SportTacs avatar
Citat:

Skärp dig kvinna. Det är lika många killar som bryr sig om det som har FB-kuk, dvs. 0,5% av pojkarna på det här forumet.
Det hade varit illa om du hade haft ett unibrow, vilket jag tvivlar att du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in