2011-05-13, 20:36
  #253
Medlem
CharlieRs avatar
Jadu, ifall andra brudar känner för att korrigera sitt yttre in på millimetern för att passa småpojkar som vuxit upp i en retuscherad låtsasvärld och knappt sett en kvinna med normal behåring, så är det väl bara att beklaga. Jag skiter i era töntiga ideal. Om någon karl blir rädd för mig för att jag inte rakar mig överallt, så är det den karlns problem och inte mitt.
Citera
2011-05-13, 20:45
  #254
Medlem
Jodå visst kan vi tjejer plocka muschen men jag tror många kör strutsvarianten- tänker jag inte på den finns den inte
Citera
2011-05-13, 20:47
  #255
Medlem
AyCarambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Hahah wtf?!
för din egen skull, varför i helvete skulle du ta bort håret på armarna för din egen skull???
är det obekvämt med hår på armarna eller?

"för min egen skull", LOL, tjejer är obetalbara.


Om jag hade haft mörkt håriga armar hade jag rakat bort det för min egen skull ja. För att jag inte ska tycka det är pinsamt att gå i bara linne etc. Samma om jag haft synlig muscha.

Skrev inlägget hastigt så blev inte riktigt bra skrivet.


Sen tycker jag du är rolig som anser dig veta bättre vad jag skulle gjort och inte och för vems skull än jag själv.

Jag skiter i vad andra tycker. Jag är mig själv och gillas det inte så fakk off.
Citera
2011-05-13, 21:40
  #256
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AyCaramba
Om jag hade haft mörkt håriga armar hade jag rakat bort det för min egen skull ja. För att jag inte ska tycka det är pinsamt att gå i bara linne etc. Samma om jag haft synlig muscha.

Skrev inlägget hastigt så blev inte riktigt bra skrivet.


Sen tycker jag du är rolig som anser dig veta bättre vad jag skulle gjort och inte och för vems skull än jag själv.

Jag skiter i vad andra tycker. Jag är mig själv och gillas det inte så fakk off.

OKej, varför skulle du ta bort håret på armarna om inte för att det hör till bilden på hur kvinnor ska se ut idag??

Nej precis, eller menar du att du hade tagit bort håret på armarna även om det var mode att ha jättehåriga armar, nää exakt!!

Alltså tar du bort håret PÅ GRUND AV att vi killar tycker det är sexigare med tjejer utan håriga armar, alltså gör du det PÅ GRUND AV oss killar och vad vi tycker!!
Fuck vad korkar du är som inte förstår det.


Eller du kanske har lärt dig svenska för att du själv ville det också och du föddes i Sverige för att du själv ville det också..............



EDIT:
Det är ju helt förundrande att du ens kan få för dig att du gör något så OTROLIGT ytligt som att raka bort håret på armarna pga för att du själv vill, för det finns inte EN ENDA logisk anledning till att göra det förutom för att se sexigare ut hos killar!!!
Tror du verkligen själv på att du rakar armarna för din egen skull????

Det kliar inte, det känns inte, det luktar inte, det gör INGENTING som gör att man skulle vilja ta bort det, förutom för att se snyggare ut hos killar!!!
__________________
Senast redigerad av Civilare 2011-05-13 kl. 21:57.
Citera
2011-05-13, 21:41
  #257
Medlem
zeemeecrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jadu, ifall andra brudar känner för att korrigera sitt yttre in på millimetern för att passa småpojkar som vuxit upp i en retuscherad låtsasvärld och knappt sett en kvinna med normal behåring, så är det väl bara att beklaga. Jag skiter i era töntiga ideal. Om någon karl blir rädd för mig för att jag inte rakar mig överallt, så är det den karlns problem och inte mitt.
Ha ha! Just precis så
Har tittat igenom tråden o detta slår mig också. Om man nu ska som vissa som skriver ska ställa krav.. Tjejer ska alltså raka armar ben mus mustazch ögonbryn näshår , frisera håret måla naglar fila fötter sminka sig smörja sig. Osv osv... Vad faaan! Vad kommer näst fila ner de extra långa lilltån? Knogar som inte är dessa herrar estetiskt tilltalande..
FYI alla kvinnor får skäggväxt mustazch och tappar hår när de blir gamla, det är bara en välbevarad hemlighet även för vissa kvinnor. Därför att kvinnor mörkar genom att använda peruk, vaxa plocka. Och när man blivit gammal o synen börjar ge sig, ja då kan man på ålderdomshemmen skymta både skägg och mustazch hos kvinnor.
Vakna upp! Om ni bara visste hur mycket tid o pengar och oroande(denna tråd hjälper inte) kvinnor
lägger ner för att se bra ut, om de bara visste hur bra de såg ut från början så skulle sminkföretagen få lägga ned.
Tack för mig
Citera
2011-05-13, 21:48
  #258
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zeemeecry
Ha ha! Just precis så
Har tittat igenom tråden o detta slår mig också. Om man nu ska som vissa som skriver ska ställa krav.. Tjejer ska alltså raka armar ben mus mustazch ögonbryn näshår , frisera håret måla naglar fila fötter sminka sig smörja sig. Osv osv... Vad faaan! Vad kommer näst fila ner de extra långa lilltån? Knogar som inte är dessa herrar estetiskt tilltalande..
FYI alla kvinnor får skäggväxt mustazch och tappar hår när de blir gamla, det är bara en välbevarad hemlighet även för vissa kvinnor. Därför att kvinnor mörkar genom att använda peruk, vaxa plocka. Och när man blivit gammal o synen börjar ge sig, ja då kan man på ålderdomshemmen skymta både skägg och mustazch hos kvinnor.
Vakna upp! Om ni bara visste hur mycket tid o pengar och oroande(denna tråd hjälper inte) kvinnor
lägger ner för att se bra ut, om de bara visste hur bra de såg ut från början så skulle sminkföretagen få lägga ned.
Tack för mig

LOL vad ni fucking överdriver!!

Det jag kräver hos min tjej är att hon har rakade ben, rakad fitta och INGEN MUSTASCH, är det för mycket begärt eller, isf varför har INGEN tjej jag någonsin varit med klagat isf????

Hur fan kan ni ens klaga på att vi killar föredrar tjejer utan mustascher?!

Killar har några olika krav på tjejer, tjejer har några olika krav på killar, hos tjejer är det mer estetiska krav som vi har, hos killar så har tjejerna andra sorters krav, inte alltid främst estetiska utan att vi ska skydda er när man är ute och festar med er, vara en stark manlig förebild m.m, medans vi vill att ni ska vara snygga och söta när vi är ute, fattar ni???

Det där var såklart väldigt klyschiga exempel, men annars tvivlar jag sjukt starkt på att ni hade fattat vad jag menat om jag använde för svåra sociala exempel, så jag gjorde det enkelt.
Citera
2011-05-13, 21:54
  #259
Medlem
Låt oss säga att din tjej skulle få problem av att raka sig, exempelvis röda, irriterande flagnande ben och finnar och svamp där nere. Vad skulle du göra då? Dumpa?
Citera
2011-05-13, 21:57
  #260
Medlem
zeemeecrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
LOL vad ni fucking överdriver!!

Det jag kräver hos min tjej är att hon har rakade ben, rakad fitta och INGEN MUSTASCH, är det för mycket begärt eller, isf varför har INGEN tjej jag någonsin varit med klagat isf????

Hur fan kan ni ens klaga på att vi killar föredrar tjejer utan mustascher?!

Killar har några olika krav på tjejer, tjejer har några olika krav på killar, hos tjejer är det mer estetiska krav som vi har, hos killar så har tjejerna andra sorters krav, inte alltid främst estetiska utan att vi ska skydda er när man är ute och festar med er, vara en stark manlig förebild m.m, medans vi vill att ni ska vara snygga och söta när vi är ute, fattar ni???

Det där var såklart väldigt klyschiga exempel, men annars tvivlar jag sjukt starkt på att ni hade fattat vad jag menat om jag använde för svåra sociala exempel, så jag gjorde det enkelt.

Ehh det du inte inser att behöva ens kräva av din tjej att raka ben osv, att inte låta henne göra som hon vill. Är det som är problemet. Och resten ja, en riktig man med aptit på livet skulle aldrig ens säga att hans tjej bara står o ser söt ut... Skydda osv, tillåt mig skratta he he he
Det faktum att vissa tjejer inte "ser" sin moustazche är antagligen för att de är för upptagna med alla andra utseende nojor att lilla fjunet på överläppen kanske inte är problem nr ett. Kanske håret eller låren eller.... Get it?
Citera
2011-05-13, 22:01
  #261
Medlem
thoughtfuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
LOL vad ni fucking överdriver!!

Det jag kräver hos min tjej är att hon har rakade ben, rakad fitta och INGEN MUSTASCH, är det för mycket begärt eller, isf varför har INGEN tjej jag någonsin varit med klagat isf????

Hur fan kan ni ens klaga på att vi killar föredrar tjejer utan mustascher?!

Killar har några olika krav på tjejer, tjejer har några olika krav på killar, hos tjejer är det mer estetiska krav som vi har, hos killar så har tjejerna andra sorters krav, inte alltid främst estetiska utan att vi ska skydda er när man är ute och festar med er, vara en stark manlig förebild m.m, medans vi vill att ni ska vara snygga och söta när vi är ute, fattar ni???

Det där var såklart väldigt klyschiga exempel, men annars tvivlar jag sjukt starkt på att ni hade fattat vad jag menat om jag använde för svåra sociala exempel, så jag gjorde det enkelt.

Hon var ju prostituerad, varför skulle hon klaga eller tycka att det var för mycket begärt???
Citera
2011-05-13, 22:03
  #262
Medlem
Hahaha
Citera
2011-05-13, 22:25
  #263
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thoughtful
Hon var ju prostituerad, varför skulle hon klaga eller tycka att det var för mycket begärt???

Så du tror att jag endast varit ihop med prostituerade? hahaha

och du är ju heeeelt efterbliven om du tror att en prostituerad brud är svag på något sätt, dom är fan thugs som gör vafan dom vill, otroooooligt svårt att styra över en prostituerad, dom blir jävligt härdade i jobbet och vet E X A K T hur man hanterar män, tro mig.

Det hade du dessutom kunnat räkna ut om du hade hjärnkapaciteten.
Citera
2011-05-13, 22:31
  #264
Medlem
thoughtfuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Så du tror att jag endast varit ihop med prostituerade? hahaha

och du är ju heeeelt efterbliven om du tror att en prostituerad brud är svag på något sätt, dom är fan thugs som gör vafan dom vill, otroooooligt svårt att styra över en prostituerad, dom blir jävligt härdade i jobbet och vet E X A K T hur man hanterar män, tro mig.

Det hade du dessutom kunnat räkna ut om du hade hjärnkapaciteten.

Det tvivlar jag inte på, att hon är benhård, men som du själv har yttrat så hade hon psykiska problem och mådde väldigt dåligt. Jag tror snarare att det är du som är lite efterbliven med tanke på att du inte insåg att hon var hora direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in