Citat:
Ursprungligen postat av AyCaramba
Om jag hade haft mörkt håriga armar hade jag rakat bort det för min egen skull ja. För att jag inte ska tycka det är pinsamt att gå i bara linne etc. Samma om jag haft synlig muscha.
Skrev inlägget hastigt så blev inte riktigt bra skrivet.
Sen tycker jag du är rolig som anser dig veta bättre vad jag skulle gjort och inte och för vems skull än jag själv.
Jag skiter i vad andra tycker. Jag är mig själv och gillas det inte så fakk off.
OKej, varför skulle du ta bort håret på armarna om inte för att det hör till bilden på hur kvinnor ska se ut idag??
Nej precis, eller menar du att du hade tagit bort håret på armarna även om det var mode att ha jättehåriga armar, nää exakt!!
Alltså tar du bort håret PÅ GRUND AV att vi killar tycker det är sexigare med tjejer utan håriga armar, alltså gör du det PÅ GRUND AV oss killar och vad vi tycker!!
Fuck vad korkar du är som inte förstår det.
Eller du kanske har lärt dig svenska för att du själv ville det också och du föddes i Sverige för att du själv ville det också..............
EDIT:
Det är ju helt förundrande att du ens kan få för dig att du gör något så OTROLIGT ytligt som att raka bort håret på armarna pga för att du själv vill, för det finns inte EN ENDA logisk anledning till att göra det förutom för att se sexigare ut hos killar!!!

Tror du verkligen själv på att du rakar armarna för din egen skull????
Det kliar inte, det känns inte, det luktar inte, det gör INGENTING som gör att man skulle vilja ta bort det, förutom för att se snyggare ut hos killar!!!